No przecież masz ///M to Cię stać i łatwo naciągać na niepotrzebne wydatki.
Typowe podejście polskich ASO do posiadaczy emek zresztą posiadaczy zwykłych wersji też rolują tylko delikatniej.
Zlikwidowałem stuki z napędu i smg
- --==maly==----
- Posty: 2510
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Zlikwidowałem stuki z napędu i smg
To ja poproszę namiary na PW. Jak mrozy zelżą planuję regulację zaworów i serwis tylnego zawieszenia - będzie jak znalazł--==maly==---- pisze: W ok Warszawy mogę dać namiar na swojego mechanika ustawi zawory bez problemu w M3. Jak by ktoś potrzebował kupić płytki służę pomocą w w ASO trzeba czekać ok 5-7 dni bez auta.
Pozdrawiam

Pozdrawiam
Per pedes apostolorum
Re: Zlikwidowałem stuki z napędu i smg
Ja mam zamiar w przyszłym tygodniu, przy okazji "Akcji Wiosna" (czyt. VANOS, guibo kolumny kier., łączniki staba, olej etc.) zrobić jeszcze to - podobno mocno pomaga w sławetnym "waleniu młotem" (czy też "kopnięciom w zad"):
http://m3forum.net/m3forum/showthread.php?t=345096
http://m3forum.net/m3forum/showthread.php?t=345096
Re: Zlikwidowałem stuki z napędu i smg
czy o tych podkladkach wlasnie pisze maly na poczatku tematu?Lassie pisze:Ja mam zamiar w przyszłym tygodniu, przy okazji "Akcji Wiosna" (czyt. VANOS, guibo kolumny kier., łączniki staba, olej etc.) zrobić jeszcze to - podobno mocno pomaga w sławetnym "waleniu młotem" (czy też "kopnięciom w zad"):
http://m3forum.net/m3forum/showthread.php?t=345096
bede zrzucal wozek i wymienial tuleje i mysle nad tymi podkladkami.moge je swobodnie dolozyc do tych srob?
- wojtasm5
- Posty: 361
- Rejestracja: ndz kwie 03, 2011 20:40
- Auto: E36 M3EVO OE++
- Lokalizacja: Jędrzejów - Kielce
- Kontakt:
Re: Zlikwidowałem stuki z napędu i smg
Dziwicie się że fachowcy w ASO to rzadkość??
W wawie z tego co wiem za jednostkę pracy kasują 44pln(netto). Jednostka to 5min .
Dobra dniówka (7,5H) wychodzi 3960.... dla szefa.
Więc mechanik odwali co swoje by się nie przemęczać bo w domu musi mieć siłę bo robić swoją robotę.
Do pracy chodzi po ZUS a tak naprawdę zarabia w domu. Pracuję w motoryzacji już 7lat z grubsza jako sprzedawca części i mam mnóstwo obserwacji na ten temat.
Przykład top sprzed kilku lat:
Passat b5 zawieszenie wielowahaczowe wymiana przeguby zewnętrznego:
- w pracy demontaż wszystkich wahaczy, końcówek, sworzni i tylko co jest - około 3godzin.
- w domu wypięcie wahacza dolnego młotek, duża łyżka i wiedza - max 30min.
Kasa taka sama.
Nie mówiąc o podbieraniu klientów szefowi.
W wawie z tego co wiem za jednostkę pracy kasują 44pln(netto). Jednostka to 5min .
Dobra dniówka (7,5H) wychodzi 3960.... dla szefa.
Więc mechanik odwali co swoje by się nie przemęczać bo w domu musi mieć siłę bo robić swoją robotę.
Do pracy chodzi po ZUS a tak naprawdę zarabia w domu. Pracuję w motoryzacji już 7lat z grubsza jako sprzedawca części i mam mnóstwo obserwacji na ten temat.
Przykład top sprzed kilku lat:
Passat b5 zawieszenie wielowahaczowe wymiana przeguby zewnętrznego:
- w pracy demontaż wszystkich wahaczy, końcówek, sworzni i tylko co jest - około 3godzin.
- w domu wypięcie wahacza dolnego młotek, duża łyżka i wiedza - max 30min.
Kasa taka sama.
Nie mówiąc o podbieraniu klientów szefowi.
Grzebanie w szperach z dobrym skutkiem.
Re: Zlikwidowałem stuki z napędu i smg
Mały a jak sprawdzają się poliuretany w zawiasie M3? Masz jakieś doświadczenie z nimi?