PB 100 / 102
PB 100 / 102
Siemanko, ostatnio nurtuje mnie pytanie czy moja M3'ka wykorzystuje w 100% te oktany.
Ktoś zagłębiał się w tym temacie ?
Pozdrawiam.
Ktoś zagłębiał się w tym temacie ?
Pozdrawiam.
Re: PB 100 / 102
Myślę, że powinieneś zadać to pytanie sobie, a nie Mce 

Re: PB 100 / 102
Nie wiem gdzie tankujesz te 100'tki ale jeśli jest to Shell to z mojego doświadczenia pomiarowego wynika, że nie ma żadnej różnicy pomiędzy np. Orlenem 98.
Jak natomiast zatankujesz 95 to mimo, że odczuwalnie różnicy nie ma to auto w moim przypadku było wolniejsze w pomiarze 100-200 o 1,5s !!!!
Jak natomiast zatankujesz 95 to mimo, że odczuwalnie różnicy nie ma to auto w moim przypadku było wolniejsze w pomiarze 100-200 o 1,5s !!!!
Re: PB 100 / 102
Potwierdzam słowa Hipka..
Moja e30 S50 na verva/ultimate/Nitro + takie same czasy. Na 95 oktanach setka już 0.4 słabiej, a do 160 już ponad 1s różnicy!
Moja e30 S50 na verva/ultimate/Nitro + takie same czasy. Na 95 oktanach setka już 0.4 słabiej, a do 160 już ponad 1s różnicy!
Re: PB 100 / 102
https://www.youtube.com/watch?v=WTaBngvsPrc" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/watch?v=gQghB4asSnI" onclick="window.open(this.href);return false;
Polecam zwłaszcza drugi film...oba zrobione przez angielski Fifth gear więc raczej suwerenne. Pokazuje że im bardziej wyżyłowana fura tym większa różnica w mocy. W przypadku 8 zaworowej 316i można sobie darować "mocne" paliwa ale do eMki wydaje mi się że warto
. Warto zwrócić uwagę na fakt że w obu testach zdecydowanie wygrywa Shell.
https://www.youtube.com/watch?v=gQghB4asSnI" onclick="window.open(this.href);return false;
Polecam zwłaszcza drugi film...oba zrobione przez angielski Fifth gear więc raczej suwerenne. Pokazuje że im bardziej wyżyłowana fura tym większa różnica w mocy. W przypadku 8 zaworowej 316i można sobie darować "mocne" paliwa ale do eMki wydaje mi się że warto

Kupując zadbane bmw kupujesz radość z jazdy. Auto jest gratis.
Re: PB 100 / 102
Sauber pisze:https://www.youtube.com/watch?v=WTaBngvsPrc
https://www.youtube.com/watch?v=gQghB4asSnI" onclick="window.open(this.href);return false;
Polecam zwłaszcza drugi film...oba zrobione przez angielski Fifth gear więc raczej suwerenne. Pokazuje że im bardziej wyżyłowana fura tym większa różnica w mocy. W przypadku 8 zaworowej 316i można sobie darować "mocne" paliwa ale do eMki wydaje mi się że warto. Wartozrrównież zwrócić uwagę na fakt że w obu testach zdecydowanie wygrywa Shell.
Kupując zadbane bmw kupujesz radość z jazdy. Auto jest gratis.
Re: PB 100 / 102
Moja była emka znów byta sstrasznie czuła na benzynę. Cały układ paliwowy był nowy, nawet mocniejsza pompa paliwa walbro 255.
I tak, 95 co by to nie było auto strasznie zamulone, słaba reakcja na gaz.
98 zależy z jakiej stacji, np BP odczucia jak przy 95 znów na 98 Verva czy mój TOP czyli lotos auto było żwawe, czuć, że chciało jechać dodatkowo zero nawet minimalnych wahań obrotów.
100 Shell V power nitro + racing. Odczucia podobne jak przy 95. Próbowałem 2 razy i objawy takie same. Nie wiem czym to było spowodowane ale nie wróciłem już nigdy do tego paliwa.
I tak, 95 co by to nie było auto strasznie zamulone, słaba reakcja na gaz.
98 zależy z jakiej stacji, np BP odczucia jak przy 95 znów na 98 Verva czy mój TOP czyli lotos auto było żwawe, czuć, że chciało jechać dodatkowo zero nawet minimalnych wahań obrotów.
100 Shell V power nitro + racing. Odczucia podobne jak przy 95. Próbowałem 2 razy i objawy takie same. Nie wiem czym to było spowodowane ale nie wróciłem już nigdy do tego paliwa.