Zawieszenie gwintowane KW v2

1992-1999 | silniki: S50B30, S50B32
Pietrek///M3
Posty: 90
Rejestracja: pn mar 31, 2008 15:21
Lokalizacja: Chałupki
Kontakt:

Zawieszenie gwintowane KW v2

Post autor: Pietrek///M3 » sob mar 13, 2010 19:10

Kupiłem na ebay uzywane zawieszenie KW V2, mam pytanie czy musze założyc krótszy łącznik stabilizatora? Uchwyt stabilizatora jest o 2 cm nizej niz w ori. prosze o pomoc.
Pietrek///M3

Awatar użytkownika
Inur
Posty: 273
Rejestracja: ndz sty 04, 2009 00:43
Auto: E36 M3 3.2
Lokalizacja: Poznań

Re: Zawieszenie gwintowane KW v2

Post autor: Inur » ndz mar 14, 2010 00:32

Wątpię, to prawdopodobnie celowy zabieg gdyż auto będzie się mniej kładło na zakrętach przy niżej zamocowanym stabilizatorze. Podnieś kolumnę podnośnikiem a bez problemu zamontujesz łącznik w nowym miejscu.

Kilej
Posty: 206
Rejestracja: czw sty 08, 2009 12:48
Lokalizacja: 3miasto

Re: Zawieszenie gwintowane KW v2

Post autor: Kilej » ndz mar 14, 2010 00:37

Dokładnie tak jak mówi Inur.

Zaprzyj lewarek pod kolumną i do góry aż łącznik się wpasuje.
Sześć Dębów Dwór w Prusewie
(40 min. od Trójmiasta, nad morzem)

Hotel, Restauracja, Wesela, Imprezy okolicznościowe

Sześć Dębów Dwór w Prusewie - Pałac, dwór nad morzem, wesele nad morzem

Bazyn
Posty: 29
Rejestracja: sob sie 23, 2008 21:22
Lokalizacja: Ząbkowice Śl.

Re: Zawieszenie gwintowane KW v2

Post autor: Bazyn » ndz mar 14, 2010 01:10

Nie jestem tego taki pewny że oryginalny łącznik da się zamontować prawdopodobnie przy takim montażu stabilizator oprze się o wahacz bo mocowanie łącznika na zawieszeniu jest przesunięte o kilka dobrych centymetrów w duł, ja do swojego zawieszenia KW wymieniałem zużyte łącznik na odpowiadający długością łącznik od PEUGEOT 406 tył.

Awatar użytkownika
MP
Posty: 168
Rejestracja: ndz sty 14, 2007 13:44
Lokalizacja: Mazowieckie
Kontakt:

Re: Zawieszenie gwintowane KW v2

Post autor: MP » ndz mar 14, 2010 08:41

Podobnie miałem z zawiasem FK... Nie da się zamontować oryginalnego łącznika.. Jest za długi!!
Są dwa wyjścia.. albo łącznik KW, którego pewnie ciężko będzie dostać.
Albo zrobić to tak jak jest w 325 zakupić części 7,8,9,10,11,11 i przymocować do wahaczha! Ja tak mam u siebie...
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=31&fg=10

Pietrek///M3
Posty: 90
Rejestracja: pn mar 31, 2008 15:21
Lokalizacja: Chałupki
Kontakt:

Re: Zawieszenie gwintowane KW v2

Post autor: Pietrek///M3 » ndz mar 14, 2010 12:00

Ciężko cos na ten temat znaleźć, nawet na forach. Ori łacznik jest napewno za długi, założe opuszcze, ale chyba sie opsze o wachacz. Szukałem juz wszedzie łączników z KW ale nie ma, zadzwonie jeszcze jutro do KW Polska. Pytałem juz kilka osób to zazwyczaj ucinaja ori łącznik i go skracają. Hmm ciekawe czemu ten ori łącznik jest taki długi, napewno to ma jakis cel no i czemu firmy z zawieszenia gwintowanego nie dostosowały sie do tego!!
Pietrek///M3

Pietrek///M3
Posty: 90
Rejestracja: pn mar 31, 2008 15:21
Lokalizacja: Chałupki
Kontakt:

Re: Zawieszenie gwintowane KW v2

Post autor: Pietrek///M3 » ndz mar 14, 2010 12:08

Bazyn pisze:Nie jestem tego taki pewny że oryginalny łącznik da się zamontować prawdopodobnie przy takim montażu stabilizator oprze się o wahacz bo mocowanie łącznika na zawieszeniu jest przesunięte o kilka dobrych centymetrów w duł, ja do swojego zawieszenia KW wymieniałem zużyte łącznik na odpowiadający długością łącznik od PEUGEOT 406 tył.
Jutro jade po łącznik z Peugeot. Zobaczymy Dzieki BAZYN
Pietrek///M3

Awatar użytkownika
kostek_ja
Posty: 2623
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 02:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Zawieszenie gwintowane KW v2

Post autor: kostek_ja » ndz mar 14, 2010 13:44

Są dostępne regulowane łączniki. Trochę drogie ale na pewno będą pasować.

Pietrek///M3
Posty: 90
Rejestracja: pn mar 31, 2008 15:21
Lokalizacja: Chałupki
Kontakt:

Re: Zawieszenie gwintowane KW v2

Post autor: Pietrek///M3 » pn mar 15, 2010 22:18

Łączniki dopasowane zawieszenie załozone tylko kolejny probem nie moge za duzo obnizyc mki bo jak dam za nisko, to gwint co reguluje sie wysokosc ociera o opone i felge, minimalnie ale ociera!! Felga i opona orginał!! trzeba miec jeszcze dystanse? jak na razie to mka stoi wyzej niz na orginalnym zawieszeniu:) wystarczył by 0,5 cm dystans i mozna opuszczac, ale czy to normalne?
Pietrek///M3

Awatar użytkownika
Bombel
Posty: 2370
Rejestracja: wt paź 10, 2006 00:58
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: Zawieszenie gwintowane KW v2

Post autor: Bombel » pn mar 15, 2010 22:20

Często do gwintu potrzebny jest dystans, żeby obniżyć auto.

Bazyn
Posty: 29
Rejestracja: sob sie 23, 2008 21:22
Lokalizacja: Ząbkowice Śl.

Re: Zawieszenie gwintowane KW v2

Post autor: Bazyn » wt mar 16, 2010 00:38

Tak jak napisał wyżej kolega Bombel jest to spowodowane wzrostem szerokości kolumny amortyzatora o szerokość sprężyny i śruby regulacyjnej, która z racji regulacji wysokości często przesuwa się poniżej wysokości opony. Z reguły wystarcza dystans 5 do 10 mm

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3181
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: Zawieszenie gwintowane KW v2

Post autor: Venom » wt mar 16, 2010 11:32

Bazyn pisze:Tak jak napisał wyżej kolega Bombel jest to spowodowane wzrostem szerokości kolumny amortyzatora o szerokość sprężyny i śruby regulacyjnej, która z racji regulacji wysokości często przesuwa się poniżej wysokości opony. Z reguły wystarcza dystans 5 do 10 mm
Dokladnie. Ja w swojej M tez mam zawias KW V2 i potrzebowalem dystanse po 15mm na kolo.

miniuś m3
Posty: 32
Rejestracja: wt lis 07, 2006 00:10
Lokalizacja: BEŁCHATÓW

Re: Zawieszenie gwintowane KW v2

Post autor: miniuś m3 » wt mar 16, 2010 21:30

dystans to raz , a dwa ze gwintowane zawieszenie wymaga krotszych łacznikow , przy zakupie nowego gwintu łaczniki zazwyczaj sa w zestawie.

ODPOWIEDZ