SMG a hamulec ręczny

2000-2006 | silnik: S54
stedar750
Posty: 2
Rejestracja: śr sty 11, 2017 20:42
Auto: m3

SMG a hamulec ręczny

Post autor: stedar750 » śr sty 11, 2017 21:33

Witam wszystkich emkowiczow! Mam pytanie do użytkowników skrzyń SMG m3 e46 planuje budowę takiego auta docelowo Gsmp, ale puki co jakieś sprinty itd.. Pytanie jak będzie zachowywała się ta skrzynia w momencie zblokowania tylnych hamulcem ręcznym? W górach to nie potrzebne raczej, ale między pachołkami na lotniskach konieczne :grin:

DK221
Posty: 18
Rejestracja: czw lis 19, 2015 00:07
Auto: BMW :)

Re: SMG a hamulec ręczny

Post autor: DK221 » czw sty 12, 2017 16:12

stedar750 pisze:Witam wszystkich emkowiczow! Mam pytanie do użytkowników skrzyń SMG m3 e46 planuje budowę takiego auta docelowo Gsmp, ale puki co jakieś sprinty itd.. Pytanie jak będzie zachowywała się ta skrzynia w momencie zblokowania tylnych hamulcem ręcznym? W górach to nie potrzebne raczej, ale między pachołkami na lotniskach konieczne :grin:
Prawdopodobnie sprzęgło rozłączy napęd.

xluzak
Posty: 20
Rejestracja: czw gru 22, 2016 19:33
Auto: M3 E46

Re: SMG a hamulec ręczny

Post autor: xluzak » czw sty 12, 2017 20:39

Zerknij na ten materiał BMW, powinna spokojnie sobie poradzic rozłączając napęd:
https://www.youtube.com/watch?v=bPooJq92qpw&t=147s" onclick="window.open(this.href);return false;

stedar750
Posty: 2
Rejestracja: śr sty 11, 2017 20:42
Auto: m3

Re: SMG a hamulec ręczny

Post autor: stedar750 » pt sty 13, 2017 13:20

Dziękuje za odpowiedzi.Teoretycznie powinno tak być, ale jak to zadziała w praktyce to nie wiem, np w evo x przy ręcznym jest czujnik który w momencie zaciągnięcia rozłącza tylny napęd i działa to sprawnie, ale w manualnej skrzyni. Jak ktoś by mógł to przetestować w realu to będę wdzięczny :grin: A i może ktoś się orientuję czy karoseria sedan e46 podejdzie pod graty z m3? bo wiem że inne są tylne błotniki alę i tak dałbym kit z wtcc a sedan będzie lżejszy z laminatami od coupe. Chyba że coś pokręciłem to proszę o naprostowanie :grin:

ODPOWIEDZ