2 pytania dotyczase M5 E60

2005 - 2010 | silnik: S85B50
Shejker
Posty: 26
Rejestracja: śr wrz 09, 2009 17:50
Lokalizacja: Świdnica

2 pytania dotyczase M5 E60

Post autor: Shejker » czw mar 25, 2010 22:56

witam.
mam 2 pytania dotyczace M5 E60.
a wiec :
1. Czy skrzynia SMG powinna plynnie zmieniac biegi, czy z takim delikatnym opuźnieniem lekkim szarpnieciem i odczuwalnym wcisnieciem w fotel ??

2. Czy w czasie jazdy np na trasie, po wcisniecu guzika POWER te 507 koni jest bardzo odczuwalne ?? Bo moj tato jeździ tym autem i twierdzi ze nie czuc duzej róznicy, jedynie bylo ja czuc na autostradzie, gdzie np przy 200km/h wcisnelo sie ten guzik to bylo czuc ze auto dostalo kopa, a tak przy zwyklej jezdzie na trasie jakos tego nie czuc.
- Czy ktos sie spotkal z czyms takim ?
- Czy w zwiazku z tym moga byc jakies problemy ?

Pozdraiwam
Ostatnio zmieniony czw maja 13, 2010 22:53 przez Shejker, łącznie zmieniany 1 raz.

Konrad95x
Posty: 567
Rejestracja: wt sie 25, 2009 21:28
Auto: M5
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Re: 2 pytania dotyczase M5 E60

Post autor: Konrad95x » czw mar 25, 2010 23:02

Shejker pisze:2. Czy w czasie jazdy np na trasie, po wcisniecu guzika POWER te 507 koni jest bardzo odczuwalne ?? Bo moj tato jeździ tym autem i twierdzi ze nie czuc duzej róznicy, jedynie bylo ja czuc na autostradzie, gdzie np przy 200km/h wcisnelo sie ten guzik to bylo czuc ze auto dostalo kopa, a tak przy zwyklej jezdzie na trasie jakos tego nie czuc.
Ewidentnie należy kupić mocniejsze auto. ;)
Konrad
http://www.ktd.eu" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
kostek_ja
Posty: 2623
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 02:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: 2 pytania dotyczase M5 E60

Post autor: kostek_ja » czw mar 25, 2010 23:13

Najlepiej by było jakby wypowiedzieli się użytkownicy M5 e60. Ale ta różnica jest nieodczuwalna podczas jazdy do odcinki czy na jakiś średnich obrotach?

Awatar użytkownika
ssseba
Posty: 257
Rejestracja: sob maja 31, 2008 14:21
Auto: F16
Lokalizacja: Wwa
Kontakt:

Re: 2 pytania dotyczase M5 E60

Post autor: ssseba » czw mar 25, 2010 23:21

Shejker pisze:witam.
mam 2 pytania dotyczace M5 E60.
a wiec :
1. Czy skrzynia SMG powinna plynnie zmieniac biegi, czy z takim delikatnym opuźnieniem lekkim szarpnieciem i odczuwalnym wcisnieciem w fotel ??

2. Czy w czasie jazdy np na trasie, po wcisniecu guzika POWER te 507 koni jest bardzo odczuwalne ?? Bo moj tato jeździ tym autem i twierdzi ze nie czuc duzej róznicy, jedynie bylo ja czuc na autostradzie, gdzie np przy 200km/h wcisnelo sie ten guzik to bylo czuc ze auto dostalo kopa, a tak przy zwyklej jezdzie na trasie jakos tego nie czuc.
- Czy ktos sie spotkal z czyms takim ?
- Czy w zwiazku z tym moga byc jakies problemy ?

Pozdraiwam
ad1. szarpnięcia szczególnie odczuwalne podczas ostrzejszej jazdy to norma..., opóznienia + przygazówka przy zmianie biegów tez normalne,
Przy jednym z takich szarpnieć skończyło mi się sprzegło(ale przy przebiegu ok60tys, wiec było to do przewidzenia). Dodam iż Szarpanie było na starym jak i nowym sprzeglę...
Jak dla mnie to WADY.
ad2, szału nie ma, ale różnice czuć, nie jest to jakaś przepaść, ale ja odczuwałem 400, a 500 ;)
318i(E36)->325i(E36)->525TDS(E39)->523i(E39)->328Ci(E46)->325Ci(E46)->330Ci(E46)->M5(E60)/X5(E53)....M3E46...->645ciE63->535dE60...

Shejker
Posty: 26
Rejestracja: śr wrz 09, 2009 17:50
Lokalizacja: Świdnica

Re: 2 pytania dotyczase M5 E60

Post autor: Shejker » pt mar 26, 2010 08:27

kostek_ja ta roznice 107 koni bylo czuc na autostradzie np jechalismy 190-200km/h wcisnelismy guzik POWER i nagle auto dostalo kopa jakby ktos odpalil nitro :razz: . ale w miescie jakos tej roznicy 107 koni nie czuc. dlatego pytam czy to moze cos jest nie tak z autem czy poprostu moj tato juz przesadza heheh :wink:

Awatar użytkownika
ssseba
Posty: 257
Rejestracja: sob maja 31, 2008 14:21
Auto: F16
Lokalizacja: Wwa
Kontakt:

Re: 2 pytania dotyczase M5 E60

Post autor: ssseba » pt mar 26, 2010 10:33

u mnie było czuć przy kazdej prędkośći, dla przykładu , jedż z równą prędkością i właczaj i wyłaczaj 500, bedziesz czuł delikatne szarpniecie do przodu lub przy wyłączeniu delikatne zmulenie...
Dla mnie auto przy 500 było żywsze-zdrowsze ;) , a przy 400 jakby czegoś mu brakowało, pewno tych 100 kucy-hehe ;)
318i(E36)->325i(E36)->525TDS(E39)->523i(E39)->328Ci(E46)->325Ci(E46)->330Ci(E46)->M5(E60)/X5(E53)....M3E46...->645ciE63->535dE60...

Awatar użytkownika
boogie
Posty: 753
Rejestracja: czw cze 07, 2007 20:27
Auto: M Sechs
Lokalizacja: W-wa

Re: 2 pytania dotyczase M5 E60

Post autor: boogie » pt mar 26, 2010 10:41

Nie no kurde, przecież ta różnica to jest to, co różni poprzednią M5 z obecną.....
NIkt mi nie powie, że w mieście tak samo się jeździ M5 e39 i M5 e60.
Pozdrówka!

Awatar użytkownika
kostek_ja
Posty: 2623
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 02:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: 2 pytania dotyczase M5 E60

Post autor: kostek_ja » pt mar 26, 2010 11:00

Shejker, dociśnij gaz do końca i nie zmieniaj biegu przy 4 tys. ;)

Wiadomo że jak w mieście używasz z 200KM to czy masz 400 czy 500 to żadna różnica.

Konrad95x
Posty: 567
Rejestracja: wt sie 25, 2009 21:28
Auto: M5
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Re: 2 pytania dotyczase M5 E60

Post autor: Konrad95x » pt mar 26, 2010 23:04

boogie pisze:Nie no kurde, przecież ta różnica to jest to, co różni poprzednią M5 z obecną.....
E39 jest piękne... E60 kwestia gustu :-P
Konrad
http://www.ktd.eu" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
ssseba
Posty: 257
Rejestracja: sob maja 31, 2008 14:21
Auto: F16
Lokalizacja: Wwa
Kontakt:

Re: 2 pytania dotyczase M5 E60

Post autor: ssseba » pt mar 26, 2010 23:44

boogie pisze:NIkt mi nie powie, że w mieście tak samo się jeździ M5 e39 i M5 e60.
dokładnie jeżdziłem E39 i E60 w M///, różnica kolosalna na korzyść oczywiście E60 ;) ,

Tym E39 M5 którym miałem okazje jeżdzić przyrównałbym do E60 530d(231KM)...
Jak dla mnie szału nie było... i zdecydowanie lepszą zabawką jest E46 M3...
318i(E36)->325i(E36)->525TDS(E39)->523i(E39)->328Ci(E46)->325Ci(E46)->330Ci(E46)->M5(E60)/X5(E53)....M3E46...->645ciE63->535dE60...

Idzik
Posty: 833
Rejestracja: śr cze 13, 2007 00:06
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: 2 pytania dotyczase M5 E60

Post autor: Idzik » sob mar 27, 2010 05:40

ssseba pisze:
boogie pisze:NIkt mi nie powie, że w mieście tak samo się jeździ M5 e39 i M5 e60.
dokładnie jeżdziłem E39 i E60 w M///, różnica kolosalna na korzyść oczywiście E60 ;) ,

Tym E39 M5 którym miałem okazje jeżdzić przyrównałbym do E60 530d(231KM)...
Jak dla mnie szału nie było... i zdecydowanie lepszą zabawką jest E46 M3...
100% racji ;)

Z tym że dla mnie M5 e39 to bardziej takie 535d :-D

Awatar użytkownika
rypik
Posty: 869
Rejestracja: pn paź 12, 2009 10:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: 2 pytania dotyczase M5 E60

Post autor: rypik » sob mar 27, 2010 17:23

Idzik pisze:
100% racji ;)

Z tym że dla mnie M5 e39 to bardziej takie 535d :-D
http://www.youtube.com/watch?v=GVa-_beJ ... r_embedded#
No fakt, E60/E61 może mieć DD, a to fajny gadżet. No i w codziennej jeździe, nie patrząc na autostradowe prędkości, 535d może mieć więcej zalet, tylko ten dźwięk... :-(

No i nie ma co porównywać starego S62 z nowym M/N57, czasy się zmieniły :)

ripley13
Posty: 18
Rejestracja: śr lut 03, 2010 15:53
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: 2 pytania dotyczase M5 E60

Post autor: ripley13 » ndz mar 28, 2010 22:09

róznice dopiero czuć jak kręcisz silnik ponad 6000 obrotów i wciskasz m power, wtedy dopiero dostajesz kopa w plecy ale takiego przjemnego. są tego wady-szybko pada sprzegło i szkoda mostu (duży wydatek).

Shejker
Posty: 26
Rejestracja: śr wrz 09, 2009 17:50
Lokalizacja: Świdnica

Re: 2 pytania dotyczase M5 E60

Post autor: Shejker » czw maja 13, 2010 22:52

mam jeszcze jedno pytanie. po wcisnieciu przycisku POWER. na liczniku pojawia sie literka M i MDM. Czy ktos wie co oznacza to MDM ?? :wink:

i do czego sluza 3 przycisku przy lusterku wewnetrznym ?

Pozdro

Awatar użytkownika
kostek_ja
Posty: 2623
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 02:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: 2 pytania dotyczase M5 E60

Post autor: kostek_ja » pt maja 14, 2010 01:21

Shejker pisze:Czy ktos wie co oznacza to MDM ??
///M Dynamic Mode - tryb kontroli trakcji, który pozwala na lekkie uślizgi zarówno wzdłużne jak i boczne. W teorii na tym trybie samochód powinien byc najszybszy zarówno na prostej jak i w zakrętach.
i do czego sluza 3 przycisku przy lusterku wewnetrznym ?
Do otwierania bramy, garażu itp.

ODPOWIEDZ