MaRoS's E46 M3

kosh
Posty: 74
Rejestracja: śr gru 06, 2006 18:22
Lokalizacja: Olbrachcice

Re: MaRoS's E46 M3

Post autor: kosh » ndz maja 20, 2007 13:35

a jakim zposobem zalatwiles lambdy?
M3 E92

Awatar użytkownika
Maros
Posty: 2546
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
Auto: M5F10, M3E92, M3E46
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: MaRoS's E46 M3

Post autor: Maros » wt maja 22, 2007 12:11

hmm nie wiem co masz na myśli pisząc "załątwiłeś"... lambdy zostały odpwiednio ustawione, tak że auto chodzi normalnie, natomiast kontrolka check engine się pali i jedyną możliwością żeby zgasła, jest zrobienie programu, na który nie chce wywalac kasy, bo w niedalekiej przyszłości zawita kompresor :smile:

[ Dodano: Wto Maj 22, 2007 12:10 ]
Wreszcie założyłem docelowe letnie kapcie. Felgi CSL, gumy z przodu 245/35, z tyłu 275/30. Do tego dystanse po 10mm na koło i prezentuje się to tak:

Obrazek

Obrazek

Mam troche mieszane uczucia, chyba troche za bardzo wystaje, ale może to kwestia przyzwyczajenia. No i cholera najmniejsza kałuża i już mam cały bok brudny. Ale ogólnie jest chyba ok :smile:

kosh
Posty: 74
Rejestracja: śr gru 06, 2006 18:22
Lokalizacja: Olbrachcice

Re: MaRoS's E46 M3

Post autor: kosh » wt maja 22, 2007 12:54

jakie uczusia masz ze zmina z 225 x 255 na 245 x 275 ?
M3 E92

Awatar użytkownika
Maros
Posty: 2546
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
Auto: M5F10, M3E92, M3E46
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: MaRoS's E46 M3

Post autor: Maros » wt maja 22, 2007 13:10

narazie trudno powiedziec, bo przejechałem na nich całe 300 metrów, ale pojeżdże i opisze wrażenia

Awatar użytkownika
Pablo
Posty: 507
Rejestracja: pn paź 16, 2006 11:03
Lokalizacja: Wwa
Kontakt:

Re: MaRoS's E46 M3

Post autor: Pablo » wt maja 22, 2007 13:22

Masz racje - za bardzo wystaje, przynajmniej na zdjeciach. Trzeba oblukac w rzeczywistosci.

mateush
Site Admin
Posty: 1246
Rejestracja: pt paź 06, 2006 18:53
Auto: 997TT
Lokalizacja: Warszawa

Re: MaRoS's E46 M3

Post autor: mateush » wt maja 22, 2007 18:38

Ale to jest tak ze przodu nie da sie bardziej schowac ze wzgledu na hamulce, zgadza sie?
Zauważyłeś problem z forum? Napisz od mnie PW!

Awatar użytkownika
Maros
Posty: 2546
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
Auto: M5F10, M3E92, M3E46
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: MaRoS's E46 M3

Post autor: Maros » wt maja 22, 2007 18:45

dokładnie. Chociaż można dac mniejszą opone z przodu 235 i dystans o 2mm mniejszy teoretycznie.

69
Posty: 86
Rejestracja: pt cze 01, 2007 18:05
Lokalizacja: Racibórz

Re: MaRoS's E46 M3

Post autor: 69 » śr lip 25, 2007 17:14

Witam Kolegów,

Do tej pory byłem biernym widzem. Tak sobie przeglądałem Wasze forum i natknąłem się na taki problem opisany poniżej:

cent01 pisze:.... a masz takie cos jak zmieniasz z 1 na 2 albo jak wciskasz sprzegło albo puszczasz na niskich biegach to jak było by tam cos luznego ????

U mnie też występuje takie zjawisko. Piszecie, że tak ma być. I tu pojawia się problem, bo człowiek bardziej zorientowany ode mnie twierdzi, że to luz za przegubie między wałem a dyfrem. Dodatkowo, jak to w przyrodzie, luz może, a nawet będzie się powiększać.

Prawda czy fałsz? :roll:

Awatar użytkownika
tom_kulturysci
Posty: 685
Rejestracja: pn paź 09, 2006 23:52
Auto: E46 M3 & 335D
Lokalizacja: Podlaskie

Re: MaRoS's E46 M3

Post autor: tom_kulturysci » śr lip 25, 2007 18:27

slyszalem wypowiedzi ludzi roznych i raczej tak powinno byc.
u wszystkich tak jest i jakos sie raczej nie powieksza...


69 opisz swoje autko, poka jakies fotki itd.....


no i witamy na forum :wink:

mateush
Site Admin
Posty: 1246
Rejestracja: pt paź 06, 2006 18:53
Auto: 997TT
Lokalizacja: Warszawa

Re: MaRoS's E46 M3

Post autor: mateush » pn lip 30, 2007 15:55

69 pisze:Witam Kolegów,

Witaj :)
cent01 pisze:.... a masz takie cos jak zmieniasz z 1 na 2 albo jak wciskasz sprzegło albo puszczasz na niskich biegach to jak było by tam cos luznego ????

U mnie też występuje takie zjawisko. Piszecie, że tak ma być. I tu pojawia się problem, bo człowiek bardziej zorientowany ode mnie twierdzi, że to luz za przegubie między wałem a dyfrem. Dodatkowo, jak to w przyrodzie, luz może, a nawet będzie się powiększać.

Prawda czy fałsz? :roll:
Z tego co czytalem to tak, jest tam luz, ale podobno caly uklad przeniesienia napedu fabrycznie jest luzno spasowany, zeby nie powstawaly zbyt duze naprezenia.
Mnie problem nie dotyczy (SMG), ale ja bym sie nie martwil. Nie slyszalem zeby cos z tego powodu komus sie stalo. Duzo czestszym problemem sa np. padajace dyfry.
Zauważyłeś problem z forum? Napisz od mnie PW!

69
Posty: 86
Rejestracja: pt cze 01, 2007 18:05
Lokalizacja: Racibórz

Re: MaRoS's E46 M3

Post autor: 69 » pn lip 30, 2007 17:02

Ok.
Bo już namawiano mnie na wymianę.

Awatar użytkownika
Maros
Posty: 2546
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
Auto: M5F10, M3E92, M3E46
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: MaRoS's E46 M3

Post autor: Maros » czw sie 16, 2007 18:18

Mały update:

Lekko używane ori fotele CSL :-D :
Obrazek

Obrazek

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: MaRoS's E46 M3

Post autor: Marcin_Os » czw sie 16, 2007 21:52

A co się stało z tylną kanapą? Już pełen hardcore będzie?
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Awatar użytkownika
Maros
Posty: 2546
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
Auto: M5F10, M3E92, M3E46
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: MaRoS's E46 M3

Post autor: Maros » pt sie 17, 2007 02:54

nie no bez przesady, auto ciągle ma być na codzień tylko może troche żadziej :smile: Zmieniałem też dzisiaj listwy na karbonowe, ale narazie pojeżdże bez tyłu bo jest problem z ich zamocowaniem właśnie z tyłu. Jak będzie już wysztko siedzieć jak trzeba to i tym się pochwale :grin:

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: MaRoS's E46 M3

Post autor: Marcin_Os » pt sie 17, 2007 07:53

Mocowanie foteli pasowało do oryginalnych szyn?
Jakie masz regulacje fotela? Tylko przód - tył czy góra - dół też?
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

ODPOWIEDZ