
Kiedyś Mateush wstawił taki rysunek:

Ale ja zawsze myślałem że chodzi o te plastikowe poduszki, gdyż po kilku podniesieniach samochodu żabą nie bardzo w nie wchodził oryginalny lewarek.
W BMW wszyscy mówią niemożliwe żeby to było od podnośnika bo BMW ma mocne progi. U Lakiernika słyszę to samo. Mocno się zastanawiałem jak do tego doszło. Z drugiej strony jest mniej wygięty, ale też jest. Najbardziej prawdopodobną opcją dla mnie było iż komuś w serwisie nie bardzo chciało się schylić, ustawił podnośnik na czuja obok tej poduszki.
Teraz podczas naprawy wyszło że ten próg ma bardzo słabe wzmocnienie, jak nie BMW, a samochód taki lekki nie jest. Może u mnie jest wygięty tak mocno dlatego że nie dość iż często zmieniam koła to jeszcze podczas tego długiego problemu z silnikiem samochód dosyć długo i często wisiał na podnośniku.
Nie mniej uważam że warto do tego zajrzeć i jeżeli zaczyna się wyginać to powinno się to wzmocnić.