Witam.
Obecnie auto ma zrobione 350km na nowych kutych podzespołach.
W silniku i poza nim wymieniłem bardzo dużo:
- turbo MasterPower T61
- wastegate HKS Style
- BlowOff HKS II
- Wtryski Lucas 460ccm, obecnie Siemens Deka 630ccm
- pompa paliwa Walbro GSS 340
- kolektor customowy z kwasiaka by MTG
- taśma izolacyjna ThermoTec
- regulator ciśnienia paliwa
- oil catch tank by MTG
- miska i pompa oleju z systamem przelewowym z M3 S50B32
- wydajniejsza chłodnica oleju z 325TDS
- łączniki silikonowe Samco
- customowy filtr powietrza by krismax
- kute tłoki JE Pistons - zepsułem

- obecnie tłoki Wiseco
- kute korbowody SPM
- uszczelka pod głowicę Cometic
- szpilki głowicy ARP
- wymienione wszystkie panewki
- wymieniony rozrząd
- wymienione wałki
- pełen remont głowicy (uszczelniacze, prowadnice, dotarte zawory)
- planowany blok
- wskaźnik doładowania AutoGauge, teraz GReddy
- wskaźnik EGT Greddy
- wskaźnik AFR Greddy i sonda szerokopasmowa Greddy
- intercooler - aluminiowy
- Electronic Boost Controller HKS EVC 5
- świece Denso Iridium Power IXU24 -1st.
- tarcza sprzęgła 6-cio spiekowa
- Strojenie DET II by Michał Małecki
Auto jest cały czas docierane, więc o pomiarze mocy nie ma mowy.
Jeśli ktoś ma ochotę popatrzeć na kompletną galerię z budowy auta, zapraszam do wchodzenia na link ponizej

Pozdrawiam