
SMG a hamulec ręczny
SMG a hamulec ręczny
Witam wszystkich emkowiczow! Mam pytanie do użytkowników skrzyń SMG m3 e46 planuje budowę takiego auta docelowo Gsmp, ale puki co jakieś sprinty itd.. Pytanie jak będzie zachowywała się ta skrzynia w momencie zblokowania tylnych hamulcem ręcznym? W górach to nie potrzebne raczej, ale między pachołkami na lotniskach konieczne 

Re: SMG a hamulec ręczny
Prawdopodobnie sprzęgło rozłączy napęd.stedar750 pisze:Witam wszystkich emkowiczow! Mam pytanie do użytkowników skrzyń SMG m3 e46 planuje budowę takiego auta docelowo Gsmp, ale puki co jakieś sprinty itd.. Pytanie jak będzie zachowywała się ta skrzynia w momencie zblokowania tylnych hamulcem ręcznym? W górach to nie potrzebne raczej, ale między pachołkami na lotniskach konieczne
Re: SMG a hamulec ręczny
Zerknij na ten materiał BMW, powinna spokojnie sobie poradzic rozłączając napęd:
https://www.youtube.com/watch?v=bPooJq92qpw&t=147s" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/watch?v=bPooJq92qpw&t=147s" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: SMG a hamulec ręczny
Dziękuje za odpowiedzi.Teoretycznie powinno tak być, ale jak to zadziała w praktyce to nie wiem, np w evo x przy ręcznym jest czujnik który w momencie zaciągnięcia rozłącza tylny napęd i działa to sprawnie, ale w manualnej skrzyni. Jak ktoś by mógł to przetestować w realu to będę wdzięczny
A i może ktoś się orientuję czy karoseria sedan e46 podejdzie pod graty z m3? bo wiem że inne są tylne błotniki alę i tak dałbym kit z wtcc a sedan będzie lżejszy z laminatami od coupe. Chyba że coś pokręciłem to proszę o naprostowanie 

