Zawieszenie gwintowane KW v2
-
- Posty: 90
- Rejestracja: pn mar 31, 2008 15:21
- Lokalizacja: Chałupki
- Kontakt:
Zawieszenie gwintowane KW v2
Kupiłem na ebay uzywane zawieszenie KW V2, mam pytanie czy musze założyc krótszy łącznik stabilizatora? Uchwyt stabilizatora jest o 2 cm nizej niz w ori. prosze o pomoc.
Pietrek///M3
Re: Zawieszenie gwintowane KW v2
Wątpię, to prawdopodobnie celowy zabieg gdyż auto będzie się mniej kładło na zakrętach przy niżej zamocowanym stabilizatorze. Podnieś kolumnę podnośnikiem a bez problemu zamontujesz łącznik w nowym miejscu.
Re: Zawieszenie gwintowane KW v2
Dokładnie tak jak mówi Inur.
Zaprzyj lewarek pod kolumną i do góry aż łącznik się wpasuje.
Zaprzyj lewarek pod kolumną i do góry aż łącznik się wpasuje.
Sześć Dębów Dwór w Prusewie
(40 min. od Trójmiasta, nad morzem)
Hotel, Restauracja, Wesela, Imprezy okolicznościowe
Sześć Dębów Dwór w Prusewie - Pałac, dwór nad morzem, wesele nad morzem
(40 min. od Trójmiasta, nad morzem)
Hotel, Restauracja, Wesela, Imprezy okolicznościowe
Sześć Dębów Dwór w Prusewie - Pałac, dwór nad morzem, wesele nad morzem
Re: Zawieszenie gwintowane KW v2
Nie jestem tego taki pewny że oryginalny łącznik da się zamontować prawdopodobnie przy takim montażu stabilizator oprze się o wahacz bo mocowanie łącznika na zawieszeniu jest przesunięte o kilka dobrych centymetrów w duł, ja do swojego zawieszenia KW wymieniałem zużyte łącznik na odpowiadający długością łącznik od PEUGEOT 406 tył.
Re: Zawieszenie gwintowane KW v2
Podobnie miałem z zawiasem FK... Nie da się zamontować oryginalnego łącznika.. Jest za długi!!
Są dwa wyjścia.. albo łącznik KW, którego pewnie ciężko będzie dostać.
Albo zrobić to tak jak jest w 325 zakupić części 7,8,9,10,11,11 i przymocować do wahaczha! Ja tak mam u siebie...
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=31&fg=10
Są dwa wyjścia.. albo łącznik KW, którego pewnie ciężko będzie dostać.
Albo zrobić to tak jak jest w 325 zakupić części 7,8,9,10,11,11 i przymocować do wahaczha! Ja tak mam u siebie...
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=31&fg=10
-
- Posty: 90
- Rejestracja: pn mar 31, 2008 15:21
- Lokalizacja: Chałupki
- Kontakt:
Re: Zawieszenie gwintowane KW v2
Ciężko cos na ten temat znaleźć, nawet na forach. Ori łacznik jest napewno za długi, założe opuszcze, ale chyba sie opsze o wachacz. Szukałem juz wszedzie łączników z KW ale nie ma, zadzwonie jeszcze jutro do KW Polska. Pytałem juz kilka osób to zazwyczaj ucinaja ori łącznik i go skracają. Hmm ciekawe czemu ten ori łącznik jest taki długi, napewno to ma jakis cel no i czemu firmy z zawieszenia gwintowanego nie dostosowały sie do tego!!
Pietrek///M3
-
- Posty: 90
- Rejestracja: pn mar 31, 2008 15:21
- Lokalizacja: Chałupki
- Kontakt:
Re: Zawieszenie gwintowane KW v2
Jutro jade po łącznik z Peugeot. Zobaczymy Dzieki BAZYNBazyn pisze:Nie jestem tego taki pewny że oryginalny łącznik da się zamontować prawdopodobnie przy takim montażu stabilizator oprze się o wahacz bo mocowanie łącznika na zawieszeniu jest przesunięte o kilka dobrych centymetrów w duł, ja do swojego zawieszenia KW wymieniałem zużyte łącznik na odpowiadający długością łącznik od PEUGEOT 406 tył.
Pietrek///M3
Re: Zawieszenie gwintowane KW v2
Są dostępne regulowane łączniki. Trochę drogie ale na pewno będą pasować.
-
- Posty: 90
- Rejestracja: pn mar 31, 2008 15:21
- Lokalizacja: Chałupki
- Kontakt:
Re: Zawieszenie gwintowane KW v2
Łączniki dopasowane zawieszenie załozone tylko kolejny probem nie moge za duzo obnizyc mki bo jak dam za nisko, to gwint co reguluje sie wysokosc ociera o opone i felge, minimalnie ale ociera!! Felga i opona orginał!! trzeba miec jeszcze dystanse? jak na razie to mka stoi wyzej niz na orginalnym zawieszeniu:) wystarczył by 0,5 cm dystans i mozna opuszczac, ale czy to normalne?
Pietrek///M3
Re: Zawieszenie gwintowane KW v2
Często do gwintu potrzebny jest dystans, żeby obniżyć auto.
Re: Zawieszenie gwintowane KW v2
Tak jak napisał wyżej kolega Bombel jest to spowodowane wzrostem szerokości kolumny amortyzatora o szerokość sprężyny i śruby regulacyjnej, która z racji regulacji wysokości często przesuwa się poniżej wysokości opony. Z reguły wystarcza dystans 5 do 10 mm
- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: Zawieszenie gwintowane KW v2
Dokladnie. Ja w swojej M tez mam zawias KW V2 i potrzebowalem dystanse po 15mm na kolo.Bazyn pisze:Tak jak napisał wyżej kolega Bombel jest to spowodowane wzrostem szerokości kolumny amortyzatora o szerokość sprężyny i śruby regulacyjnej, która z racji regulacji wysokości często przesuwa się poniżej wysokości opony. Z reguły wystarcza dystans 5 do 10 mm
Re: Zawieszenie gwintowane KW v2
dystans to raz , a dwa ze gwintowane zawieszenie wymaga krotszych łacznikow , przy zakupie nowego gwintu łaczniki zazwyczaj sa w zestawie.