Witam,
Dziś odpaliliśmy i objeździliśmy S50b30 e30 ale po diagnozie DIS-em wyszło że sonda na cy l4do 6 ma odczyt - 0,1V (minus). Szok.
I mamy kłopot bo po odłączeniu powinno być w trybie awaryjnym 0,45V do 0,5V i tak jest na pierwszej sondzie. A na tej drugiej nic.
Zmierzona miernikiem sonda nie wydaje się być spalona, uszkodzona.
Podczas swap-a znikł sterownik Vanos-a i go teraz nie ma, muszę pilnie kupić, pożyczyć lub ukraść. Czy możliwe że jego brak ma wpływ na odczyty 2 sondy?
Silnik pracuje nie równo na wolnych, ale auto jedzie bdb. Dokręca się i tak dalej.
Z góry dziękuje za wszelkie sugestie. W czwartek jadę na BMW TRACK DAY i chciałbym jechać sprawnym BMW.
Problem z Sondą i Vanosem w S50b30
- wojtasm5
- Posty: 361
- Rejestracja: ndz kwie 03, 2011 20:40
- Auto: E36 M3EVO OE++
- Lokalizacja: Jędrzejów - Kielce
- Kontakt:
Problem z Sondą i Vanosem w S50b30
Grzebanie w szperach z dobrym skutkiem.
Re: Problem z Sondą i Vanosem w S50b30
-0,1 to faktycznie bardzo dziwny odczyt. A sprawdzales miernikiem uniwersalnym?? Pomiędzy masą a sygnałem z sondy powinno skakać pomiędzy 0 a 1V. Pomiary możesz zrobić bezpośrednio na sterowniku.
- wojtasm5
- Posty: 361
- Rejestracja: ndz kwie 03, 2011 20:40
- Auto: E36 M3EVO OE++
- Lokalizacja: Jędrzejów - Kielce
- Kontakt:
Re: Problem z Sondą i Vanosem w S50b30
Odczyt z Dis-a więc pomiar jak najbardziej wiarygodny.
Grzebanie w szperach z dobrym skutkiem.
Re: Problem z Sondą i Vanosem w S50b30
Kable sprawdzałeś?
- wojtasm5
- Posty: 361
- Rejestracja: ndz kwie 03, 2011 20:40
- Auto: E36 M3EVO OE++
- Lokalizacja: Jędrzejów - Kielce
- Kontakt:
Re: Problem z Sondą i Vanosem w S50b30
Kable przedzwonione, chyba są ok. Kupiłem nowy komp-sterownik i komp do Vanosa. Jutro kolejne testy. Do czwartku co raz mniej czasu.
Grzebanie w szperach z dobrym skutkiem.