2 pytania dotyczase M5 E60
2 pytania dotyczase M5 E60
witam.
mam 2 pytania dotyczace M5 E60.
a wiec :
1. Czy skrzynia SMG powinna plynnie zmieniac biegi, czy z takim delikatnym opuźnieniem lekkim szarpnieciem i odczuwalnym wcisnieciem w fotel ??
2. Czy w czasie jazdy np na trasie, po wcisniecu guzika POWER te 507 koni jest bardzo odczuwalne ?? Bo moj tato jeździ tym autem i twierdzi ze nie czuc duzej róznicy, jedynie bylo ja czuc na autostradzie, gdzie np przy 200km/h wcisnelo sie ten guzik to bylo czuc ze auto dostalo kopa, a tak przy zwyklej jezdzie na trasie jakos tego nie czuc.
- Czy ktos sie spotkal z czyms takim ?
- Czy w zwiazku z tym moga byc jakies problemy ?
Pozdraiwam
mam 2 pytania dotyczace M5 E60.
a wiec :
1. Czy skrzynia SMG powinna plynnie zmieniac biegi, czy z takim delikatnym opuźnieniem lekkim szarpnieciem i odczuwalnym wcisnieciem w fotel ??
2. Czy w czasie jazdy np na trasie, po wcisniecu guzika POWER te 507 koni jest bardzo odczuwalne ?? Bo moj tato jeździ tym autem i twierdzi ze nie czuc duzej róznicy, jedynie bylo ja czuc na autostradzie, gdzie np przy 200km/h wcisnelo sie ten guzik to bylo czuc ze auto dostalo kopa, a tak przy zwyklej jezdzie na trasie jakos tego nie czuc.
- Czy ktos sie spotkal z czyms takim ?
- Czy w zwiazku z tym moga byc jakies problemy ?
Pozdraiwam
Ostatnio zmieniony czw maja 13, 2010 22:53 przez Shejker, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: 2 pytania dotyczase M5 E60
Ewidentnie należy kupić mocniejsze auto.Shejker pisze:2. Czy w czasie jazdy np na trasie, po wcisniecu guzika POWER te 507 koni jest bardzo odczuwalne ?? Bo moj tato jeździ tym autem i twierdzi ze nie czuc duzej róznicy, jedynie bylo ja czuc na autostradzie, gdzie np przy 200km/h wcisnelo sie ten guzik to bylo czuc ze auto dostalo kopa, a tak przy zwyklej jezdzie na trasie jakos tego nie czuc.

Konrad
http://www.ktd.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ktd.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: 2 pytania dotyczase M5 E60
Najlepiej by było jakby wypowiedzieli się użytkownicy M5 e60. Ale ta różnica jest nieodczuwalna podczas jazdy do odcinki czy na jakiś średnich obrotach?
Re: 2 pytania dotyczase M5 E60
ad1. szarpnięcia szczególnie odczuwalne podczas ostrzejszej jazdy to norma..., opóznienia + przygazówka przy zmianie biegów tez normalne,Shejker pisze:witam.
mam 2 pytania dotyczace M5 E60.
a wiec :
1. Czy skrzynia SMG powinna plynnie zmieniac biegi, czy z takim delikatnym opuźnieniem lekkim szarpnieciem i odczuwalnym wcisnieciem w fotel ??
2. Czy w czasie jazdy np na trasie, po wcisniecu guzika POWER te 507 koni jest bardzo odczuwalne ?? Bo moj tato jeździ tym autem i twierdzi ze nie czuc duzej róznicy, jedynie bylo ja czuc na autostradzie, gdzie np przy 200km/h wcisnelo sie ten guzik to bylo czuc ze auto dostalo kopa, a tak przy zwyklej jezdzie na trasie jakos tego nie czuc.
- Czy ktos sie spotkal z czyms takim ?
- Czy w zwiazku z tym moga byc jakies problemy ?
Pozdraiwam
Przy jednym z takich szarpnieć skończyło mi się sprzegło(ale przy przebiegu ok60tys, wiec było to do przewidzenia). Dodam iż Szarpanie było na starym jak i nowym sprzeglę...
Jak dla mnie to WADY.
ad2, szału nie ma, ale różnice czuć, nie jest to jakaś przepaść, ale ja odczuwałem 400, a 500

318i(E36)->325i(E36)->525TDS(E39)->523i(E39)->328Ci(E46)->325Ci(E46)->330Ci(E46)->M5(E60)/X5(E53)....M3E46...->645ciE63->535dE60...
Re: 2 pytania dotyczase M5 E60
kostek_ja ta roznice 107 koni bylo czuc na autostradzie np jechalismy 190-200km/h wcisnelismy guzik POWER i nagle auto dostalo kopa jakby ktos odpalil nitro
. ale w miescie jakos tej roznicy 107 koni nie czuc. dlatego pytam czy to moze cos jest nie tak z autem czy poprostu moj tato juz przesadza heheh 


Re: 2 pytania dotyczase M5 E60
u mnie było czuć przy kazdej prędkośći, dla przykładu , jedż z równą prędkością i właczaj i wyłaczaj 500, bedziesz czuł delikatne szarpniecie do przodu lub przy wyłączeniu delikatne zmulenie...
Dla mnie auto przy 500 było żywsze-zdrowsze
, a przy 400 jakby czegoś mu brakowało, pewno tych 100 kucy-hehe 
Dla mnie auto przy 500 było żywsze-zdrowsze


318i(E36)->325i(E36)->525TDS(E39)->523i(E39)->328Ci(E46)->325Ci(E46)->330Ci(E46)->M5(E60)/X5(E53)....M3E46...->645ciE63->535dE60...
Re: 2 pytania dotyczase M5 E60
Nie no kurde, przecież ta różnica to jest to, co różni poprzednią M5 z obecną.....
NIkt mi nie powie, że w mieście tak samo się jeździ M5 e39 i M5 e60.
NIkt mi nie powie, że w mieście tak samo się jeździ M5 e39 i M5 e60.
Pozdrówka!
Re: 2 pytania dotyczase M5 E60
Shejker, dociśnij gaz do końca i nie zmieniaj biegu przy 4 tys. 
Wiadomo że jak w mieście używasz z 200KM to czy masz 400 czy 500 to żadna różnica.

Wiadomo że jak w mieście używasz z 200KM to czy masz 400 czy 500 to żadna różnica.
Re: 2 pytania dotyczase M5 E60
E39 jest piękne... E60 kwestia gustuboogie pisze:Nie no kurde, przecież ta różnica to jest to, co różni poprzednią M5 z obecną.....

Konrad
http://www.ktd.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ktd.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: 2 pytania dotyczase M5 E60
dokładnie jeżdziłem E39 i E60 w M///, różnica kolosalna na korzyść oczywiście E60boogie pisze:NIkt mi nie powie, że w mieście tak samo się jeździ M5 e39 i M5 e60.

Tym E39 M5 którym miałem okazje jeżdzić przyrównałbym do E60 530d(231KM)...
Jak dla mnie szału nie było... i zdecydowanie lepszą zabawką jest E46 M3...
318i(E36)->325i(E36)->525TDS(E39)->523i(E39)->328Ci(E46)->325Ci(E46)->330Ci(E46)->M5(E60)/X5(E53)....M3E46...->645ciE63->535dE60...
Re: 2 pytania dotyczase M5 E60
100% racjissseba pisze:dokładnie jeżdziłem E39 i E60 w M///, różnica kolosalna na korzyść oczywiście E60boogie pisze:NIkt mi nie powie, że w mieście tak samo się jeździ M5 e39 i M5 e60.,
Tym E39 M5 którym miałem okazje jeżdzić przyrównałbym do E60 530d(231KM)...
Jak dla mnie szału nie było... i zdecydowanie lepszą zabawką jest E46 M3...

Z tym że dla mnie M5 e39 to bardziej takie 535d

Re: 2 pytania dotyczase M5 E60
http://www.youtube.com/watch?v=GVa-_beJ ... r_embedded#Idzik pisze:
100% racji
Z tym że dla mnie M5 e39 to bardziej takie 535d
No fakt, E60/E61 może mieć DD, a to fajny gadżet. No i w codziennej jeździe, nie patrząc na autostradowe prędkości, 535d może mieć więcej zalet, tylko ten dźwięk...

No i nie ma co porównywać starego S62 z nowym M/N57, czasy się zmieniły

Re: 2 pytania dotyczase M5 E60
róznice dopiero czuć jak kręcisz silnik ponad 6000 obrotów i wciskasz m power, wtedy dopiero dostajesz kopa w plecy ale takiego przjemnego. są tego wady-szybko pada sprzegło i szkoda mostu (duży wydatek).
Re: 2 pytania dotyczase M5 E60
mam jeszcze jedno pytanie. po wcisnieciu przycisku POWER. na liczniku pojawia sie literka M i MDM. Czy ktos wie co oznacza to MDM ??
i do czego sluza 3 przycisku przy lusterku wewnetrznym ?
Pozdro

i do czego sluza 3 przycisku przy lusterku wewnetrznym ?
Pozdro
Re: 2 pytania dotyczase M5 E60
///M Dynamic Mode - tryb kontroli trakcji, który pozwala na lekkie uślizgi zarówno wzdłużne jak i boczne. W teorii na tym trybie samochód powinien byc najszybszy zarówno na prostej jak i w zakrętach.Shejker pisze:Czy ktos wie co oznacza to MDM ??
Do otwierania bramy, garażu itp.i do czego sluza 3 przycisku przy lusterku wewnetrznym ?