Zlikwidowałem stuki z napędu i smg

2000-2006 | silnik: S54
Awatar użytkownika
--==maly==----
Posty: 2510
Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
Auto: M3 F80 17"
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zlikwidowałem stuki z napędu i smg

Post autor: --==maly==---- » wt sty 24, 2012 21:31

No przecież masz ///M to Cię stać i łatwo naciągać na niepotrzebne wydatki.
Typowe podejście polskich ASO do posiadaczy emek zresztą posiadaczy zwykłych wersji też rolują tylko delikatniej.

lunatic
Posty: 4
Rejestracja: sob paź 08, 2011 07:10
Lokalizacja: PL

Re: Zlikwidowałem stuki z napędu i smg

Post autor: lunatic » pn lut 06, 2012 22:15

--==maly==---- pisze: W ok Warszawy mogę dać namiar na swojego mechanika ustawi zawory bez problemu w M3. Jak by ktoś potrzebował kupić płytki służę pomocą w w ASO trzeba czekać ok 5-7 dni bez auta.

Pozdrawiam
To ja poproszę namiary na PW. Jak mrozy zelżą planuję regulację zaworów i serwis tylnego zawieszenia - będzie jak znalazł :)

Pozdrawiam
Per pedes apostolorum

Awatar użytkownika
Lassie
Posty: 476
Rejestracja: pn gru 27, 2010 14:04
Auto: Świniolot M3
Lokalizacja: Pomorskie

Re: Zlikwidowałem stuki z napędu i smg

Post autor: Lassie » pt mar 16, 2012 16:38

Ja mam zamiar w przyszłym tygodniu, przy okazji "Akcji Wiosna" (czyt. VANOS, guibo kolumny kier., łączniki staba, olej etc.) zrobić jeszcze to - podobno mocno pomaga w sławetnym "waleniu młotem" (czy też "kopnięciom w zad"):

http://m3forum.net/m3forum/showthread.php?t=345096

Awatar użytkownika
piotr1979
Posty: 63
Rejestracja: ndz mar 09, 2014 22:28
Auto: e46 m3
Lokalizacja: szczecin

Re: Zlikwidowałem stuki z napędu i smg

Post autor: piotr1979 » sob sty 30, 2016 22:55

Lassie pisze:Ja mam zamiar w przyszłym tygodniu, przy okazji "Akcji Wiosna" (czyt. VANOS, guibo kolumny kier., łączniki staba, olej etc.) zrobić jeszcze to - podobno mocno pomaga w sławetnym "waleniu młotem" (czy też "kopnięciom w zad"):

http://m3forum.net/m3forum/showthread.php?t=345096
czy o tych podkladkach wlasnie pisze maly na poczatku tematu?
bede zrzucal wozek i wymienial tuleje i mysle nad tymi podkladkami.moge je swobodnie dolozyc do tych srob?

Awatar użytkownika
wojtasm5
Posty: 361
Rejestracja: ndz kwie 03, 2011 20:40
Auto: E36 M3EVO OE++
Lokalizacja: Jędrzejów - Kielce
Kontakt:

Re: Zlikwidowałem stuki z napędu i smg

Post autor: wojtasm5 » pt lut 05, 2016 08:25

Dziwicie się że fachowcy w ASO to rzadkość??
W wawie z tego co wiem za jednostkę pracy kasują 44pln(netto). Jednostka to 5min .
Dobra dniówka (7,5H) wychodzi 3960.... dla szefa.
Więc mechanik odwali co swoje by się nie przemęczać bo w domu musi mieć siłę bo robić swoją robotę.
Do pracy chodzi po ZUS a tak naprawdę zarabia w domu. Pracuję w motoryzacji już 7lat z grubsza jako sprzedawca części i mam mnóstwo obserwacji na ten temat.
Przykład top sprzed kilku lat:
Passat b5 zawieszenie wielowahaczowe wymiana przeguby zewnętrznego:
- w pracy demontaż wszystkich wahaczy, końcówek, sworzni i tylko co jest - około 3godzin.
- w domu wypięcie wahacza dolnego młotek, duża łyżka i wiedza - max 30min.
Kasa taka sama.
Nie mówiąc o podbieraniu klientów szefowi.
Grzebanie w szperach z dobrym skutkiem.

Awatar użytkownika
Koko
Posty: 160
Rejestracja: sob maja 02, 2015 19:18
Auto: e39 M5
Lokalizacja: Radom

Re: Zlikwidowałem stuki z napędu i smg

Post autor: Koko » sob lut 06, 2016 00:21

Mały a jak sprawdzają się poliuretany w zawiasie M3? Masz jakieś doświadczenie z nimi?

ODPOWIEDZ