
Turbo/Kompresor w M3 E36
Re: Turbo/Kompresor w M3 E36
Zgadza sie i tam wlasnie za tydzien wracam juz chyba na stale 

- Maros
- Posty: 2546
- Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
- Auto: M5F10, M3E92, M3E46
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Turbo/Kompresor w M3 E36
jak to mocowo wyszło?
Re: Turbo/Kompresor w M3 E36
Niechcialbym na razie mowic o szczegolach odnosnie mocy bo moge byc znow pomowiony o "bajkopisarstwo" przez niektorych.Wczoraj dosc krotko rozmawialem z kumplem i z tego co powiedzial to ma nowy software ktory probuje zainstalowac i dopiero wtedy planuje pomiar mocy.Jak juz bede mial szczegoly(wykres dyno)to na pewno je pokaze 

Re: Turbo/Kompresor w M3 E36
Aby nie być charakteryzowanym jako osoba, która tylko się czepia i "łapie za słówka", to również dodam coś od siebie:beemek pisze:Niechcialbym na razie mowic o szczegolach odnosnie mocy bo moge byc znow pomowiony o "bajkopisarstwo" przez niektorych.
http://www.streetracing.pl/forum/index. ... =0&start=0
Pozdr.
www.maleckis.com
Maleckis Motorsport
Maleckis Motorsport
Re: Turbo/Kompresor w M3 E36
Auto gotowe a kosztorysu nie maBombel pisze:
Tak sobie mysle, ze jak odbiore to zamieszcze tutaj kosztorys naprawy. Sadze, ze wielu moze sie przydac w obliczu tego co sie dzieje wokol z E36. Pozwoli to rozwiazac problem. Czy kupic szrota E36 za 30, czy lepiej kupic lalke za 40

Mógłbyś nam uświadomić co może spotkać każdego z nas

- Maros
- Posty: 2546
- Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
- Auto: M5F10, M3E92, M3E46
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Turbo/Kompresor w M3 E36
Dużo czytałem o firmach robiących zestawy i Da Motorsport ma chyba najgorsze opinie z możliwych. Były wybuchy, dojenie klientów z kasy itp. Można poczytać na forach zagranicznych
Re: Turbo/Kompresor w M3 E36
wpadki zdarzają się najwiekszym kozakom, jezeli ktoś cos robi bywa tak że czasem cos nie wyjdzie (niestety)MaRoS pisze:Dużo czytałem o firmach robiących zestawy i Da Motorsport ma chyba najgorsze opinie z możliwych. Były wybuchy, dojenie klientów z kasy itp. Można poczytać na forach zagranicznych
jeżeli ktoś ma ochotę mogę sprzedać/zamontować zestaw kompresora+ ic do m3 e36/e46 może
składac się on z
nowego kompresora vortech v2
kolektora sącego z wbudowanym rdzeniem wodnym FW motorsport
pompy wody
chłodnicy wody
itd .itd cena około 15tyś
FW motorsport
- Maros
- Posty: 2546
- Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
- Auto: M5F10, M3E92, M3E46
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Turbo/Kompresor w M3 E36
Tylko, że w przypadk utej firmy nie była to pojedyncza wpadka, a raczej jakaś masakra. Ale tak naprawde nie znam tej firmy i opieram się tylko na opiniach (wielu) użytkowników innych forów.daniel FW pisze: wpadki zdarzają się najwiekszym kozakom, jezeli ktoś cos robi bywa tak że czasem cos nie wyjdzie (niestety)
Re: Turbo/Kompresor w M3 E36
tez czytalem na temat DTA. duza czesc postow jest z przed paru lat.
jestem ciekaw czy sie cos zmienilo na dzien dzisiejszy. malo jest firm co uturbia s50b32.
a oni robia to juz dosc dlugo.. i aut zrobili sporo..
p.s.
na glownej stronie opublikowali projekt - > M3 e46 800 KM na kołach
jestem ciekaw czy sie cos zmienilo na dzien dzisiejszy. malo jest firm co uturbia s50b32.
a oni robia to juz dosc dlugo.. i aut zrobili sporo..
p.s.
na glownej stronie opublikowali projekt - > M3 e46 800 KM na kołach

RWD
Re: Turbo/Kompresor w M3 E36
Firma już nie prosperuje, więc nie ma problemu. Zobaczyłbyś kolektory wydechowe DA pod bi-turbo w S50, to zrezygnowałbyś od razu. Pozdr.
Edit. Zdjęcia owego kolektora:

Edit. Zdjęcia owego kolektora:


www.maleckis.com
Maleckis Motorsport
Maleckis Motorsport
Re: Turbo/Kompresor w M3 E36
wiec w koncu zrobili cos dla Motorsportumaleckis pisze:Firma już nie prosperuje, więc nie ma problemu. Zobaczyłbyś kolektory wydechowe DA pod bi-turbo w S50, to zrezygnowałbyś od razu. Pozdr.

...stanowczo odradzam dilowania z ta firma z wlasnych zlych doswiadczen

Re: Turbo/Kompresor w M3 E36
A wracając do właściwego tematu...
Jak sądzicie. Czy soft turbo w s50b32 na powiedzmy 380-400KM to dobry pomysł??
Koszty takiej modyfikacji wydają się być znośne i nie potrzeba większej ingerencji w silnik, niż wymiana uszczelki odprężającej. Czy na seryjnym kompie z jakąś tam świnią, nie wywalając Vanosów taki zestaw ma szanse jeździć bezawaryjnie??
Jak sądzicie. Czy soft turbo w s50b32 na powiedzmy 380-400KM to dobry pomysł??
Koszty takiej modyfikacji wydają się być znośne i nie potrzeba większej ingerencji w silnik, niż wymiana uszczelki odprężającej. Czy na seryjnym kompie z jakąś tam świnią, nie wywalając Vanosów taki zestaw ma szanse jeździć bezawaryjnie??
Ostatnio zmieniony śr sty 14, 2009 19:10 przez Bombel, łącznie zmieniany 1 raz.
Części do BMW M5 E39 i M3 E36/E46.
- Maros
- Posty: 2546
- Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
- Auto: M5F10, M3E92, M3E46
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Turbo/Kompresor w M3 E36
bezawaryjnie to imo tylko kompresor. Taniej też będzie 
