chciałbym wam przestawić moje oczko w głowie e34 M5 touring

Mój pierwszy samochód to było własnie e34 Touring i od tamtej pory zakochałem się i w marce a najbardziej w modelu e34.
Miałem wiele piątek i trójek ale to nie było to, wiec gdy wreszcie miałem okazje dorwać samochód w takim stanie jak ta M5 to bez zastanowienia wziąłem w ciemno iiii ...
Opłacało się tak zadbanej e34 jeszcze na oczy nie widziałem jak przyjechałem żeby ją obejrzeć to nie mogłem znaleźć rzeczy do której mógłbym się przyczepić, posiadam ją już od dłuższego czasu i muszę powiedzieć że za każdym razem wywołuje taki sam uśmiech na twarzy >D Ten samochód jest stworzony dla mnie!

Przed mną z tego co wiem miało ją jeszcze 2 pasjonatów tego modelu którzy bardzo zadbali o nią więc gdy samochód dostał się w moje ręce mogłem się skupić żeby zrobić je pod siebie

Rozkodowany Vin:
Data for vehicle identification number: WBSHJ91010BL01375
Model description: M5
Market: Europa
Type: HJ91
E-Code: E34 (2)
Chassis: touring
Steering: links
Doors: 5
Engine: S38 - 3,80l (255kW)
Drive: Heckantrieb
Transmission: manuell
Body Color: Diamantschwarz Metallic (181)
Upholstery: (0475)
Production date: 19.10.1992
Assembled in: Dingolfing
S216A Servolenkung-Servotronic HYDRO STEERING-SERVOTRONIC
S240A Lenkrad Leder Airbag Skórzana kierownica z poduszka powietrzną
S302A Alarmanlage Alarm system
S303A Innenraumschutz m. Neigungsalarmg. BURGLAR AL. WITH TILT ALARM SENSOR
S320A Entfall Modellschriftzug Usuniety znaczeko modelu
S339A Shadow-Line Shadow-Line
S530A Klimaanlage Klima
S657A Radio Bavaria C Reverse III Radio Bavaria C Reverse III
S782A Fahrwerk Nürburgring System zawieszenia Nürburgring
Samochód jest bardzo zadbany, chociaż muszę go jeszcze troszkę dopieścić przed sezonem

A więc może pokaże kilka zdjęć jak wyglądała kiedyś zanim ją zdobyłem


To co w samochodzie na dzień dzisiejszy jest zrobione:
Rozpórka na kielichach Racing Dynamics
Gwint K-Sport z Camberplates
Tuleje tylniego wózka Powerflex
Tuleje tylnego wahacza AKG Motorsport
Tuleje przednich wahaczy GS-Performance
Stalowe wahacze z e34 1995 M5
Stabilizator przód: 27mm Racing Dynamics z możliwością regulacji (na poliuretanach)
Stabilizator tył: 20mm z możliwością regulacji Whiteline (na poliuretanach)
Wszystkie elementy zawieszenia wymienione na nowe włącznie z przekładnią kierowniczą
Hamulce przód: 1995 M5 345mm. Nowe tarcze, zaciski odnowione i pomalowane proszkowo na czarno (4-tłoczkowe zaciski)
Hamulce tył: 1995 M5 328mm. Nowe tarcze, zaciski odnowione i pomalowane proszkowo na czarno
Klocki EBC Yellowstuff
Przewody giętkie w oplocie stalowym Turner Motorsport
Customowy dyfer Mobimech: 4:10, Szpera zacieśniona na 45%
Przewody w stalowym oplocie do sprzęgła UUC
6-biegowa skrzynia biegow z M5 1995, wyremontowana na częściach z e46 M3 SMG (100000km)
Odelżone koło zamachowe z E34 M5 3,6 (jednomas)
Docisk Sachs 765
Sprzęgło Sachs 4-spiekowe
Nowy siłownik sprzęgła
Dźwignia zmiany biegów UUC Evo3
Połączenie między dźwignią zmiany biegów a skrzynią UUC double shear selector rod
Nowy łącznik wału
Nowy krzyżak wału napędowego, nowa podpora i nowy przegub
Customowy wydech uspawany ze stali nierdzewnej z dwoma tłumikami bez katalizatora wszystko na częściach Ferrita
Nowa sonda lambda
Nowe łożyska przód i tył
Nowe osłony hamulcowe przód tył
Wszystkie części hamulca ręcznego nowe
Wszystkie wahacze i inne części podwozia polakierowane na czarno
Dodatkowo posiadam do niego zawiechę bilsteina z kolumnami i nowymi łożyskami, ale jak narazie zostaje gwint
Wnętrze:
Recaro Pole Position z szynami Recaro
CNC kute wspornik UUC do zamontowania foteli kubelkowych
Nowe dywaniki M5
Customowe mocowanie dodatkowych wzkazników od Parkerperformance
Dodatkowe wskazniki od ProSport (ciśnienie oleju, temperatura oleju, temperatura wody) wskaźniki są niezależne od tych które są oryginalnie
Karoseria
Felgi MK-Motorsport 10x18 i 8,5x18 z wypolerowanym kantem
Biały kierunkowskaz tył
Nowe lampy przód
Nowa przednia szyba
Nowa tylna szyba ze spoilerem z wbudowanym światłem stopu z e34 M5 1995
Wszystkie listwy dookoła samochodu są nowe
Listwy od M-pakietu na dole drzwi też są nowe
Cały samochód nie dawno był odmalowany na nowo

Ramiona wycieraczek nowe
Nowy zderzak tył i nowe nakładki na progi
Silnik:
Wszystkie uszczelki poza uszczelka pod głowicą wymienione
Napinacz łańcucha rozrządu z E36 M3 3.2
Nowa pompa wody
Nowa chłodniczka oleju
Nowa chłodnica
Nowy wiatrak nawiewu
Nowy rozrusznik
Komora silnika pomalowana w kolorze lakieru
Nowe maty izolacyjne w komorze silnika
Nowy zbiorniczek płynu do spryskiwaczy
Nowy zbiornik płynu chłodniczego
Wszystkie wężyki wymienione na nowe
Nowe świece
Nowe wtryskiwacze
Nowy przepływomierz
Nowy czujnik TPS
Nowe oprogramowanie do silnika jeszcze nie sprawdzane na hamowni