Podniosłem łapkę, to może zacznę. Kompletny stock i po 130kkm ma się chyba nieźle


Auto ex-rypik | Prezes
Auto ex-Bombel | 2010-11-04

W opisie masz zmieniony wydech, więc chyba nie do końca seriarypik pisze:Kompletny stock
Tak tylne puszki mam jak z podpisu. Mialem na mysli cala reszte pojazdu. Zadnych strumienic, decat itp.kostek_ja pisze:W opisie masz zmieniony wydech, więc chyba nie do końca seriarypik pisze:Kompletny stock
Ale mimo że tak się stało to i tak w przyrosty od samego końcowego tłumika nie wierze. To była prędzej jakaś róznica pogodowa czy poprostu fart.kostek_ja pisze:Maros kiedyś pisał że po zmianie tłumika końcowego czas 0-100 według G-techa spadł mu o ok 0,1s, więc jednak może to lekko wpływać na plus.
taka uwaga:rypik pisze:Kompletny stock
Pomyliły Ci sie KM z BHPKonrad95x pisze:Gdzieś czytałem ,że w serii nowe M5 miały po ok.396KM
Załatwione.Bombel pisze:Ja też się mogę Marcin wybrać, jak nią będę w Wawie, żeby tłumiczki wymienić
Nie znam się na technologii hamowni natomiast sympatyczny Krzyś pokazał kciuk do góry - moja babcia wg. niego jest zdrowa i myślę, że można wierzyć w jego jak nie patrzeć, duże doświadczenie w temacie.boogie pisze:taka uwaga:rypik pisze:Kompletny stock
grzebałem za hamowaniem M5 na m5board i z tego co widze, to masz u siebie bardzo duże straty mocy w układzie przeniesienia napędu - 101 KM.
Z tego co czytałem, większość M5 ma wyniki 305-340 RWHP - bo tylko taką mierzą wszyscy na forum (moc na kołach).
Widziałem też wyniki 350-360 RWHP.
Dalej estytmują ludzie procentowe straty całości i moc silnika.
W sumie wychodzi ok. 70 KM straty w układzie przeniesienia napędu. U Ciebie jest zdecydowanie za dużo.....