E34 M5 MACAOBLUE
Re: E34 M5 MACAOBLUE
dokladnie, chcialoby sie rzec zadziwiajaco!
Re: E34 M5 MACAOBLUE
Stan zadziwiający jak na tak długi postój.
Może właśnie postój sprawił że sól, piach, błoto i inne zanieczyszczenia z dróg oszczędziły ten egzemplarz.
Działaj dalej i wrzucaj więcej zdjęć.
Trzymam kciuki.
Może właśnie postój sprawił że sól, piach, błoto i inne zanieczyszczenia z dróg oszczędziły ten egzemplarz.
Działaj dalej i wrzucaj więcej zdjęć.
Trzymam kciuki.
-
- Posty: 271
- Rejestracja: ndz gru 19, 2010 16:58
- Auto: 2xE34 M5, E60 3.0d
- Lokalizacja: Szczecin
Re: E34 M5 MACAOBLUE
Prace konserwacyjne przy lewej stronie auta rozpoczęte.

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
Następnie czyszczenie i zabezpieczenie środkiem antykorozyjnym ,,Brunox Epoxy,

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
Kolejne zabezpieczone miejsce.

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
,

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
Następnie czyszczenie i zabezpieczenie środkiem antykorozyjnym ,,Brunox Epoxy,

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
Kolejne zabezpieczone miejsce.

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
,
-
- Posty: 271
- Rejestracja: ndz gru 19, 2010 16:58
- Auto: 2xE34 M5, E60 3.0d
- Lokalizacja: Szczecin
Re: E34 M5 MACAOBLUE
W ostatnim czasie wymieniłem tylną część lewego progu

Uploaded with ImageShack.us
pożegnałem też stary lakier

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
Miejsca przetarte do gołej blachy pokryłem gruntem reaktywnym. Progi i nadkola pokryłem barankiem.

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
pożegnałem też stary lakier

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
Miejsca przetarte do gołej blachy pokryłem gruntem reaktywnym. Progi i nadkola pokryłem barankiem.

Uploaded with ImageShack.us
-
- Posty: 271
- Rejestracja: ndz gru 19, 2010 16:58
- Auto: 2xE34 M5, E60 3.0d
- Lokalizacja: Szczecin
Re: E34 M5 MACAOBLUE
Prace blacharsko lakiernicze zakończone.

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
Podczas prac przy karoserii wymienione zostały drzwi przednie lewe, tylne prawe, dwa
przednie błotniki oraz maska. Prace związane ze spawaniem to wymiana podłogi pod akumulatorem, tylne części progów wraz z końcówkami nadkoli.

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
Podczas prac przy karoserii wymienione zostały drzwi przednie lewe, tylne prawe, dwa
przednie błotniki oraz maska. Prace związane ze spawaniem to wymiana podłogi pod akumulatorem, tylne części progów wraz z końcówkami nadkoli.
Re: E34 M5 MACAOBLUE
Padłem.
Nie mam pytań.
Chwała dla tego oto osobnika za chęci. Brawo!
Nie mam pytań.
Chwała dla tego oto osobnika za chęci. Brawo!
Re: E34 M5 MACAOBLUE
Łukasz///M5, nie znam cię, ale już cię lubię pasję jaką masz 

Re: E34 M5 MACAOBLUE
Piękna robota co dalej masz w planach?? Zazdroszczę ci czasu na taką "zabawę" . Ale już niedługo 

BMW ///M POWER M3 E36--->M5 E34--->??
Re: E34 M5 MACAOBLUE
Zmiękłem... mięknę za każdym wejściem do tematu 

Re: E34 M5 MACAOBLUE
Ile zajęło tobie pozbycie się starego lakieru?? Tzn matowienie. Co z uszczelkami kupujesz nowe?? Stare dochodziły bez problemu??
BMW ///M POWER M3 E36--->M5 E34--->??
Re: E34 M5 MACAOBLUE
Pieknie wykana robocizna oby tak dalej. Pelny szacun dla Ciebie!!!
-
- Posty: 271
- Rejestracja: ndz gru 19, 2010 16:58
- Auto: 2xE34 M5, E60 3.0d
- Lokalizacja: Szczecin
Re: E34 M5 MACAOBLUE
[quote="Dino444"]Piękna robota co dalej masz w planach??
Dalsze plany to układ wydechowy, odwiedziny u tapicera w celu reanimacji skór. Materiałowe części tapicerki zostaną porządnie wyprane. Wiem, że to nie przywróci siedzeniom dawnego blasku w 100 % ale chcę mieć oryginał. Gąbka nigdzie nie wystaje jedynie kolory nieco zbladły. Co do układu hamulcowego nie udało mi się kupić czterotłoczkowych zacisków więc będą tylko nowe tarcze. Stare zaciski i cała reszta była przejrzana w tamtym roku.
Pytałeś jeszcze o matowanie auta. Ja zacząłem szlifierką oscylacyjną i papierami 180 i 240. Następnie od 320 aż do 800 na mokro. Samo darcie klaru szlifierką to pół dnia zabawy.
Co do uszczelek to potrzebuję komplet pod klamki, pod maskę ale tą, która jest z przodu. Resztę czyli drzwiowe, do bagażnika, pod maskę do szyberdachu itd. mam. Cztery lata temu kupiłem ładnego rozbitka dla klimy do poprzedniego e34 525. Odzyskałem dla siebie jeszcze sporo części. Szukam jeszcze osłony pod silnik oraz tunelu powietrznego, który jest z lewej strony pod przednim zderzakiem.
Dalsze plany to układ wydechowy, odwiedziny u tapicera w celu reanimacji skór. Materiałowe części tapicerki zostaną porządnie wyprane. Wiem, że to nie przywróci siedzeniom dawnego blasku w 100 % ale chcę mieć oryginał. Gąbka nigdzie nie wystaje jedynie kolory nieco zbladły. Co do układu hamulcowego nie udało mi się kupić czterotłoczkowych zacisków więc będą tylko nowe tarcze. Stare zaciski i cała reszta była przejrzana w tamtym roku.
Pytałeś jeszcze o matowanie auta. Ja zacząłem szlifierką oscylacyjną i papierami 180 i 240. Następnie od 320 aż do 800 na mokro. Samo darcie klaru szlifierką to pół dnia zabawy.
Co do uszczelek to potrzebuję komplet pod klamki, pod maskę ale tą, która jest z przodu. Resztę czyli drzwiowe, do bagażnika, pod maskę do szyberdachu itd. mam. Cztery lata temu kupiłem ładnego rozbitka dla klimy do poprzedniego e34 525. Odzyskałem dla siebie jeszcze sporo części. Szukam jeszcze osłony pod silnik oraz tunelu powietrznego, który jest z lewej strony pod przednim zderzakiem.
Re: E34 M5 MACAOBLUE
Piszesz o tym tunelu idącym do alternatora?? Czy o innym?? Jest tam jeden taki harakterystyczny taki trójkątny niby spłaszczony możliwe że to jedno i to samo nie pamiętam dokładnie. W każdym razie chyba mam coś takiego ale sprawdzę dopiero jak będę w PL. Tak czy siak nie jest on jakiś istotny i zawsze można go załorzyć kwestia odkrecenia zderzaka.
W karzdym razie dobra robota i trzymam kciuki za projekta! Z niecierpliwością czekam na dalszą relację.
W karzdym razie dobra robota i trzymam kciuki za projekta! Z niecierpliwością czekam na dalszą relację.
BMW ///M POWER M3 E36--->M5 E34--->??
-
- Posty: 271
- Rejestracja: ndz gru 19, 2010 16:58
- Auto: 2xE34 M5, E60 3.0d
- Lokalizacja: Szczecin
Re: E34 M5 MACAOBLUE
Właśnie o ten mi chodzi. Z mojego zostały tylko uchwyty mocujące, reszta poszła gdzieś razem z dołem zderzaka
Zderzak mam już zrobiony ale brakuje mi tej części.

Re: E34 M5 MACAOBLUE
można go założyć bez ściągania zderzaka a nowy w aso kosztuje z rabatem tylko 130zl pozdrawiam 
