335i a M3 - porównanie kosztów
Re: 335i a M3 - porównanie kosztów
co to za porownania i jeszcze na forum M odradzanie M? nie kupuj 335i! kupuj m3, bedzie ci malo mocy to bedziesz modzil! porownywanie jakiegos zwyklego BMW do ///M to jakas abstrakcja wogole!
Re: 335i a M3 - porównanie kosztów
Tylko M3 jeżeli masz taką możliwość!!!! 335i po podniesieniu mocy do ok 400KM rozleci sie po przejechaniu paru tyś km.Znam taki przypadek.
- --==maly==----
- Posty: 2510
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: 335i a M3 - porównanie kosztów
Haha bajki opowiadacie jakie rozleci się?? Jak ktoś nie umie zrobić dobrego programu lub używać auta to awarię nie są niczym dziwnym zresztą M3 też potrafi się psuć a w M5 po 120tyś obracają się panewki.
Nic się nie rozleci jak ktoś porządnie wystroi auto a przy 380-400KM jest szybsze od M3 bo momentu mamy około 550NM a w M3 400NM.
M3 zawsze będzie M3 ale nie bez powodu silnik z 335i został silnikiem roku chyba 5 już raz z rzędu.
Nic się nie rozleci jak ktoś porządnie wystroi auto a przy 380-400KM jest szybsze od M3 bo momentu mamy około 550NM a w M3 400NM.
M3 zawsze będzie M3 ale nie bez powodu silnik z 335i został silnikiem roku chyba 5 już raz z rzędu.
Re: 335i a M3 - porównanie kosztów
Maly, S54 też był "silnikiem roku" ileś tam lat z rzędu...--==maly==---- pisze:...M3 zawsze będzie M3 ale nie bez powodu silnik z 335i został silnikiem roku chyba 5 już raz z rzędu.

- --==maly==----
- Posty: 2510
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: 335i a M3 - porównanie kosztów
Bo to świetny silnik nie znam innego który przy tych osiągach miał by takie spalanie jak S54.Lassie pisze:Maly, S54 też był "silnikiem roku" ileś tam lat z rzędu...--==maly==---- pisze:...M3 zawsze będzie M3 ale nie bez powodu silnik z 335i został silnikiem roku chyba 5 już raz z rzędu.
Zazwyczaj auta o porównywalnych osiągach palą x2 drugi plus to fakt,że s54 przy mądrym użytkowaniu bez problemu przejeżdża 300tyś km+ bez awarii toi bardzo dużo jak na ponad 100km z litra. Zużycia oleju też tam nie ma moim zdaniem poza dźwiękiem ten silnik to majstersztyk.
Re: 335i a M3 - porównanie kosztów
S54 było silnikiem roku raz. 6 lat z rzędu wygrywało w kategorii między 3 a 4 litry. Przestało wygrywać dopiero ja przestali go produkowaćLassie pisze:S54 też był "silnikiem roku" ileś tam lat z rzędu...

Re: 335i a M3 - porównanie kosztów
Kupuj M3 nawet sie nie zastanawiaj mialem 335i i powiem ze auto nie zrobilo na mnie zadnego wrazenia, a brak szpery w tym samochodzie jest jakas pomylka.
Re: 335i a M3 - porównanie kosztów
Żadne bajki to fakt.Silnik sie roz-olił bo nie jest na tyle wytrzymaly żeby generować taką moc i moment. Co to znaczy "nie umie używać auta"? Trzeba pewnie delikatnie gaz naciskac.--==maly==---- pisze:Haha bajki opowiadacie jakie rozleci się?? Jak ktoś nie umie zrobić dobrego programu lub używać auta to awarię nie są niczym dziwnym zresztą M3 też potrafi się psuć a w M5 po 120tyś obracają się panewki.
Nic się nie rozleci jak ktoś porządnie wystroi auto a przy 380-400KM jest szybsze od M3 bo momentu mamy około 550NM a w M3 400NM.
M3 zawsze będzie M3 ale nie bez powodu silnik z 335i został silnikiem roku chyba 5 już raz z rzędu.

Re: 335i a M3 - porównanie kosztów
Najpierw się zorientuj ile trzeba pracy wpakować w auto żeby było stworzone na tor zanim napiszesz kolejny raz takie bzdury, bo mocniejszy silnik i trochę twardsze zawieszenie wcale o tym nie świadczy.lysyidea pisze: M3 to maszyna stworzona do jazdy po torze a 335 to zwykły samochód na zwykłym zawieszeniu bez mozliwości doposazenia w edc.
Osobiście wybrałbym M3. Nawet jeśli można podnieść moc w zwykłej trójce, to to będzie ciągle zwykła trójka. M to M, poniekąd klasa sama w sobie. Ja nie miałbym cienia wątpliwości przy takiej decyzji.
Re: 335i a M3 - porównanie kosztów
moze najpierw ty sie zorientuj wlasnie.......
Re: 335i a M3 - porównanie kosztów
Mój znajomy ma M3 e90 do jeżdżenia na codzień. Na tor ma e30 318is auto przygotowane na tor...
Przygowany IS przy ponad trzykrotnie mniejszej mocy robi ciut lepsze czasy od seryjnego M3.
Stwierdzenie ze seryjne M3 jest autem typowo na tor jest więc troche śmieszne.
M3 to uliczno/autostradowy wariat którym można polatac bokami dla frajdy a nie auto typowo na tor. Owszem nie twierdze, ze na tor wjechać nim nie można - jasne ze można i to jest właśnie największy atut tego auta - uniwersalność - z rodzina nad morze a potem na tor - nadaje się do jednego i do drugiego!
Wracając do tematu mając taki wybór jak kolega ja bym wziął M3
Przygowany IS przy ponad trzykrotnie mniejszej mocy robi ciut lepsze czasy od seryjnego M3.
Stwierdzenie ze seryjne M3 jest autem typowo na tor jest więc troche śmieszne.
M3 to uliczno/autostradowy wariat którym można polatac bokami dla frajdy a nie auto typowo na tor. Owszem nie twierdze, ze na tor wjechać nim nie można - jasne ze można i to jest właśnie największy atut tego auta - uniwersalność - z rodzina nad morze a potem na tor - nadaje się do jednego i do drugiego!
Wracając do tematu mając taki wybór jak kolega ja bym wziął M3
Re: 335i a M3 - porównanie kosztów
m3 to seryjne auto ktore moze koknurowac z autami przygotowanymi typowo na tor i taki byl zamysl inzynierow BMW, wy tego niestety nie zmienicie!
Re: 335i a M3 - porównanie kosztów
No widzisz - czyli jednak nie jest typowo na tor...
Re: 335i a M3 - porównanie kosztów
Co prawda nie bawiłem się porządnie eMką E90, ale rzekomo jest to już dużo bardziej "cywilizowany" dzikus na publicznych drogach / nawierzchniach, aniżeli np. moje E46 (i do tego masz jeszcze opcję EDC), także zdecydowanie brałbym M3 (ponadto, jak już zostało wspomniane, zawsze to M (legenda) + wolny ssak V8).
Łot, moje 50 cents
Łot, moje 50 cents

Re: 335i a M3 - porównanie kosztów
PUB pisze:to seryjne auto ktore moze koknurowac z autami przygotowanymi typowo na tor

