Maniekkk Estoril 3.2 SMG

Awatar użytkownika
Oleg
Moderator
Posty: 915
Rejestracja: pn lut 08, 2010 12:11
Auto: 1M E82, M3 E36, M3 E92, 996TT
Lokalizacja: Katowice

Re: Maniekkk Estoril 3.2 SMG

Post autor: Oleg » sob paź 20, 2012 08:34

Maros pisze:A ja nie rozumiem po co ta dyskusja. Większy zacisk z wiekszą ilością klocków jest lepszy i koniec. Przy tej ilości tłoczków precyzja hamowania jest nie do porównania z seryjnym hamulcem eMki. Jak Maniekkk chce sobie takie hamulce założyć to bardzo dobrze. Skończcie już te teksty, że tego nie rozumiecie.
Wreszcie... Amen.

OLEJE MILLERS OILS / ORYGINALNE CZĘŚCI BMW
BBS / SUPERSPRINT
HRE / EISENMANN

RABATY DLA FORUM
KONTAKT --> PW

Awatar użytkownika
Maniekkk
Posty: 290
Rejestracja: pn lut 13, 2012 23:29
Auto: M4
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Maniekkk Estoril 3.2 SMG

Post autor: Maniekkk » sob paź 20, 2012 21:46

Steff pisze:Maniekkk, przeczytałem i jak masz chęć posiadania łopatek to kup sobie e46 a nie psuj takiego ładnego rodzyna , co do hamulców to moim zdaniem jest to przerost formy nad treścią i tyle , skoro seryjny zacisk plus Brembo ORO przód, Zimmernam tył, klocki DS3000 Endurance przód, DS3000 tył jest w stanie wyhamować ponad pinćet koni w gołej e36 to nie wiedzę sensu w seryjnym aucie takich naleśników , chyba że mamy problemy ze wzrokiem czy refleksem .
Steff pozwól że sam zdecyduje czym jeżdżę i co do swojego samochody zakładam , co do psucia rodzyna , jeżeli bym przełożył na manual to, to było by zepsucie tego samochodu moim zdaniem, jednak dokładam wszelkich starań żeby utrzymać ją w oryginale i z SMG o czym później przeczytasz . Łopatki uważam za doposażenie które w tamtych latach było niedostępne i moda można odwrócić odkręcając jedną śrubę i zmieniając kierownicę na ory. Hamulce założę bo moim i nie tylko moim zdanie seria jest kiepska ale mod również jest odwracalny więc nie wiem w czym widzisz problem.
Oryginalne nowe części do Bmw dla forum rabaty !!!!

Dobre ceny na części do starszych modeli , możliwość negocjacji ceny , info PW.

Awatar użytkownika
Oleg
Moderator
Posty: 915
Rejestracja: pn lut 08, 2010 12:11
Auto: 1M E82, M3 E36, M3 E92, 996TT
Lokalizacja: Katowice

Re: Maniekkk Estoril 3.2 SMG

Post autor: Oleg » sob paź 20, 2012 22:06

Maniekkk pisze:
Steff pisze:Maniekkk, przeczytałem i jak masz chęć posiadania łopatek to kup sobie e46 a nie psuj takiego ładnego rodzyna , co do hamulców to moim zdaniem jest to przerost formy nad treścią i tyle , skoro seryjny zacisk plus Brembo ORO przód, Zimmernam tył, klocki DS3000 Endurance przód, DS3000 tył jest w stanie wyhamować ponad pinćet koni w gołej e36 to nie wiedzę sensu w seryjnym aucie takich naleśników , chyba że mamy problemy ze wzrokiem czy refleksem .
Steff pozwól że sam zdecyduje czym jeżdżę i co do swojego samochody zakładam , co do psucia rodzyna , jeżeli bym przełożył na manual to, to było by zepsucie tego samochodu moim zdaniem, jednak dokładam wszelkich starań żeby utrzymać ją w oryginale i z SMG o czym później przeczytasz . Łopatki uważam za doposażenie które w tamtych latach było niedostępne i moda można odwrócić odkręcając jedną śrubę i zmieniając kierownicę na ory. Hamulce założę bo moim i nie tylko moim zdanie seria jest kiepska ale mod również jest odwracalny więc nie wiem w czym widzisz problem.
Dokładnie tak, każdy Twój mod jest odwracalny. Poza tym ja byłem zachwycony jak zobaczyłem M3 e36 z łopatkami. Jak zobacze te heble na żywo to zejdę chyba na zawał. Gratulacje Maniuś i tak trzymać :twisted:

OLEJE MILLERS OILS / ORYGINALNE CZĘŚCI BMW
BBS / SUPERSPRINT
HRE / EISENMANN

RABATY DLA FORUM
KONTAKT --> PW

Awatar użytkownika
Maniekkk
Posty: 290
Rejestracja: pn lut 13, 2012 23:29
Auto: M4
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Maniekkk Estoril 3.2 SMG

Post autor: Maniekkk » sob paź 20, 2012 22:22

Jest sobota , pech chciał że z planów mi nic nie wyszło więc postanowiłem wrzucić parę zdjęć nie związanych z hamulcami dla rozluźnienia tematu :razz:

Pewnego razu wybraliśmy się z Lato i Dakic'em na Track Day na tor Kielce , Dakic tym razem niestety tylko jako pilot .

Z mojej strony wyjazd traktowany jako sprawdzenie się z samochodem , na co mogę sobie pozwolić i gdzie jest granica przyczepności , zero jakiejś napinki na czasy .

Fotki z toru :

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
ObrazekObrazek
Obrazek
Obrazek
ObrazekObrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Tu jeszcze filmik , polecam cały :-D

http://www.youtube.com/watch?v=wdafmA-dZAQ&feature=plcp

Uważni znajdą parę modów o których jeszcze nie wspomniałem a Ci co nie czytają nie :-D

Miłej soboty.
Oryginalne nowe części do Bmw dla forum rabaty !!!!

Dobre ceny na części do starszych modeli , możliwość negocjacji ceny , info PW.

saron22
Posty: 448
Rejestracja: ndz cze 20, 2010 22:09
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Maniekkk Estoril 3.2 SMG

Post autor: saron22 » sob paź 20, 2012 23:21

Nie pamietam czy o gwincie cos wspominales ale ona praktycznie w ogole sie nie przechyla na zakretach. A na pewno mniej w porownaniu do zielonej.

Dino444
Posty: 1343
Rejestracja: sob maja 26, 2007 13:04
Lokalizacja: Bedford
Kontakt:

Re: Maniekkk Estoril 3.2 SMG

Post autor: Dino444 » ndz paź 21, 2012 10:27

Fajny filmik fajnie widać jak coraz to agresywniej wchodzisz w zakręty. B ładne auto no i te heble mega.
BMW ///M POWER M3 E36--->M5 E34--->??

Awatar użytkownika
Maniekkk
Posty: 290
Rejestracja: pn lut 13, 2012 23:29
Auto: M4
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Maniekkk Estoril 3.2 SMG

Post autor: Maniekkk » wt lis 20, 2012 00:32

Długo nic tu nie pisałem więc czas coś zaktualizować :mrgreen:

Niestety nie będą to hamulce bo nadal szukam kół do nich, a że widzę tu tylko dwa modele to może to jeszcze chwile potrwać :evil:
Jednak przez weekend nie próżnowałem i razem z Dakic'em i użytkownikiem Oleg do późnych godzin nocnych robiliśmy przymiarki i wszystko ładnie pasuje bez większej rzeźby.


Jako że tak jak już pisałem, SMG zostaje bo chce M utrzymać mniej więcej w oryginale a ktoś kto konstruował pompę przewidział ją chyba na 100000km, bo pierwszy właściciel wymieniał ją przy 110000 a ja przy 208000 zacząłem mieć z nią problemy, długo nabijała ciśnienie przed odpaleniem i szybko je wytracała, zebrałem odpowiednią wiedzę i z pomocą Dakica zrobiliśmy z tym porządek .

Pompę rozebraliśmy do ostatniej śrubki , wszystko dokładnie zostało wyczyszczone a wszystkie uszczelnienia poszły do dorobienia z vitonu chyba tak się to pisze...
Dla pewności że cały zabieg przyniesie oczekiwany skutek kupiłem też nowy akumulator ciśnienia do pompy .

Parę fotek z zabiegu :

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us Obrazek

Uploaded with ImageShack.us Obrazek

Uploaded with ImageShack.us Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Standardowo jakoś wielu fotek nie mam ale całość przyniosła zamierzony efekt i pompa chodzi jak nowa , cały czas trzyma zadane ciśnienie i szybko przebija biegi bez strat przy większej ilości powtórzeń :grin:

Temat pompy miał miejsce jakiś czas temu ale nie jest tak że teraz z samochodem nic się nie dzieje , na ten weekend planuje powalczyć z przednim zawieszeniem , w planie jest uzyskanie jeszcze większego konta wyprzedzenia sworznia zwrotnicy , w tym celu kupiłem górne mocowania amortyzatora z pełną regulacją i tuleje przedniego wahacza acentryczne , ori są centryczne i zobaczymy co z tego wyjdzie .
Przy okazji tego wymieniam też kpl sworzni wahaczy bo już pojawił się luz .

Zabawki na weekend :

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us Obrazek

Uploaded with ImageShack.us Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Na zakończenie jakieś tam fotki z sesji z młodszymi siostrami:
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us Obrazek

Uploaded with ImageShack.us Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Na dziś tyle , pozdro.
Oryginalne nowe części do Bmw dla forum rabaty !!!!

Dobre ceny na części do starszych modeli , możliwość negocjacji ceny , info PW.

MINIPK
Posty: 118
Rejestracja: wt cze 14, 2011 08:38
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Maniekkk Estoril 3.2 SMG

Post autor: MINIPK » wt lis 20, 2012 21:01

Coraz bardziej podoba mi się to Twoje BMW :-) Jeśli będę przy kasie, to pamiętaj że jestem pierwszy w kolejce do odkupienia :-)
No "M", no fun

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3181
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: Maniekkk Estoril 3.2 SMG

Post autor: Venom » wt lis 20, 2012 22:21

Super się czyta opisy, sobie życzę takich wątków więcej, a Tobie ciągłego dążenia do celu :)

Awatar użytkownika
Maniekkk
Posty: 290
Rejestracja: pn lut 13, 2012 23:29
Auto: M4
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Maniekkk Estoril 3.2 SMG

Post autor: Maniekkk » czw lis 22, 2012 19:07

MINIPK pisze:Coraz bardziej podoba mi się to Twoje BMW Jeśli będę przy kasie, to pamiętaj że jestem pierwszy w kolejce do odkupienia
Będę miał to na uwadze ;)
Venom pisze:Super się czyta opisy, sobie życzę takich wątków więcej, a Tobie ciągłego dążenia do celu
Postaram się spełnić twoje życzenie bo do stage 3 jeszcze daleka droga :razz:
Oryginalne nowe części do Bmw dla forum rabaty !!!!

Dobre ceny na części do starszych modeli , możliwość negocjacji ceny , info PW.

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3181
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: Maniekkk Estoril 3.2 SMG

Post autor: Venom » czw lis 22, 2012 19:22

Droga daleka, ale te stage-e dają masę frajdy i satysfakcji. Oby tak dalej ! :D

Awatar użytkownika
PAKO
Posty: 742
Rejestracja: pt paź 17, 2008 19:01
Lokalizacja: polska
Kontakt:

Re: Maniekkk Estoril 3.2 SMG

Post autor: PAKO » czw lis 22, 2012 20:41

Jak zmodzisz turbo to.....zamieszkam w twoim aucie :)
Piękna mczy fiu fiu

ciah
Posty: 237
Rejestracja: czw cze 16, 2011 13:57
Lokalizacja: Rz/Kr

Re: Maniekkk Estoril 3.2 SMG

Post autor: ciah » pt lis 23, 2012 10:07

Bardzo miło przy porannej kawie poczytałem sobie Twój temat. Auto w świetnym kolorze ( widziałbym swoje w takim...) . Gratuluję podejścia do samochodu i pozdrawiam :-)
E12 525 man. '79-fajna babka była
E32 735 man. '91+ weitec + koni sport = :) w dobrych rękach/ ***** [*]
E39 540i 6b man '96 - niezłe było
...Avus Blue S38B38 :)
...Jerez Schwarz Rockatansky na kiju 8)

Awatar użytkownika
Oleg
Moderator
Posty: 915
Rejestracja: pn lut 08, 2010 12:11
Auto: 1M E82, M3 E36, M3 E92, 996TT
Lokalizacja: Katowice

Re: Maniekkk Estoril 3.2 SMG

Post autor: Oleg » pt lis 23, 2012 17:07

Heble z AMG'a bardzo ładnie pasują - oczywiście poza logiem :twisted: . Z ciekawostek powiem, że 6 tłoczkowy zacisk - SL 55 AMG(ten który ma Dakic) idealnie siada na tarczy 345mm (CSL). Z kolei zestaw Mańka potrzebuje już nieco większej tarczy, ale ta z e9X M3 wydaje się być wystarczająca.
btw. Dzięki Panowie za tamten jakże mile spędzony wieczór przy buteleczkach najszlachetniejszych trunków i do następnego :wink:

OLEJE MILLERS OILS / ORYGINALNE CZĘŚCI BMW
BBS / SUPERSPRINT
HRE / EISENMANN

RABATY DLA FORUM
KONTAKT --> PW

Awatar użytkownika
wania
Posty: 953
Rejestracja: śr paź 22, 2008 20:16
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Maniekkk Estoril 3.2 SMG

Post autor: wania » pt lis 23, 2012 17:09

ja czekam z niecierpliwoscia na relacje z montazu tych zaciskow :D

ODPOWIEDZ