z tego co dowiedzialem sie na forum to m3 ma adaptacyjna szpere, jak sprawuje sie to podczas jazdy na sniegu i ruszaniu na sliskim i bardzo sliskim ?
sprobowalem kiedys jechac moim 300zx po sniegu na letnich oponach i w ciagu 15 min mialem wiecej ekstremalnych akcji niz wszystkimi autami razem wzietymi przez cale zycie

pomijajac fakt ze probowalem przez 15 min wyjechac z garazu i przez 30 min do niego wjechac
suzuki vitara na letnich oponach i na napedzie tylko na tyl radzila sobie pod garazem bez najmniejszego problemu a nissan jak wpadl w koleine to tylko wyciagarka do lodzi go z niej wyjela
na oponach continentala bylo duzo lepiej, niz na pilot sport michelina, ale i tak praktycznie pod gore wjezdzal tylko bokiem
na prostej nawet na 4 biegu potrafilo mnie zaczac obracac przy lekkim dodaniu gazu
wlasnie chce kupic m3, ale tak mysle czy jest wogole sens, po przezyciach z nissanem
za rok kupie rok mlodsza za te same pieniadze
mam jeszcze cos z napedem na przod od biedy na zime

pozdrawiam
Lukasz