Przekladka M3 3,2 E36 do zwyklej budy lub coupe info

1992-1999 | silniki: S50B30, S50B32
mamarco
Posty: 1
Rejestracja: ndz mar 18, 2012 02:50
Lokalizacja: Norway

Przekladka M3 3,2 E36 do zwyklej budy lub coupe info

Post autor: mamarco » ndz mar 18, 2012 02:59

Witam wszystkich to moj pierwszy post na tym forum wiec chyba wypada sie przedstawic mam na imie Marek i witam wszystkich uzytkownikow tego forum :)
Moje pytanie brzmi czy wie ktos jak jest z przekladka czesci z E36 3,2 M3 cabrio w zwykla bude lub w coupe E36 bo sprawa jest taka ze moge miec E36 3,2 M3 bez prawa do rejsestracji i myslalem zrobic z niej samochod do driftu mysle ze na poczatek wystarczylby taki motor :) a moge ja miec naprawde tanio tak wiec myslalem kupic zwykla z normalnym dachem nie cabrio i przelozyc wszystko z tej m3 do zwyklej tylko wie ktos jaka jest roznica pomiedzy tymi autami podchodzi wszystko bez przoblemu bez przerobek czy trzeba cos przerabiac ?? z gory dzieki za odpowiedz

ww296
Posty: 152
Rejestracja: pn cze 28, 2010 20:01
Lokalizacja: Kraków

Re: Przekladka M3 3,2 E36 do zwyklej budy lub coupe info

Post autor: ww296 » ndz mar 18, 2012 21:56

jak budujesz auto do zabawy - to nie ma praktycznie żadnego problemu, zwłaszcza jak przekładasz wszystko z auta do auta - niestety - taka budowa jest nieopłacalna bo nigdy nie sprzedasz takiej nieoryginalnej M-ki - nawet za cenę części.
co do technicznych aspektów - różnice praktycznie tylko stylistyczne - tz tapicerka itp.
Elementy które znajdują się w cabrio - nawet warto założyć do coupe czy sedana w ramach tuningu - npo X-brace - czyli takie seryjne w cabrio rozpórki dolne - zawieszenie i mechanika w 100 procentach zgodne.
ciągle szybciej...

krystiangd
Posty: 6
Rejestracja: śr cze 20, 2012 13:20
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Przekladka M3 3,2 E36 do zwyklej budy lub coupe info

Post autor: krystiangd » śr cze 20, 2012 13:50

Witam ,
jestem nowy na forum i chciałbym serdecznie wszystkich powitać :-D .
Przejdźmy do mojego problemu, jestem właścicielem e36 m3 z 98 r wersji na stany (z resztą ona tam cały czas jest ukryta w magazynie firmy w której mój staruszek pracuje, więc opady deszczu itp. jej nie groźne :-) ). Sierpień / wrzesień będe do niego leciał i wtedy zajmę się sprowadzeniem jej do PL(bez silnika ) ale przed tym chciałbym się upewnić w paru kwestiach dotyczących różnicy pomiędzy wersjami EUR/US chodzi mi tu głównie o zawieszenie ( w sumie chyba tylko o to) czy są jakiekolwiek różnice ? jeśli tak to jakie? i chyba w sumie pytanie retoryczne nie powinno być żadnego problemu z przeszczepem silnika i skrzyni od wersji europejskiej?
Czy może uważacie że nie warto się w to bawić , sprzedać ją i kupić coś na naszym rynku?

pozdrawiam :-)

krystiangd
Posty: 6
Rejestracja: śr cze 20, 2012 13:20
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Przekladka M3 3,2 E36 do zwyklej budy lub coupe info

Post autor: krystiangd » sob cze 23, 2012 17:38

Ktoś pomoże ? :mrgreen:

Awatar użytkownika
Bombel
Posty: 2367
Rejestracja: wt paź 10, 2006 00:58
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: Przekladka M3 3,2 E36 do zwyklej budy lub coupe info

Post autor: Bombel » sob cze 23, 2012 22:16

Ile jest warte M3 bez silnika? 10, 15 tysi?
Chyba nie ma sensu za tyle latać.
Części do BMW M5 E39 i M3 E36/E46.

krystiangd
Posty: 6
Rejestracja: śr cze 20, 2012 13:20
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Przekladka M3 3,2 E36 do zwyklej budy lub coupe info

Post autor: krystiangd » sob cze 23, 2012 23:58

silnik ma ,a na wakacje i tak tam lece :-D . silnik chcę wyjąć przed transportem do europy żeby mniej cła podatkow i vatów płacić , a po za tym chciałem mieć prawdziwe M3 . Nie chce mieć kłopotów potem z częściami , dla tego pytam.

Awatar użytkownika
Bombel
Posty: 2367
Rejestracja: wt paź 10, 2006 00:58
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: Przekladka M3 3,2 E36 do zwyklej budy lub coupe info

Post autor: Bombel » ndz cze 24, 2012 10:26

Jak chcesz mieć prawdziwe M3 to kup je w Europie.
Części do BMW M5 E39 i M3 E36/E46.

krystiangd
Posty: 6
Rejestracja: śr cze 20, 2012 13:20
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Przekladka M3 3,2 E36 do zwyklej budy lub coupe info

Post autor: krystiangd » ndz cze 24, 2012 22:40

Dobra nie ważne , z tą opłacalnością bo wiem że gdyby nie było problemu z zawieszeniem to bede miał M za 40 - 50 % wartości europejskiej. Więc jak jest z tym zawieszeniem ? proszę o odpowiedź bo pytałem paru osób i nie mieli pojęcia wiec to forum to ostatnia deska ratunku inaczej trzeba będzie zbyc samochód i kupić tu.

Awatar użytkownika
Bombel
Posty: 2367
Rejestracja: wt paź 10, 2006 00:58
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: Przekladka M3 3,2 E36 do zwyklej budy lub coupe info

Post autor: Bombel » ndz cze 24, 2012 22:43

www.realoem.com i sprawdzasz kolejno interesujące Cię części po numerach
Części do BMW M5 E39 i M3 E36/E46.

Patu
Posty: 427
Rejestracja: śr kwie 22, 2009 02:06
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Przekladka M3 3,2 E36 do zwyklej budy lub coupe info

Post autor: Patu » pn cze 25, 2012 00:04

krystiangd pisze:Dobra nie ważne , z tą opłacalnością bo wiem że gdyby nie było problemu z zawieszeniem to bede miał M za 40 - 50 % wartości europejskiej. Więc jak jest z tym zawieszeniem ? proszę o odpowiedź bo pytałem paru osób i nie mieli pojęcia wiec to forum to ostatnia deska ratunku inaczej trzeba będzie zbyc samochód i kupić tu.
Witaj serdecznie!

Na Twoim miejscu, jeżeli masz naprawdę zdrową budę w super stanie, to przywoziłbym ją bez zawahania.

Jeżeli pytasz o zawias, to na razie w ogóle nie zaprzątałbym sobie tym głowy, bo z tego co widze, "rzeźbić" lubisz ( nie ma w tym grama ironii z mojej strony), więc i tak z czasem zawita jakiś gwint, czy coś w tym stylu.

Jeżeli nastawiasz się, że tu na miejscu kupisz M... to możesz się trochę pobujać.

Zyczę powodzenia i dawaj znać postanowiłeś.

krystiangd
Posty: 6
Rejestracja: śr cze 20, 2012 13:20
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Przekladka M3 3,2 E36 do zwyklej budy lub coupe info

Post autor: krystiangd » pn cze 25, 2012 11:50

Heh dzięki kolego za opinie , buda jest w super stanie bo ma przejechane dopiero 80 tys mil po florydzie także nie zna smaku soli ani nie wie co to zima a i jest w 100 % bezwypadkowa także mam nadzieje ,że jeszcze w tym roku stanie na Polskiej źiemi :D.
Pozdrawiam.

m!xeR
Posty: 254
Rejestracja: wt paź 18, 2011 18:18
Auto: scirocco r
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Przekladka M3 3,2 E36 do zwyklej budy lub coupe info

Post autor: m!xeR » pn cze 25, 2012 13:47

będziesz w usa to razem z autem przywieź jakieś ls1 ;] są projekty jak to siedzi w e36 i będziesz miał już coś bardzo konkretnego ; )

Awatar użytkownika
Steff
Posty: 195
Rejestracja: czw sie 04, 2011 23:11
Auto: BMW
Lokalizacja: WOT

Re: Przekladka M3 3,2 E36 do zwyklej budy lub coupe info

Post autor: Steff » śr cze 27, 2012 00:06

kup sobie tak w tej hameryce 2jz
btw jestem takiego samego zdania jak Bombel , nie ma sensu targać ragla z us bawić się w cła podatki itd to trochę tak jakbyś sobie kupił skurwola angola , zawsze będzie śmieciem i tyle no chyba że wyjdzie cie to na gotowo ze 3 tysiaki papieru

Awatar użytkownika
Pawel_M3GT
Posty: 2058
Rejestracja: czw cze 21, 2007 18:27
Auto: E36 M3 S54
Lokalizacja: ///M

Re: Przekladka M3 3,2 E36 do zwyklej budy lub coupe info

Post autor: Pawel_M3GT » śr cze 27, 2012 00:40

Twoja emka to coupe ? ma vadery? nie kazda amerykanska coupe je miala.. to tez jest dosc duzy kosztowny minus.
W pl ciezko znalezc mke w ladnym stanie - nie angola. Jak juz jest cos ladnego to licz sie z 40 tysiacami za 3.2 coupe.
Z tego co pamietam amerykanska 3.2 ma most sredniej wielkosci 188 ( europa ma najwieksza glowe - 210 ) ale to nie jest problem gdyz mozna to pozamieniac jedno sprzedac drugie kupic i wyjdziesz na zero. Uzywane czesci do M3 sa dosc tanie np zawieszenia komletne, wal most, itp.
Silnik w USA tez pewnie pogonisz za dobra kase.
Generalnie jesli jest to coupe z vaderami w perfekcyjnym stanie za dobre pieniadze i chcesz sie troche pobawic to bierz

Ps. nie namawiajcie Kolegi do profanacji , Kolega napewno jest fanem BMW ;)

krystiangd
Posty: 6
Rejestracja: śr cze 20, 2012 13:20
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Przekladka M3 3,2 E36 do zwyklej budy lub coupe info

Post autor: krystiangd » pt cze 29, 2012 02:02

vadery są , nie miały kabrio i sedany tak mi się zdaję, (oczywiście mogę sie mylić ) :)
Dzięki za zabranie głosu i opinie :)
Pzdr.

ODPOWIEDZ