
Zakup M3 - Kto kolwiek widział - kto kolwiek wie
Re: Zakup M3 - Kto kolwiek widział - kto kolwiek wie
Nie, to kolor skóry i lakieru też się liczy?
Duża prośba o rzeczowe porady.

Re: Zakup M3 - Kto kolwiek widział - kto kolwiek wie
Liczy się / nie liczy się. Może akurat Marcin zna ten samochód, a zapytał o konfigurację żeby dowiedzieć się czy o dobry samochód chodzi :think:
E39 M5 = spełnione marzenie
Ostatnio miałem mało czasu, za zaległości przepraszam, jak na coś nie odpowiedziałem, to piszcie na PW. Pozdrawiam.
Ostatnio miałem mało czasu, za zaległości przepraszam, jak na coś nie odpowiedziałem, to piszcie na PW. Pozdrawiam.
- Maros
- Posty: 2546
- Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
- Auto: M5F10, M3E92, M3E46
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Zakup M3 - Kto kolwiek widział - kto kolwiek wie
Jeżeli auto jest zadbane to nie będziesz miał żadnego problemu. Jedyną "bolączka" E46 przed liftem były wadliwe panewki i pompa oleju. Sprawdź czy zostały wymienione w ramach akcji serwisowej i tyle. Pozostałe rzeczy to już kwestia indywidualna danego egzemplarza.
Re: Zakup M3 - Kto kolwiek widział - kto kolwiek wie
Diabel pisze:Nie, to kolor skóry i lakieru też się liczy? Duża prośba o rzeczowe porady.
Dokładnie o to mi chodziłoallcar pisze:Liczy się / nie liczy się. Może akurat Marcin zna ten samochód, a zapytał o konfigurację żeby dowiedzieć się czy o dobry samochód chodzi :think:

jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
Re: Zakup M3 - Kto kolwiek widział - kto kolwiek wie
Maros, dzięki za info. Można to sprawdzić w ASO po VIN-ie, czy w książce powinno być?
Ale na chłopski rozum, to jakby te wadliwe panewki i pompa nie były wymienione w ramach akcji, to pewnie problemy byłyby już widoczne po pierwszych 30-40 tys. km, albo i wcześniej.
Ale na chłopski rozum, to jakby te wadliwe panewki i pompa nie były wymienione w ramach akcji, to pewnie problemy byłyby już widoczne po pierwszych 30-40 tys. km, albo i wcześniej.
- Maros
- Posty: 2546
- Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
- Auto: M5F10, M3E92, M3E46
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Zakup M3 - Kto kolwiek widział - kto kolwiek wie
Powinno być w książce serwisowej, ale po vinie też można sprawdzić.
To nie jest tak że wszsytkie silniki wybuchały... jeżeli nie były zmieniane to możliwe że nic się nie stanie jak to tak zostawisz. A może się stanie...
To nie jest tak że wszsytkie silniki wybuchały... jeżeli nie były zmieniane to możliwe że nic się nie stanie jak to tak zostawisz. A może się stanie...

Zakup M3 - Kto kolwiek widział - kto kolwiek wie
Witajcie
Myślę, że przydało by się wznowić temat zakupu M3.. Proszę wklejać zdjęcia z ogłoszenia w takiej formie jak poniżej i konkretne opisy oglądanych egzemplarzy - bez OFF TOPICU i zbędnego SPAMU
Pojawiło się ponownie M które kiedyś oglądałem (chyba z 4-5 miesięcy temu) - Dla młodych zapaleńców, auto jak oglądałem było w tej samej cenie... Do wymiany było
4 opony, 4 tarcze + klocki, Dyfer, uszkodzony system trakcji (kontrolka ciągle się pali), multifunkcyjna kierownica nie działa, zaniedbany w środku (zjechane siedzenia, syf itp), do tego miało pożar bagażnika (brak głośników, wyściółki, malowana tylna klapa) i do tego miało robioną spawaną podłogę (auto nie było raczej oszczędzane) i ponoć przy "mokrej pogodzie" robi się małe jeziorko w bagażniku
Ogólnie z daleka ładna, ale po weryfikacji wszystkich jej wad, odjechałem bez zastanowienia..
To tyle z tego co pamiętam... także ostrzegam amatorów M3 że niska cena to nie znaczy okazja.. Jak dobrze pamiętam na dzień dobry trzeba było w nią włożyć ok. 15 tys.
Pozdrawiam
Myślę, że przydało by się wznowić temat zakupu M3.. Proszę wklejać zdjęcia z ogłoszenia w takiej formie jak poniżej i konkretne opisy oglądanych egzemplarzy - bez OFF TOPICU i zbędnego SPAMU

Pojawiło się ponownie M które kiedyś oglądałem (chyba z 4-5 miesięcy temu) - Dla młodych zapaleńców, auto jak oglądałem było w tej samej cenie... Do wymiany było
4 opony, 4 tarcze + klocki, Dyfer, uszkodzony system trakcji (kontrolka ciągle się pali), multifunkcyjna kierownica nie działa, zaniedbany w środku (zjechane siedzenia, syf itp), do tego miało pożar bagażnika (brak głośników, wyściółki, malowana tylna klapa) i do tego miało robioną spawaną podłogę (auto nie było raczej oszczędzane) i ponoć przy "mokrej pogodzie" robi się małe jeziorko w bagażniku

To tyle z tego co pamiętam... także ostrzegam amatorów M3 że niska cena to nie znaczy okazja.. Jak dobrze pamiętam na dzień dobry trzeba było w nią włożyć ok. 15 tys.
Pozdrawiam
Twarde sprzęgło
Jeszcze jedno pytanko, auto, które zamierzam kupić ma strasznie twarde sprzęgło, czy wszystkie M e46 tak mają? (jeździłem tylko jedną, nie mam porównania
) W porównaniu z moim obecnym autem to jakbym wciskał sprzęgło w ciągniku...a jak się je wciśnie na maxa to słychać grzechotanie z silnika 


Re: Zakup M3 - Kto kolwiek widział - kto kolwiek wie
Diabel, to poprostu BMW ;p
Re: Zakup M3 - Kto kolwiek widział - kto kolwiek wie
Ten objaw jest w M3 czy w twoim aktualnym aucie? W M3 nic takiego nie zauważyłem.Diabel pisze:a jak się je wciśnie na maxa to słychać grzechotanie z silnika
Re: Zakup M3 - Kto kolwiek widział - kto kolwiek wie
ema na wcisnietym sprzegle jak cos grzechocze to jest to lozysko oporowe do wymiany.pozdro
vin: JP!!!
Re: Zakup M3 - Kto kolwiek widział - kto kolwiek wie
Okazało się, że pod sprzęgłem nie było ogranicznika, taki plastikowy bolec, dlatego sprzegło można było wcisnąć głębiej niż normalnie, co powodowało grzechotanie.
Inna sprawa, że słychać jakieś stuki w tylnym moście - na 1, 2 i wstecznym, przy wysprzęglaniu i małych prędkościach.
Inna sprawa, że słychać jakieś stuki w tylnym moście - na 1, 2 i wstecznym, przy wysprzęglaniu i małych prędkościach.
Re: Zakup M3 - Kto kolwiek widział - kto kolwiek wie
Diabel pisze:Inna sprawa, że słychać jakieś stuki w tylnym moście - na 1, 2 i wstecznym, przy wysprzęglaniu i małych prędkościach.
Normalka

Re: Zakup M3 - Kto kolwiek widział - kto kolwiek wie
witam.jadę jutro lub pojutrze zobaczyć tę emke
http://moto.allegro.pl/item966501122_bm ... fting.html
może ktos ma bardziej wprawne oko ode mnie i dostrzeże coś niepokojącego?
70tyś i brak ksiązki bity w lewy przód,i w 2005 miała robiony remont silnika w serwisie
miska i dół silnika
http://moto.allegro.pl/item966501122_bm ... fting.html
może ktos ma bardziej wprawne oko ode mnie i dostrzeże coś niepokojącego?
70tyś i brak ksiązki bity w lewy przód,i w 2005 miała robiony remont silnika w serwisie
miska i dół silnika
Re: Zakup M3 - Kto kolwiek widział - kto kolwiek wie
Do tej pory gasiłem na wciśniętym sprzęgle, ale dzięki za info, sprawdze gaszenie bez sprzęgła i dam znać.djset pisze:Diabel pisze:Inna sprawa, że słychać jakieś stuki w tylnym moście - na 1, 2 i wstecznym, przy wysprzęglaniu i małych prędkościach.
NormalkaTzn normalne zużycie. A stuków w skrzyni nie masz na I i II biegu? A jak gasisz auto na puszczonym sprzęgle to jest takie rechotanie, którego nie ma na wciśnietym sprzegle?
Przyznam, że biegi troche ciężko* wchodzą, nie wiem czy to typowe dla tego modelu, ale musze je nieźle wpinać*, zwłaszcza dwójkę. Najgorzej jest jak startuje i cisne do 7k obrotów zmieniając z 1 na 2 - raz wskoczyłem nawet drążkiem w maksymalne lewo, tam gdzie wsteczny się zapina dając do góry


*Aby zdefiniować moje "ciężko" i "wpinać" mogę porównać jedynie do Civica '08 - generalnie więcej się trzeba napracować w M-ce, żeby zapiąć bieg i więcej przyłożyć siły. Skrzynia nie jest tak precyzyjna, że można dwoma palcami, trzymając jedynie za drążek, wachlować dowolnie biegami podczas jazdy.