Pomoc przy zakupie
Pomoc przy zakupie
Witam, planuje zakup m3 rok 2009/2010 lub 1m coupe 2011. Prosze o porade ktore auto nadaje sie bardziej do jazdy na codzien. Duzo jezdze samochodem w pracy wiec jest to dla mnie dosc wazny parametr. W tej chwili poruszam sie Evo X.
Re: Pomoc przy zakupie
subiektywnie Ci powiem, ze M3. Dla mnie wada nie do przeskoczenia m1 jest obowiązkowy manual.gerbik pisze:Witam, planuje zakup m3 rok 2009/2010 lub 1m coupe 2011. Prosze o porade ktore auto nadaje sie bardziej do jazdy na codzien. Duzo jezdze samochodem w pracy wiec jest to dla mnie dosc wazny parametr. W tej chwili poruszam sie Evo X.
Poczytaj moze tu także:
http://www.m3post.com/forums/showthread.php?t=789869
http://www.m3post.com/forums/showthread.php?t=789181
Re: Pomoc przy zakupie
gerbik, 1m będzie porównywalne do M3 e46, a M3 e92 zdecydowanie bardziej komfortowe/drogowe.
- arturo
- Posty: 216
- Rejestracja: ndz lis 07, 2010 09:25
- Auto: M4,X5M Comp, X5M, X6M ...
- Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Re: Pomoc przy zakupie
Jeżeli potrzebny codzienny dupowóz to tylko M3 - piszę z własnej praktyki .
Jest: F82 M4, F95 X5M Comp, F85 X5M RaceChip GTS, F86 X6M, MINI JCW Grand Prix AD2020 , S1000R M 2021
Było: E92 M3

Było: E92 M3
Re: Pomoc przy zakupie
Też obstawiam M3 jako daily driver.
1M nie miałem jeszcze okazji jeździc bo mało tego ogólnie jeździ, a poza tym to właściwie tylko podkręcone 135i-silnik R6 bi turbo, w M3 E92 kultowe już S65B40-ostatnie wolnossące V8 z rodu M niestety.
Sugerowałbym przetestowac obydwa ale osobiście wydaje mi się, że 1M to takie M na siłę...
1M nie miałem jeszcze okazji jeździc bo mało tego ogólnie jeździ, a poza tym to właściwie tylko podkręcone 135i-silnik R6 bi turbo, w M3 E92 kultowe już S65B40-ostatnie wolnossące V8 z rodu M niestety.
Sugerowałbym przetestowac obydwa ale osobiście wydaje mi się, że 1M to takie M na siłę...
- arturo
- Posty: 216
- Rejestracja: ndz lis 07, 2010 09:25
- Auto: M4,X5M Comp, X5M, X6M ...
- Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Re: Pomoc przy zakupie
1M to prawdziwe M . W prowadzeniu cudowne . Tylko manual wyklucza u mnie je jako wóz do normalnej , codziennej jazdy . No i sprzęgiełko się szybko kończy.
Re: Pomoc przy zakupie
No to w takim razie nie omieszkam sprawdzic...arturo pisze:1M to prawdziwe M . W prowadzeniu cudowne . Tylko manual wyklucza u mnie je jako wóz do normalnej , codziennej jazdy . No i sprzęgiełko się szybko kończy.
Re: Pomoc przy zakupie
na pewno ?arturo pisze:1M to prawdziwe M
W każdym artykule pisali, że to nie regularna Mka, a zwykłe bmw podrasowane w kierunku M,
VIN przecież ma zwykły chyba, nie ?
Nie wiem o co chodzi z tym, że manual niby sie nie nadaje do codziennej jazdy....
To właśnie w codziennej jeździe manual jest najlepszy, bo w każdych warunkach zapewnia full kontrole nad autem, niezależną od programu, od obrotów, od przełożenia i innych
Pozdrówka!
Re: Pomoc przy zakupie
1M to auto poskładane na częściach z M3 E9x , całe zawieszenie przednie i tylne ma dokładnie takie same , silnik to normalna jednostka taka jak w 135i tylko ze zmienionym sterownikiem i wydechem ,fakt że jest to taka M'ka poskładana z części innych ale do dawania frajdy wolał bym ją niż E9x jest mniejsza , lżejsza i z potencjałem na mody , bez większego problemu można tam mieć 4 z przodu a wtedy E9x będzie miała z nią duże problemy..boogie pisze:na pewno ?
W każdym artykule pisali, że to nie regularna Mka, a zwykłe bmw podrasowane w kierunku M,
VIN przecież ma zwykły chyba, nie ?
Nie wiem o co chodzi z tym, że manual niby sie nie nadaje do codziennej jazdy....
To właśnie w codziennej jeździe manual jest najlepszy, bo w każdych warunkach zapewnia full kontrole nad autem, niezależną od programu, od obrotów, od przełożenia i innych
Na korzyść E9x przemawia to że jest większa , ma ostatnie prawdziwe V8 pod maską i DKG które daje dużo frajdy w jeździe a w codziennej eksploatacji po mieście i korkach jest dużo wygodniejszy niż manual i ciągłe mieszanie lewarkiem i sprzęgłem . Jeszcze rok temu nie przypuszczałbym że będę po stronie "automatu" ale patrząc na to że czasem wypada tak że M muszę jechać coś załatwić w godzinach szczytu na mieście cieszę się że mam "automat"
Oryginalne nowe części do Bmw dla forum rabaty !!!!
Dobre ceny na części do starszych modeli , możliwość negocjacji ceny , info PW.
Dobre ceny na części do starszych modeli , możliwość negocjacji ceny , info PW.
Re: Pomoc przy zakupie
Nie jeździełem 1M, ale z tego co słyszałem jest najbardziej hardcore'owy ze wszystkich eMek jakie były (może też dlatego że w sumie dość mały a moc duża). Dla mnie mógłby to być numer jeden, ale niestety kupić sensowny egzemplarz jest w zasadzie niemożliwe.gerbik pisze: Witam, planuje zakup m3 rok 2009/2010 lub 1m coupe 2011. Prosze o porade ktore auto nadaje sie bardziej do jazdy na codzien. Duzo jezdze samochodem w pracy wiec jest to dla mnie dosc wazny parametr. W tej chwili poruszam sie Evo X.
M3 jest wygodniejsze, więc jeśli chcesz w tym samochodzie pracować, pewnie bardziej się nadaje....
Art M3
Re: Pomoc przy zakupie
Ma Vin z S jak reszta ///M.boogie pisze:na pewno ?arturo pisze:1M to prawdziwe M
VIN przecież ma zwykły chyba, nie ?
A kupic sensowny egzemplarz jest łatwo, bo to w miarę jeszcze świeżynka-produkcja od końcówki 2010r-tylko wydac 200+Kpln za tego smyka to chyba średni pomysł...ale de gustibus non disputandum est
- arturo
- Posty: 216
- Rejestracja: ndz lis 07, 2010 09:25
- Auto: M4,X5M Comp, X5M, X6M ...
- Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Re: Pomoc przy zakupie
boogie, dla mnie w codziennej jeździe , korki i takie tam , to tylko automat . Nie wiem , jak manual może być lepszy w korkach . Poza tym , DKG to jak manual , tyle , ze 1000x lepszy .
Re: Pomoc przy zakupie
arturo, sprawa jest dyskusyjna jak chyba każda dyskusja manual vs coś. Wszystko zależy od stylu jazdy i osobistych preferencji. Mi osobiście manual przeszkadza tylko w bardzo mocnym zatwardzeniu w którym tylko podjeżdżamy raz na jakiś czas 0,5m na półsprzęgle, co zdarza mi się bardzo rzadko mimo iż mieszkam w Wawie i jeżdżę codziennie rano do centrum. Automat za to mnie wkurza w wielu innych sytuacjach które zdarzają się bardzo często.
Oczywiście piszę o typowym automacie. W M3 e9x brałbym DKG
No, może skrzynie takiego typu jak w Atomie V8 czy opcjonalna skrzynia w Caterhamie R500, ale to też dyskusyjne 
Oczywiście piszę o typowym automacie. W M3 e9x brałbym DKG

Nie mogę się zgodzić. DKG bardzo pasuje do M3 e9x, ale manuala w kilku aspektach nic nie pobijearturo pisze:Poza tym , DKG to jak manual , tyle , ze 1000x lepszy .


- arturo
- Posty: 216
- Rejestracja: ndz lis 07, 2010 09:25
- Auto: M4,X5M Comp, X5M, X6M ...
- Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Re: Pomoc przy zakupie
W mojej wypowiedzi pisząc automat miałem na myśli DKG , w końcu temat M3 dotyczy
.

Jest: F82 M4, F95 X5M Comp, F85 X5M RaceChip GTS, F86 X6M, MINI JCW Grand Prix AD2020 , S1000R M 2021
Było: E92 M3

Było: E92 M3
Re: Pomoc przy zakupie
arturo, nawet przez chwilę nie myślałem że było inaczej 
