E46 M3 SMG by --==Mały==--

Awatar użytkownika
--==maly==----
Posty: 2510
Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
Auto: M3 F80 17"
Lokalizacja: Warszawa

Re: E46 M3 SMG by --==Mały==--

Post autor: --==maly==---- » śr lut 02, 2011 22:26

Przymiarka klapy CSL niestety podróba i mimo 2 dni walki nie da się nic ciekawego z tego zrobić więc wróciła oryginalna klapa. Do CSLa może wrócę kiedyś wrócę ale już tylko w oryginale póki co muszę się oswoić z ceną około 4tyś zł trochę dużo jak za klapę.

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Santino
Posty: 173
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 23:44
Auto: M3 e46 competition
Lokalizacja: Kalisz

Re: E46 M3 SMG by --==Mały==--

Post autor: Santino » czw lut 03, 2011 21:05

a ja jestem ciekaw jak by wygladala z całym szarym srodkiem tak jak maja najczesciej auta w topaz blue :)

Awatar użytkownika
jackson
Posty: 361
Rejestracja: czw lis 15, 2007 00:56
Auto: M3 E92
Lokalizacja: Radom

Re: E46 M3 SMG by --==Mały==--

Post autor: jackson » czw lut 03, 2011 23:10

Mi też kolor się podoba :-D
ZJAR

PUB
Posty: 153
Rejestracja: pn sty 24, 2011 20:12
Lokalizacja: Warszawa

Re: E46 M3 SMG by --==Mały==--

Post autor: PUB » czw lut 03, 2011 23:39

--==maly==---- pisze: Przymiarka klapy CSL niestety podróba i mimo 2 dni walki nie da się nic ciekawego z tego zrobić więc wróciła oryginalna klapa
a co tam bylo nie tak? na tych fotkach wyglada ok, skad byla ta klapa?

Awatar użytkownika
Bobas
Posty: 65
Rejestracja: śr sty 26, 2011 12:38
Lokalizacja: Śląsk

Re: E46 M3 SMG by --==Mały==--

Post autor: Bobas » pt lut 04, 2011 15:59

ładna czerwona skóra.

Awatar użytkownika
Tomcio
Posty: 442
Rejestracja: czw lip 09, 2009 22:58
Auto: M3 e92 Competition
Lokalizacja: Śląsk

Re: E46 M3 SMG by --==Mały==--

Post autor: Tomcio » sob lut 05, 2011 12:00

Piękne połączenie kolorów. Bardzo lubię kontrasty.

Awatar użytkownika
--==maly==----
Posty: 2510
Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
Auto: M3 F80 17"
Lokalizacja: Warszawa

Re: E46 M3 SMG by --==Mały==--

Post autor: --==maly==---- » czw lut 10, 2011 22:23

Dziś byłem na hamowni w VTG. Niestety wyjazd wypadł nieoczekiwanie i auto było zatankowane do pełna benzyną 95 a wolał bym zmierzyć na 98 ale wynik i tak jest bardzo fajny nie znam się na tym ale sporo NM wyszło na +.

Obrazek

PUB
Posty: 153
Rejestracja: pn sty 24, 2011 20:12
Lokalizacja: Warszawa

Re: E46 M3 SMG by --==Mały==--

Post autor: PUB » czw lut 10, 2011 22:59

doprosze sie o info na temat tej klapy? co tam nie pasowalo dokladnie i skad ona byla?

Awatar użytkownika
Matschke
Posty: 29
Rejestracja: pn paź 09, 2006 22:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: E46 M3 SMG by --==Mały==--

Post autor: Matschke » czw lut 10, 2011 23:12

no mi sie wynik z hamowni bardzo podoba juz nie mowiac o bardzo ladnym egzemplarzu...

Awatar użytkownika
--==maly==----
Posty: 2510
Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
Auto: M3 F80 17"
Lokalizacja: Warszawa

Re: E46 M3 SMG by --==Mały==--

Post autor: --==maly==---- » czw lut 10, 2011 23:13

PUB pisze:doprosze sie o info na temat tej klapy? co tam nie pasowalo dokladnie i skad ona byla?
Moja klapa była kupowana przez znajomego ale ogólnie teraz wertowałem temat i czy kupisz od Daniela z FW czy w firmie AutoR Tuning czy gdziekolwiek indziej kupisz tą samą klapę.
Odlew jest jeden i moim zdaniem wszyscy sprzedają to samo.
Nie pasowało wiele rzeczy ale po ostatnich już poprawkach jak udało się ją spasować rogami to tam gdzie jest rejestracja i małe lampki była zbyt głęboko o 4-5mm lampy na błotnikach wystawały a klapa i małe lampki były głębiej przy czym z jednej strony bardziej z drugiej ciut mniej auto mam bezwypadkowe więc to wina klapy.
Jak ktoś nie jest detalistą to może takie coś zakładać mi się nie podoba jak coś w aucie jest źle spasowane.

Matschke dzięki jeszcze raz miło było poznać.
Pamiętam twoją osobę jeszcze z Racing forum i chyba też street shadows z 5-7lat temu jeszcze za czasów jak miałeś Audi A4.
Na pewno jak będę miał jakoś potrzebę serwisowania auta to się zgłoszę do was.

Co do egzemplarza to czekam już 2 tydzień w kolejce u najlepszego lakiernika jakiego znam ale już w następną środę idzie do komory na drobne poprawki lakiernicze.
Jak pisałem na początku tematu malowane będą:

-zderzak przód (mocne odpryski + przycierka o krawężnik)
-maska przód odpryski sporo
-błotnik prawy tył do rantu (mały dołek i niestety kilka rysek na nim)

No i polerka całości.
Ostatnio zmieniony czw lut 10, 2011 23:34 przez --==maly==----, łącznie zmieniany 4 razy.

Awatar użytkownika
kostek_ja
Posty: 2623
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 02:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: E46 M3 SMG by --==Mały==--

Post autor: kostek_ja » czw lut 10, 2011 23:23

Moim zdaniem to aż dziwnie dużo wyszło. Widać dobry egzemplarz :-) Sam muszę podjechać i zhamować swoją.

Awatar użytkownika
--==maly==----
Posty: 2510
Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
Auto: M3 F80 17"
Lokalizacja: Warszawa

Re: E46 M3 SMG by --==Mały==--

Post autor: --==maly==---- » sob mar 19, 2011 17:05

Emka wczoraj wróciła od lakiernika.
Mimo początkowego strachu o różnice w kolorach wyszło idealnie i moje oko nic nie widzi.
Ten lakier jest taki,że pod każdym kątem ma inny kolor.
Wystarczy wysunąć drzwi na zamku i już inne się wydają ale wyszło naprawdę ok.
Dodatkowo całe auto zostało przepolerowane wraz z felgami.
Tam gdzie trzeba było ze względu na obicia i odpryski są zrobione delikatne zapraweczki.
Ogólnie auto ogarnięte i naprawdę z lakiernika jestem bardzo zadowolony.
W międzyczasie na klapie pojawił się znaczek M z którego ktoś zamawiając auto w salonie zrezygnował.
Przed lakierem drobne poprawki techniczne jak wymiana łącza elastycznego wału i poduszki silnika oraz oleju na taki jak był czyli TWS.
W tej chwili auto technicznie i wizualnie jak dla mnie jest idealne. Wiadomo nowe nie jest ale wszystko jest bdb.
Zostało delikatnie poprawić jej wygląd. Na pierwszy ogień doszły nowe sprężyny VOGTLAND progresywne -30/-20 i rzeczywiście auto tak siadło dla mnie idealnie ale jednak dość sporo. Prześwit pod osłoną silnika jakieś 7-8cm.
Do jazdy codziennej sprawują się świetnie chyba nawet lepiej niż oryginalne wybierają dziury i nierówności polecam.
Następne modyfikacje i zarazem już chyba ostatnie to dystanse przód około 20mm tył ok 15mm no i chyba skuszę się na oryginalną klapę od CSLa bo chodzi za mną ten temat ale to jeszcze do przemyślenia.
Kilka fotek robionych jak to niektórzy mówią kalkulatorem :wink:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
kostek_ja
Posty: 2623
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 02:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: E46 M3 SMG by --==Mały==--

Post autor: kostek_ja » sob mar 19, 2011 22:41

--==maly==---- pisze:Następne modyfikacje i zarazem już chyba ostatnie to dystanse przód około 20mm tył ok 15mm
15mm będzie za dużo na tył, przy obniżonym zawiasie będzie obcierać. 10mm jest na styk.

Ja jeżdżę właśnie 20mm z przodu i 10mm z tyłu i jest idealnie. Z tyłu jak się zawieszenie ugnie i koło wchodzi w nadkole to ma ze 2mm luzu, a ja mam dosyć duże negatywy.

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3181
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: E46 M3 SMG by --==Mały==--

Post autor: Venom » sob mar 19, 2011 23:41

Fajnie wyglada przy tym obnizeniu i na tych kolach. Bardzo mi sie podoba takie zestawienie!

Awatar użytkownika
kostek_ja
Posty: 2623
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 02:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: E46 M3 SMG by --==Mały==--

Post autor: kostek_ja » ndz mar 20, 2011 02:48

Venom pisze:Fajnie wyglada przy tym obnizeniu i na tych kolach. Bardzo mi sie podoba takie zestawienie!
Ja też lubię tak obniżoną eMkę, wygląda super, ale:
--==maly==---- pisze:Prześwit pod osłoną silnika jakieś 7-8cm.
Trzeba wówczas strasznie uważać przy parkowaniu. Mnie to drażniło i przód podniosłem na maksa. Teraz mogę wjechać na prawie każdy krawężnik, i prawie wszędzie zaparkować. Wygląd trochę na tym ucierpiał, ale ten samochód ma nam chyba przede wszystkim dawać frajdę z jazdy.

--==maly==----, fajnie że dbasz o samochód. Też ostatnio zająłem się lakierem u siebie. Niestety nie bardzo mam czas skończyć owo przedsięwzięcie.

Zablokowany