Pakiet stratowy.

1998-2003 | silnik: S62B50
emski85
Posty: 111
Rejestracja: pn cze 01, 2015 22:20
Auto: m5e34,m5e39,m3e30,m3e46 i 911
Lokalizacja: mazowieckie najczesciej.

Pakiet stratowy.

Post autor: emski85 » śr lis 09, 2016 13:28

Stałem sie posiadaczem kolejnej m tym razem m5 e39. Nie znam tego modelu oraz nie znam jego slabych i mocnych stron ( jeszcze). Co jest koniecznie do zmiany po zakupie takiego auta, ewentualnie do sprawdzenia. Oczywiscie wszsytkie oleje i filtry. Przebieg auta potwierdzony z pelna historia to 131 tys km. Czytalem o cewkach Czy zmieniac ? Ktorych ? Gdzie? Seria ? Czy np Boscha o tych samych parametrach ? Swiece ? Panewnki to raczej jeszcze nie ? a moze ? Prosze o porady doswiadczonych uzytkownikow tych aut. Pzdr.

chudini3
Posty: 501
Rejestracja: ndz lut 23, 2014 21:58
Auto: GTR 90', CL600 93'

Re: Pakiet stratowy.

Post autor: chudini3 » śr lis 09, 2016 17:22

Kolego nie na temat, ale opis posiadanych samochodów jest bardzo posiadany. Zachęcam do stworzenia galerii swojego dobytku ;-)

Przemooo
Posty: 440
Rejestracja: pn lis 12, 2012 22:50
Lokalizacja: GST

Re: Pakiet stratowy.

Post autor: Przemooo » ndz lis 13, 2016 13:32

Cewki, ale po co jeśli nie wypadają zaplony? Sprawdzić przeplywki, profilaktycznie wymienić sondy (trwałość to mniej więcej 160kkm), zaopatrzyć się awaryjnie w pompę paliwa (jedyna awaria która mi unieruchomiła M5 przez 4 lata) i śmigać, bo auto bardzo wdzięczne.

jarekcrx
Posty: 10
Rejestracja: śr paź 12, 2016 23:44
Auto: E39 M5

Re: Pakiet stratowy.

Post autor: jarekcrx » wt lis 22, 2016 15:30

Kupiłeś tę ze Śląska? Bo jeśli tak to miałbym dla Ciebie trochę informacji...

Grado
Posty: 4
Rejestracja: ndz lis 20, 2016 04:23
Auto: GLK350

Re: Pakiet stratowy.

Post autor: Grado » wt lis 22, 2016 21:23

jarekcrx pisze:Kupiłeś tę ze Śląska? Bo jeśli tak to miałbym dla Ciebie trochę informacji...

Kolega jarekcrx mówi o tej z karbonową klapą bagażnika :?:

Awatar użytkownika
Greg
Posty: 168
Rejestracja: pn cze 01, 2009 01:05
Lokalizacja: Warszawa

Re: Pakiet stratowy.

Post autor: Greg » wt lis 22, 2016 21:45

jarekcrx pisze:Kupiłeś tę ze Śląska? Bo jeśli tak to miałbym dla Ciebie trochę informacji...
Masz na myśli tego czarnego polifta, co był jakiś czas temu w ogłoszeniu? Kolega emski85 chyba raczej ma inne auto.
Ostatnio zmieniony śr lis 23, 2016 03:21 przez Greg, łącznie zmieniany 1 raz.

jarekcrx
Posty: 10
Rejestracja: śr paź 12, 2016 23:44
Auto: E39 M5

Re: Pakiet stratowy.

Post autor: jarekcrx » wt lis 22, 2016 23:44

tak, o tym czarnym polifcie myślałem. Jeśli nie ten do dobrze;)

emski85
Posty: 111
Rejestracja: pn cze 01, 2015 22:20
Auto: m5e34,m5e39,m3e30,m3e46 i 911
Lokalizacja: mazowieckie najczesciej.

Re: Pakiet stratowy.

Post autor: emski85 » śr lis 23, 2016 08:20

Ja mam BluLemans, prywatny import. Mozliwe zebym mial blad tylko na 1 cewce ? Komputer mi pokazuje blad cewki na 3 cylindrze ?

chudini3
Posty: 501
Rejestracja: ndz lut 23, 2014 21:58
Auto: GTR 90', CL600 93'

Re: Pakiet stratowy.

Post autor: chudini3 » śr lis 23, 2016 08:41

Mozliwe

Grado
Posty: 4
Rejestracja: ndz lis 20, 2016 04:23
Auto: GLK350

Re: Pakiet stratowy.

Post autor: Grado » śr lis 23, 2016 19:26

jarekcrx pisze:tak, o tym czarnym polifcie myślałem. Jeśli nie ten do dobrze;)
Z ciekawości możesz coś więcej powiedzieć.
Bo napaliłem się na nią jak szczerbaty na suchary a sprzedający zapewniał, że stan bliski ideałowi :lol:

PS
Na chwile obecną nadal szukam wymarzonego M.

jarekcrx
Posty: 10
Rejestracja: śr paź 12, 2016 23:44
Auto: E39 M5

Re: Pakiet stratowy.

Post autor: jarekcrx » śr lis 23, 2016 22:22

Auto po co najmniej dwóch dużych dzwonach - o tym z tyłu właściciel informuje ale przód też przekoszony. Prąd w aucie ucieka, w zawieszeniu coś trzeba dorobić z aluminium a silnik pluje błędami hurtem. Wydech "młodzieżowy", nie dam się z nim normalnie jeździć...

jarekcrx
Posty: 10
Rejestracja: śr paź 12, 2016 23:44
Auto: E39 M5

Re: Pakiet stratowy.

Post autor: jarekcrx » śr lis 23, 2016 22:23

emski85 pisze:Ja mam BluLemans, prywatny import
Ze Szwajcarii? Od A.F.?

emski85
Posty: 111
Rejestracja: pn cze 01, 2015 22:20
Auto: m5e34,m5e39,m3e30,m3e46 i 911
Lokalizacja: mazowieckie najczesciej.

Re: Pakiet stratowy.

Post autor: emski85 » czw lis 24, 2016 09:07

Sam sprowadzałem. Auto obecnie na duzym serwisie, zmiana sprzegla oraz dwumasy. Cewki , swiece, plyny, oleje, filtry ....Opony mam nowe, ale jakies chinczyki to tez trzeba myslec o zmianie. Za 2 tygodnie po ogarnieciu mechaniki, auta trafia na detailing i potem do garazu , raczej w tym sezonie nie wyjdzedzie bo juz nie bedzie jak :(

jarekcrx
Posty: 10
Rejestracja: śr paź 12, 2016 23:44
Auto: E39 M5

Re: Pakiet stratowy.

Post autor: jarekcrx » czw lis 24, 2016 11:53

no właśnie ja jeszcze korzystam z ostatnich dni pogody i też wrzucam auto na serwis żeby wszystkie pierdoły porobić na tip-top. A tak z ciekawości - gdzie serwisujesz? Pytam bo nie mam jeszcze zbyt wielu doświadczeń w tym względzie...

emski85
Posty: 111
Rejestracja: pn cze 01, 2015 22:20
Auto: m5e34,m5e39,m3e30,m3e46 i 911
Lokalizacja: mazowieckie najczesciej.

Re: Pakiet stratowy.

Post autor: emski85 » czw lis 24, 2016 15:31

ja ostatnia swoja m3 e46 robilem u malego z forum, a racji tego ze est ode mnie prawie 150 km to takie rzeczy jak sprzeglo to potrafi kazdy mechanik zmienic. Oleje filtry, ceweki, swiece, i inne podstwoe rzeczy robie sam.Czasami jak mam duzo nadgodzin do odbioru to i detailing ogarne sam ;) ale ostatnio krucho z czasem wiec zlecam...

ODPOWIEDZ