Hej,
Oddajemy M5 do lakiernika, ale mamy niestety kiepskie doświadczenia z różnymi zakładam.
Czy znacie jakiś sposób, żeby celowo w M5 obcięło moc, żeby nikt nie mógł go upalać, katować itd? Wyjęcie jakiegoś bezpiecznika, może jakiś inny sposób?
Pozdro
E39 M5 redukcja mocy, celowy tryb serwisowy?
Re: E39 M5 redukcja mocy, celowy tryb serwisowy?
Ciężki temat, można jedynie wypiąć jakiś czujnik (np wałka), ja mam ciut inny patent z Piggyback, ale to sporo zachodu.
- Pawel_M3GT
- Posty: 2066
- Rejestracja: czw cze 21, 2007 18:27
- Auto: E36 M3 S54
- Lokalizacja: ///M
Re: E39 M5 redukcja mocy, celowy tryb serwisowy?
nie dawaj oryginalnego kluczyka tylko dorob zwykly kluczyk , zeby mogli sobie odblokowac kierownice i przepchac auto, nie odpala jej wtedy , to jest chyba jedyne sensowne wyjscie.
Ogolnie to nawet jesli nie beda jezdzili , moga sobie sprawdzac odcinke na zimnym.. takze jak nie masz zaufania do warsztatu, to kuczyka bym nie dal
Ogolnie to nawet jesli nie beda jezdzili , moga sobie sprawdzac odcinke na zimnym.. takze jak nie masz zaufania do warsztatu, to kuczyka bym nie dal

Re: E39 M5 redukcja mocy, celowy tryb serwisowy?
hej, też głównie z tego powodu większość rzeczy które tylko mogę robię sam przy aucie
, mam u siebie założone intravee 2 które zamontowałem aby rozbudować audio, dodaje on możliwość sprawdzania po wyzerowaniu ustawień logi jak było auto po zostawieniu w serwisie traktowane, tzn przy jakiej temperaturze były przekraczane obroty, przed niczym to nie zabezpiecza
jedynie może pokazać czy mechanik był słowny i dotrzymał ustaleń
http://www.toysinyourcar.com/acatalog/I ... 2-7058.pdf
generalnie bardzo polecam to urządzenie, ma olbrzymie możliwości




http://www.toysinyourcar.com/acatalog/I ... 2-7058.pdf
generalnie bardzo polecam to urządzenie, ma olbrzymie możliwości
