Obroty biegu jałowego - problem przy zakupie

1992-1999 | silniki: S50B30, S50B32
Awatar użytkownika
wojtasm5
Posty: 361
Rejestracja: ndz kwie 03, 2011 20:40
Auto: E36 M3EVO OE++
Lokalizacja: Jędrzejów - Kielce
Kontakt:

Obroty biegu jałowego - problem przy zakupie

Post autor: wojtasm5 » ndz kwie 03, 2011 21:00

Mam zamiar kupić silnik s50b32 do mojego e30. Trafiłem na kilka stojących pod ścianą te odpuściłem, interesowały mnie te które były palące. Może nie jestem ostatnim z laików ale kilka odpadło od razu. Ostatni który oglądałem był nawet OK, poza plusami miał jedna wadę i chcę zapytać czy jest to niegroźne bo kasa nie mała a ryzyko duże. Silnik po rozgrzaniu miał obroty równo 1tys czy to normalne jak twierdzi sprzedający? Niepowinny spaść na 800-900obr/min? Dopatrzyłem się że odma silnika była luźno nigdzie nie wpięta natomiast odma wchodząca i airbox była zaślepiona. Na co zwrócić uwagę i jakie moga być koszta naprawy?

Wojtek
Posty: 124
Rejestracja: pt mar 27, 2009 12:46
Lokalizacja: Krosno

Re: Obroty biegu jałowego - problem przy zakupie

Post autor: Wojtek » pn kwie 04, 2011 22:47

to gdzie to taka ilosc tych silnikow lezy ze tak mozna przebierac ? :O:O
S50B30 :)

Awatar użytkownika
Bombel
Posty: 2370
Rejestracja: wt paź 10, 2006 00:58
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: Obroty biegu jałowego - problem przy zakupie

Post autor: Bombel » pn kwie 04, 2011 22:57

Wpadnij do mnie, mam taki silnik odpalający ;)

ODPOWIEDZ