tanie pompy paliwa
tanie pompy paliwa
różnica w cenie do oryginalnych lub nawet zamienników dostępnych w intercars jest znaczna
http://allegro.pl/kompletna-pompa-paliw ... 79511.html
czy te pompy dają stabilne i odpowiednie ciśnienie?
czy nie popsują się w ciągu miesięcy?
czy czujniki poziomu paliwa będą dawać odpowiedni sygnał?
potrzebuję 2 takie pompy, więc różnica w koszcie jest podwójna...
http://allegro.pl/kompletna-pompa-paliw ... 79511.html
czy te pompy dają stabilne i odpowiednie ciśnienie?
czy nie popsują się w ciągu miesięcy?
czy czujniki poziomu paliwa będą dawać odpowiedni sygnał?
potrzebuję 2 takie pompy, więc różnica w koszcie jest podwójna...
Re: tanie pompy paliwa
s50b32 nie potrzebuje przypadkiem 5 barowej pompy jako jedyny z silnikow w E36? 

Re: tanie pompy paliwa
dzięki za wskazówkę, poszukałem i tak jest, choć w niektórych miejscach można znaleźć błędną informację o 3,5barwania pisze:s50b32 nie potrzebuje przypadkiem 5 barowej pompy jako jedyny z silnikow w E36?
teraz próbuję ustalić czy pompę od s50b32 można wstawić bezproblemowo w plastik od zwyłej pompy e36 sprzed 1995 - ten z powrotem paliwa do baku
Re: tanie pompy paliwa
ja musze sprawdzic swoja pompe pod obciazeniem ale jakos nie moglem ostatnio znalesc "rewizji" zeby sie wpiac bo na listwie paliwowej nie ma. podobno mozna jako zamiennik uzyc Walbro 255 i cena nie jest jakas powalajaco wysoka
Re: tanie pompy paliwa
ja potrzebuję starych "obudów" plastikowych, żeby zmienić zasilanie z 1 na 2 pompy i przez to móc jeździć szybko wszystkie zakręty (również prawe) z niedużą ilością paliwa w baku
"ciekawi" mnie też czy instalacja paliwowa zniesie 2 pompy ładujące po 5bar każda...
"ciekawi" mnie też czy instalacja paliwowa zniesie 2 pompy ładujące po 5bar każda...
Re: tanie pompy paliwa
Kup Boscha albo Walbro i sie nic nie zepsuje, paliwa bedziesz mial ile trzeba.
Re: tanie pompy paliwa
a w te plastiki będą pasowały?rypik pisze:Kup Boscha albo Walbro i sie nic nie zepsuje, paliwa bedziesz mial ile trzeba.
- --==maly==----
- Posty: 2510
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: tanie pompy paliwa
Ja walbro 255 miałem w 330ci z kompresorem i była nawet mniejsza od oryginału zmieściła się w koszyk i miała luz. Podłożona była guma,żeby pompa była sztywno ale to nie był dobry pomysł bo spuchła i później nie mogłem jej wyjąć.
Nie wiem jak się ma wielkość koszyka e36 do koszyka e46.
Nie wiem jak się ma wielkość koszyka e36 do koszyka e46.
Re: tanie pompy paliwa
Każda pompa da 5 bar - ciśnienie ustala regulator ciśnienia paliwa na listwie a nie pompa - oczywiscie pompa musi być przystosowana do stałego obciążenia ciśnieniem np 5 bar. dla instalacji paliwowej bez znaczenia ile pomp podepniesz bo ciśnienie bedzie takie samo.kons6 pisze:ja potrzebuję starych "obudów" plastikowych, żeby zmienić zasilanie z 1 na 2 pompy i przez to móc jeździć szybko wszystkie zakręty (również prawe) z niedużą ilością paliwa w baku
"ciekawi" mnie też czy instalacja paliwowa zniesie 2 pompy ładujące po 5bar każda...
Jak zamierzasz podpiąć te pompy aby wyeliminować problem prawych zakrętów? - Przyznam że mnie strasznie dręczy ta sprawa bo nawet na głupich zjazdach/wjazdach na autostrade (trochę szybciej) na zwykłych oponach musze mieć prawie 1/2 baku aby problem nie wystepował - a problem jest groźny dla silnika bo za uboga mieszank może spowodowac wypalenie zaworów lub nawet stopienie tłoka...
ciągle szybciej...
Re: tanie pompy paliwa
Piotrek, jak kojarze to te plastiki w e36 podchodzą i można zamontować bez podkładek jak mały napisał. W E39 też bez rzeźbienia podchodzi.
A jak chcesz 100% pewności, to jakiegoś swirlpota wyczaruj i pompa może być słabsza, paliwa mniej, auto lżejsze, a przerywać nie będzie.
A jak chcesz 100% pewności, to jakiegoś swirlpota wyczaruj i pompa może być słabsza, paliwa mniej, auto lżejsze, a przerywać nie będzie.
Re: tanie pompy paliwa
przekonujący opis ze szczegółami znalazłem tu http://www.evosport.com/tech/e36_twin_fuel_pumps.pdf
trzeba jednak pamiętać, że opis dotyczy silnika S52, więc w s50b32 potrzeba innych pomp
kwestia ciśnienia dotyczy obiegu przed regulatorem (chodzi mi o to, żeby nie było zbyt dużego ciśnienia w przewodach i ich połączeniach) jeżeli dwa przewody połączą się w jeden o tym samym przekroju to ciśnienie może wzrosnąć, chociaż zależy to od tego jak paliwo wróci do baku
postanowiłem podejść do tego doświadczalnie (jak w załączonym pliku): zmierzyć ciśnienie przed modyfikacją (z 1 pompą) i po modyfikacji (z 2 pompami)
trzeba jednak pamiętać, że opis dotyczy silnika S52, więc w s50b32 potrzeba innych pomp
kwestia ciśnienia dotyczy obiegu przed regulatorem (chodzi mi o to, żeby nie było zbyt dużego ciśnienia w przewodach i ich połączeniach) jeżeli dwa przewody połączą się w jeden o tym samym przekroju to ciśnienie może wzrosnąć, chociaż zależy to od tego jak paliwo wróci do baku
postanowiłem podejść do tego doświadczalnie (jak w załączonym pliku): zmierzyć ciśnienie przed modyfikacją (z 1 pompą) i po modyfikacji (z 2 pompami)
Re: tanie pompy paliwa
tutaj problem jest banalny: potrzebuję wnętrza auta, żeby ładować koła i narzędzia na zawody, przy swirlpocie to odpada; poza tym nie chcę przewodów paliwowych we wnętrzu autarypik pisze:A jak chcesz 100% pewności, to jakiegoś swirlpota wyczaruj i pompa może być słabsza, paliwa mniej, auto lżejsze, a przerywać nie będzie.
Re: tanie pompy paliwa
EE dopóki objętość układu jest stała to ciśnienie jest stałe, to czy podepniesz 1 czy 2 czy 5 pompek to ciśnienie przed regulatorem paliwa to nie będzie iloczynem ilości pompek. na fizyce coś tam było w podstawówce ? 

Re: tanie pompy paliwa
ciśnienie będzie stałe w całym układzie - zgoda, natomiast przy odpowienio małym przekroju rurek, część dostarczanej do układu cieczy będzie, wg mnie, powodowała wzrost ciśnienia zamiast wzrostu objętości cieczy przepływającej przez układ w tym samym czasie.rypik pisze:EE dopóki objętość układu jest stała to ciśnienie jest stałe, to czy podepniesz 1 czy 2 czy 5 pompek to ciśnienie przed regulatorem paliwa to nie będzie iloczynem ilości pompek. na fizyce coś tam było w podstawówce ?
uważam, że wpływ dołączenia dodatkowej pompy będzie powodował częściowo analogiczne skutki do zwężenia przewodu
policzenie charakterystyki przepływu cieczy przez takie rozgałęzienie z 2 pompami wykracza daleko poza podstawówę, nawet tę dawną - ośmioklasową

Re: tanie pompy paliwa
a pasowała bez przeróbek do wtyczki, przewodu wyprowadzającego paliwo i filtra/sitka?--==maly==---- pisze:Ja walbro 255 miałem w 330ci z kompresorem i była nawet mniejsza od oryginału zmieściła się w koszyk i miała luz