MaRoS's E46 M3
- Maros
- Posty: 2546
- Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
- Auto: M5F10, M3E92, M3E46
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: MaRoS's E46 M3
hmm nie wiem co masz na myśli pisząc "załątwiłeś"... lambdy zostały odpwiednio ustawione, tak że auto chodzi normalnie, natomiast kontrolka check engine się pali i jedyną możliwością żeby zgasła, jest zrobienie programu, na który nie chce wywalac kasy, bo w niedalekiej przyszłości zawita kompresor
[ Dodano: Wto Maj 22, 2007 12:10 ]
Wreszcie założyłem docelowe letnie kapcie. Felgi CSL, gumy z przodu 245/35, z tyłu 275/30. Do tego dystanse po 10mm na koło i prezentuje się to tak:

Mam troche mieszane uczucia, chyba troche za bardzo wystaje, ale może to kwestia przyzwyczajenia. No i cholera najmniejsza kałuża i już mam cały bok brudny. Ale ogólnie jest chyba ok

[ Dodano: Wto Maj 22, 2007 12:10 ]
Wreszcie założyłem docelowe letnie kapcie. Felgi CSL, gumy z przodu 245/35, z tyłu 275/30. Do tego dystanse po 10mm na koło i prezentuje się to tak:
Mam troche mieszane uczucia, chyba troche za bardzo wystaje, ale może to kwestia przyzwyczajenia. No i cholera najmniejsza kałuża i już mam cały bok brudny. Ale ogólnie jest chyba ok

- Maros
- Posty: 2546
- Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
- Auto: M5F10, M3E92, M3E46
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: MaRoS's E46 M3
narazie trudno powiedziec, bo przejechałem na nich całe 300 metrów, ale pojeżdże i opisze wrażenia
Re: MaRoS's E46 M3
Masz racje - za bardzo wystaje, przynajmniej na zdjeciach. Trzeba oblukac w rzeczywistosci.
Re: MaRoS's E46 M3
Ale to jest tak ze przodu nie da sie bardziej schowac ze wzgledu na hamulce, zgadza sie?
Zauważyłeś problem z forum? Napisz od mnie PW!
- Maros
- Posty: 2546
- Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
- Auto: M5F10, M3E92, M3E46
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: MaRoS's E46 M3
dokładnie. Chociaż można dac mniejszą opone z przodu 235 i dystans o 2mm mniejszy teoretycznie.
Re: MaRoS's E46 M3
Witam Kolegów,
Do tej pory byłem biernym widzem. Tak sobie przeglądałem Wasze forum i natknąłem się na taki problem opisany poniżej:
U mnie też występuje takie zjawisko. Piszecie, że tak ma być. I tu pojawia się problem, bo człowiek bardziej zorientowany ode mnie twierdzi, że to luz za przegubie między wałem a dyfrem. Dodatkowo, jak to w przyrodzie, luz może, a nawet będzie się powiększać.
Prawda czy fałsz?
Do tej pory byłem biernym widzem. Tak sobie przeglądałem Wasze forum i natknąłem się na taki problem opisany poniżej:
cent01 pisze:.... a masz takie cos jak zmieniasz z 1 na 2 albo jak wciskasz sprzegło albo puszczasz na niskich biegach to jak było by tam cos luznego ????
U mnie też występuje takie zjawisko. Piszecie, że tak ma być. I tu pojawia się problem, bo człowiek bardziej zorientowany ode mnie twierdzi, że to luz za przegubie między wałem a dyfrem. Dodatkowo, jak to w przyrodzie, luz może, a nawet będzie się powiększać.
Prawda czy fałsz?

- tom_kulturysci
- Posty: 685
- Rejestracja: pn paź 09, 2006 23:52
- Auto: E46 M3 & 335D
- Lokalizacja: Podlaskie
Re: MaRoS's E46 M3
slyszalem wypowiedzi ludzi roznych i raczej tak powinno byc.
u wszystkich tak jest i jakos sie raczej nie powieksza...
69 opisz swoje autko, poka jakies fotki itd.....
no i witamy na forum
u wszystkich tak jest i jakos sie raczej nie powieksza...
69 opisz swoje autko, poka jakies fotki itd.....
no i witamy na forum

Re: MaRoS's E46 M3
Z tego co czytalem to tak, jest tam luz, ale podobno caly uklad przeniesienia napedu fabrycznie jest luzno spasowany, zeby nie powstawaly zbyt duze naprezenia.69 pisze:Witam Kolegów,
Witaj
cent01 pisze:.... a masz takie cos jak zmieniasz z 1 na 2 albo jak wciskasz sprzegło albo puszczasz na niskich biegach to jak było by tam cos luznego ????
U mnie też występuje takie zjawisko. Piszecie, że tak ma być. I tu pojawia się problem, bo człowiek bardziej zorientowany ode mnie twierdzi, że to luz za przegubie między wałem a dyfrem. Dodatkowo, jak to w przyrodzie, luz może, a nawet będzie się powiększać.
Prawda czy fałsz?
Mnie problem nie dotyczy (SMG), ale ja bym sie nie martwil. Nie slyszalem zeby cos z tego powodu komus sie stalo. Duzo czestszym problemem sa np. padajace dyfry.
Zauważyłeś problem z forum? Napisz od mnie PW!
Re: MaRoS's E46 M3
Ok.
Bo już namawiano mnie na wymianę.
Bo już namawiano mnie na wymianę.
- Maros
- Posty: 2546
- Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
- Auto: M5F10, M3E92, M3E46
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: MaRoS's E46 M3
Mały update:
Lekko używane ori fotele CSL
:

Lekko używane ori fotele CSL

Re: MaRoS's E46 M3
A co się stało z tylną kanapą? Już pełen hardcore będzie?
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
- Maros
- Posty: 2546
- Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
- Auto: M5F10, M3E92, M3E46
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: MaRoS's E46 M3
nie no bez przesady, auto ciągle ma być na codzień tylko może troche żadziej
Zmieniałem też dzisiaj listwy na karbonowe, ale narazie pojeżdże bez tyłu bo jest problem z ich zamocowaniem właśnie z tyłu. Jak będzie już wysztko siedzieć jak trzeba to i tym się pochwale 


Re: MaRoS's E46 M3
Mocowanie foteli pasowało do oryginalnych szyn?
Jakie masz regulacje fotela? Tylko przód - tył czy góra - dół też?
Jakie masz regulacje fotela? Tylko przód - tył czy góra - dół też?
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2