1992-1999 | silniki: S50B30, S50B32
-
adams
- Posty: 131
- Rejestracja: ndz gru 31, 2006 19:39
- Lokalizacja: Kluczbork
-
Kontakt:
Post
autor: adams » wt lut 06, 2007 18:45
MaRoS pisze:właśnie, proponuje żeby każdy z "nowych" użytkowników założył tamat o swoim aucie

jestes pewien, ze chcesz zobaczyc kiblowate e34 i słabe 320d

-
Adamu
- Posty: 185
- Rejestracja: wt paź 10, 2006 18:31
- Lokalizacja: Wawa/Suwałki
-
Kontakt:
Post
autor: Adamu » wt lut 06, 2007 21:12
320d
Ja swoich 150kucy i tak nie pokaże.

Jak ktoś chce to zobaczy na spocie

bo przecie czymś bym przyjechać musiał na tor itp.

Może następne auto nada się do pokazania na forum z taka nazwą. Jak nie M to chociaż konkurent dla M
Ale jak ktoś ma coś co z M może stawać to powinien pokazać...
Nurburgring btg 9.45 stock compacto
www.4lejdis.pl; tomecanic.pl systemycrm.pl itd
-
Marcin_Os
- Posty: 2703
- Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Marcin_Os » czw lut 08, 2007 12:16
artur2008 pisze:
A jezeli chodzi o Twojego kolege z zielona M3 E-36 sedan to nie jest przypadkiem z komisu w Reducie? Taka na łódzkich tablicach?? Bo jezeli to ta moim zadniem niech ja lepiej szybko sprzeda.

A co z nią twoim zdaniem nie tak?
-
luk332
- Posty: 23
- Rejestracja: czw lut 08, 2007 23:22
- Lokalizacja: Tarnobrzeg/ Wwa
Post
autor: luk332 » czw lut 08, 2007 23:29
Witam wszystkich!
Ciesze sie ze powstalo forum wylacznie o serii ///m.
Ja niestety jezdze starym sedanem z 92 roku alee.. z motorem s50b32 z 97 roku.
Chetnie bym zweryfikowal osiagi emek z forum gdzies w wwa.
-
Maros
- Posty: 2546
- Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
- Auto: M5F10, M3E92, M3E46
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: Maros » pt lut 09, 2007 00:11
Witamy na forum! Robiłeś swapa czy takie auto kupiłeś?
-
Mario
- Posty: 95
- Rejestracja: czw gru 07, 2006 16:20
- Lokalizacja: Płock
Post
autor: Mario » pt lut 09, 2007 01:18
Co do porównania M3 3.0 a 3.2 przynajmniej w moim odniesieniu to nie ma żadnej różnicy między tymi dwoma modelami jeżeli chodzi o osiągi.
Oczywiście ciężko jest porównywać auta wiekowe z wiadomych względów.
Narazie miałem okazję na Modlinach itd. sprawdzić swoją M3 (obecnie sprawdzone 286KM przy przerywaniu od 1500-3500obr- chyba cewka) z 10-tkami M3 zarówno E36 3.0,3.2 oraz M3 E46 i dostałem bęcki tylko 2 razy jeżeli chodzi o czasy ET i tylko z E46 Manual.
Mój czas na 1/4mili to 13,59 ET (Modlin 2003) bez szpery i slicków BMW M3 3.0 NA by MTG.
Wicemistrzostwo Polski 2003 i Mistrzostwo Pucharu PZMot.
-
Yanaki
- Posty: 54
- Rejestracja: pt gru 08, 2006 15:47
- Lokalizacja: Wawa
Post
autor: Yanaki » pt lut 09, 2007 09:23
Nie masz racji, jeżdziłem jednym i drugim (dość długo) i różnica jest duża, to zupełnie dwa inne auta, silnik niewiele różni się od M3 E46, skrzynia ta sama i często lepsze osiągi (choć to akurat zalezy od kierownika) ze wzgledu na różnice w wadze aut. Nie spotkałem jeszcze M3 3.0, które dawało by radę 3.2, apropo czasów, na Bemowie bez wyjmowania środka auta, z pełnym bakiem (prosto ze stacji) i pełnym akcesoriów modelarskich bagażnikiem pojechałem równe 13.7...
-
luk332
- Posty: 23
- Rejestracja: czw lut 08, 2007 23:22
- Lokalizacja: Tarnobrzeg/ Wwa
Post
autor: luk332 » pt lut 09, 2007 13:24
MaRoS pisze:Witamy na forum! Robiłeś swapa czy takie auto kupiłeś?
Silnik sam przekladalem .
-
///M3
- Posty: 173
- Rejestracja: pt gru 08, 2006 16:09
- Lokalizacja: Warszawa/Radom
-
Kontakt:
Post
autor: ///M3 » pt lut 09, 2007 17:11
Różnica w zdrowych egzemplarzach jest minimalnie odczuwalna, ale to nie dwa różne samochody. Różnica jest minimalna. Jak źle zmienisz bieg w 3,2 to 3,0 cię wciąga. Takie są fakty.
-
bond
- Posty: 16
- Rejestracja: śr kwie 11, 2007 09:28
- Lokalizacja: białystok
-
Kontakt:
Post
autor: bond » pn cze 18, 2007 15:41
Na lotnisku w Białym w tamtym roku stawało E46 SMG i E36 3.0 (93') (totalny rumpel) ale dawało rade dla E46, głównie dlatego ze E36 startowało z wyższych obrotów.
Pozdrawiam
Na razie E36 325, ale zaraz E36 330 (S50B30)
-
Suchy///M3
- Posty: 2
- Rejestracja: sob cze 16, 2007 12:46
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: Suchy///M3 » pn cze 18, 2007 23:19
Przyłącze się do tematu ja sam stanąłem z BMW 3.2 ale po swapie z 2.5 ja mam 3.0 i dostałem straszne bęcki.. chodziaż moja 3.0 naprawde źle nie chodzi! Dla przykładu też dam że ostatnio ścigałem sie z M3 3.0 Cabrio którą zostawiłem z 4 długości auta. na 400m
-
Yanaki
- Posty: 54
- Rejestracja: pt gru 08, 2006 15:47
- Lokalizacja: Wawa
Post
autor: Yanaki » pn cze 18, 2007 23:24
smg ma tzw procedurę startową, może kieronik nie ogarniał auta, mi jakiś czas temu udało się stanąc na światłach z M3 E46 Hamman w wersji cabrio (w ogłoszeniu koleś podawał, że ma 360 Km), dwukrotna próba i dwa razy dla mnie, a jako że auto to E36 M3 w wersji sedan, baz oznaczeń, na pytanie, co mam pod maską, odrzekłem, że...2 litry

-
macpis
- Posty: 111
- Rejestracja: ndz mar 11, 2007 22:46
- Lokalizacja: Poznan
-
Kontakt:
Post
autor: macpis » pn cze 18, 2007 23:30
PeAcE, LovE and ///M
-
luk332
- Posty: 23
- Rejestracja: czw lut 08, 2007 23:22
- Lokalizacja: Tarnobrzeg/ Wwa
Post
autor: luk332 » śr cze 20, 2007 15:17
wg mnie jest roznica miedzy 3.0 a 3.2 oba autka po swapie z 2.5. start podobny ale po zapieciu 3 biegu 3.2 odjezdza sporo. n akoncu 400m roznica ok 3-4 dlugosci
ET - 12.93s by tag heuer
-
tomek///M3
- Posty: 32
- Rejestracja: pn gru 25, 2006 23:08
- Lokalizacja: Germany/Radom
-
Kontakt:
Post
autor: tomek///M3 » pt cze 22, 2007 06:13
Nie zapominajcie ze cabrio 3.2 ma inna wage i watpie aby sobie dalo rade z 3.0.