Guchy stuk przy ciepym silniku.
Re: Guchy stuk przy ciepym silniku.
Panowie dzisiaj tak z glupa przy zapalonym silniku odpialem przeplywomierz. Przy odpinaniu prawie nie drgnely obroty a po odpieciu auto chodzilo jakby lepiej troszke. Przy podpinaniu spowrotem lekko spadna obroty na chwile ale auto nie zgasnie. Tak ze przy odpietej przeplywce samochod jakby troszke lepiej chodzi niz przy podpietej i co najwazniejsze nie ma zmiany na gorsze po odpieciu. Czyzby przeplywka do wymiany??
Re: Guchy stuk przy ciepym silniku.
Ok juz znalazlem prawdopodobnie przyczyne. Lewe powietrze gdzies troszeczke lapie na wezach podcisnienia. Gdy odepne przeplywomierz to na wolnych obrotach jest idealnie. Jazda przy odpietym przeplywomierzu to troche jak jazda 325i wiec przeplywka dziala. Jedyne rozwiazanie jakie mi sie nasuwa to lewe powietrze skoro auto chodzi super na wolnych przy odpietej przeplywce. Wroce do Polski w sierpniu i bedziemy szukac dziurki i zakladac weze sylikonowe
Re: Guchy stuk przy ciepym silniku.
Ok mala aktualizacja. Zdjalem dzisiaj kolektor dolotowy zeby zbadac czy nie ciagnie gdzies lewego powietrza. Okazalo sie ze krotszy waz filtra odmy byl pekniety. Wymienilem na nowy. Zlozylem wszystko spowrotem i dalej to samo.
Przeplywka podpieta - auto kaszle na wolnych
Przeplywka odpieta - chodzi idealnie na wolnych
Jedyne co mi sie teraz nasuwa na mysl do uszkodzony przeplywomierz podajacy zle dane do ECU. Rozmawialem z kilkoma mechanikami BMW i kazdy wskazal na przeplywke po tym jak opisalem im problem. Bledu nie wyrzuca przeplywka ale podobno jak jest uszkodza, ale nie na tyle zeby wywalic bleda to wlasnie takie cyry sie dzieja
Przeplywka podpieta - auto kaszle na wolnych
Przeplywka odpieta - chodzi idealnie na wolnych
Jedyne co mi sie teraz nasuwa na mysl do uszkodzony przeplywomierz podajacy zle dane do ECU. Rozmawialem z kilkoma mechanikami BMW i kazdy wskazal na przeplywke po tym jak opisalem im problem. Bledu nie wyrzuca przeplywka ale podobno jak jest uszkodza, ale nie na tyle zeby wywalic bleda to wlasnie takie cyry sie dzieja
Re: Guchy stuk przy ciepym silniku.
u mnie było to samo, że nie czytał jako błąd, ale jak w kompie weszło się na odczyt bieżącej pracy i porównało z wartościami jakie powinny byc przy określonych obrotach to dopiero widac było różnicę
Re: Guchy stuk przy ciepym silniku.
Ok juz obczailem. To jest na 100% przeplywomierz. Dzisiaj zamontowalem uzywke ktora kupilem za grosze sprawna i auto chodzi inaczej. Tzn inaczej wchodzi na obroty przy przyspieszaniu i na wolnych juz nic nie stuka. Tak czy tak zaopatruje sie w nowy przeplywomierz niedlugo. Powiedzcie Panowie... ile taki nowy BOSCH do S50b32 kosztuje w Polsce? Bo tutaj w UK to jest jakies 1200zl
Re: Guchy stuk przy ciepym silniku.
pytałem i OE BMW kosztuje 1200zł, czyli tyle samo, no chyba, że ktoś ma jakieś dodatkowe zniżkimrbeem pisze:ile taki nowy BOSCH do S50b32 kosztuje w Polsce? Bo tutaj w UK to jest jakies 1200zl
Re: Guchy stuk przy ciepym silniku.
Ok mam oryginal BOSCH za 600zl nowke. To samo co OE tylko nie od BMW 

Re: Guchy stuk przy ciepym silniku.
Nr czesci BOSCH - 0280217806
Jest to odpowiednik czesci BMW o numerze: 13621403123
Kupilem w Silesia Parts w Żorach. Mam u nich znizke jako znajomy (tzn tak mysle) wiec cena moze byc nieco wyzsza dla kogos kto ich nie zna
tego przeplywomierza szukali mi po numerze VIN wiec jest to prawidlowa czesc. I tak samo potwierdzili ze taka sama przeplywka tylko od BMW to koszt 1200zl
A zastosowanie przeplywki o tym numerze:
TUTAJ
Jest to odpowiednik czesci BMW o numerze: 13621403123
Kupilem w Silesia Parts w Żorach. Mam u nich znizke jako znajomy (tzn tak mysle) wiec cena moze byc nieco wyzsza dla kogos kto ich nie zna
tego przeplywomierza szukali mi po numerze VIN wiec jest to prawidlowa czesc. I tak samo potwierdzili ze taka sama przeplywka tylko od BMW to koszt 1200zl
A zastosowanie przeplywki o tym numerze:
TUTAJ
- --==maly==----
- Posty: 2510
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Guchy stuk przy ciepym silniku.
W detalu w intercarsie 775zł więc po zniżce powinno być właśnie w okolicy 600zł.
Re: Guchy stuk przy ciepym silniku.
Witam ponownie. Wlasnie wrocilem z BMW z diagnostyki i dowiedzialem sie ze cylinder numer 3 dostaje za duzo paliwa i stad moje stukanie z wydechu. Jakie moga byc przyczyny tego problemu z cylindrem 3??
Re: Guchy stuk przy ciepym silniku.
Ok problem wyglada na rozwiazany. Zmienilem dzisiaj przeplywke i wszystkie moje problemy o ktorych pisalem na forum (niekoniecznie w tym temacie) zniknely. Oczywiscie tematu cylindra nr 3 nie zostawie i wtryski ida do czyszczenia plus prawdopodobnie nr 3 do wymiany ale gdy zmienilem przeplywke to auto po prostu ozylo! Najpierw kupilem uzywana i nic nie pomoglo. Pozniej zdecydowalem sie na nowke i roznica jest KOLOSALNA! Elastycznosc silnika 100% lepsza, moc i moment obrotowy w dolnym zakresie obrotow baaaaardzo sie poprawily, auto jakby o wiele lzej jedzie, tzn najmniejsze wcisniecie pedalu gazu i Mka leci do przodu jak szalona. Przez pierwsze 10 minut jazdy z nowa przeplywka nie wierzylem do konca ze jade swoim autem hehe