Przekladka M3 3,2 E36 do zwyklej budy lub coupe info
Przekladka M3 3,2 E36 do zwyklej budy lub coupe info
Witam wszystkich to moj pierwszy post na tym forum wiec chyba wypada sie przedstawic mam na imie Marek i witam wszystkich uzytkownikow tego forum
Moje pytanie brzmi czy wie ktos jak jest z przekladka czesci z E36 3,2 M3 cabrio w zwykla bude lub w coupe E36 bo sprawa jest taka ze moge miec E36 3,2 M3 bez prawa do rejsestracji i myslalem zrobic z niej samochod do driftu mysle ze na poczatek wystarczylby taki motor a moge ja miec naprawde tanio tak wiec myslalem kupic zwykla z normalnym dachem nie cabrio i przelozyc wszystko z tej m3 do zwyklej tylko wie ktos jaka jest roznica pomiedzy tymi autami podchodzi wszystko bez przoblemu bez przerobek czy trzeba cos przerabiac ?? z gory dzieki za odpowiedz
Moje pytanie brzmi czy wie ktos jak jest z przekladka czesci z E36 3,2 M3 cabrio w zwykla bude lub w coupe E36 bo sprawa jest taka ze moge miec E36 3,2 M3 bez prawa do rejsestracji i myslalem zrobic z niej samochod do driftu mysle ze na poczatek wystarczylby taki motor a moge ja miec naprawde tanio tak wiec myslalem kupic zwykla z normalnym dachem nie cabrio i przelozyc wszystko z tej m3 do zwyklej tylko wie ktos jaka jest roznica pomiedzy tymi autami podchodzi wszystko bez przoblemu bez przerobek czy trzeba cos przerabiac ?? z gory dzieki za odpowiedz
Re: Przekladka M3 3,2 E36 do zwyklej budy lub coupe info
jak budujesz auto do zabawy - to nie ma praktycznie żadnego problemu, zwłaszcza jak przekładasz wszystko z auta do auta - niestety - taka budowa jest nieopłacalna bo nigdy nie sprzedasz takiej nieoryginalnej M-ki - nawet za cenę części.
co do technicznych aspektów - różnice praktycznie tylko stylistyczne - tz tapicerka itp.
Elementy które znajdują się w cabrio - nawet warto założyć do coupe czy sedana w ramach tuningu - npo X-brace - czyli takie seryjne w cabrio rozpórki dolne - zawieszenie i mechanika w 100 procentach zgodne.
co do technicznych aspektów - różnice praktycznie tylko stylistyczne - tz tapicerka itp.
Elementy które znajdują się w cabrio - nawet warto założyć do coupe czy sedana w ramach tuningu - npo X-brace - czyli takie seryjne w cabrio rozpórki dolne - zawieszenie i mechanika w 100 procentach zgodne.
ciągle szybciej...
-
- Posty: 6
- Rejestracja: śr cze 20, 2012 13:20
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Przekladka M3 3,2 E36 do zwyklej budy lub coupe info
Witam ,
jestem nowy na forum i chciałbym serdecznie wszystkich powitać .
Przejdźmy do mojego problemu, jestem właścicielem e36 m3 z 98 r wersji na stany (z resztą ona tam cały czas jest ukryta w magazynie firmy w której mój staruszek pracuje, więc opady deszczu itp. jej nie groźne ). Sierpień / wrzesień będe do niego leciał i wtedy zajmę się sprowadzeniem jej do PL(bez silnika ) ale przed tym chciałbym się upewnić w paru kwestiach dotyczących różnicy pomiędzy wersjami EUR/US chodzi mi tu głównie o zawieszenie ( w sumie chyba tylko o to) czy są jakiekolwiek różnice ? jeśli tak to jakie? i chyba w sumie pytanie retoryczne nie powinno być żadnego problemu z przeszczepem silnika i skrzyni od wersji europejskiej?
Czy może uważacie że nie warto się w to bawić , sprzedać ją i kupić coś na naszym rynku?
pozdrawiam
jestem nowy na forum i chciałbym serdecznie wszystkich powitać .
Przejdźmy do mojego problemu, jestem właścicielem e36 m3 z 98 r wersji na stany (z resztą ona tam cały czas jest ukryta w magazynie firmy w której mój staruszek pracuje, więc opady deszczu itp. jej nie groźne ). Sierpień / wrzesień będe do niego leciał i wtedy zajmę się sprowadzeniem jej do PL(bez silnika ) ale przed tym chciałbym się upewnić w paru kwestiach dotyczących różnicy pomiędzy wersjami EUR/US chodzi mi tu głównie o zawieszenie ( w sumie chyba tylko o to) czy są jakiekolwiek różnice ? jeśli tak to jakie? i chyba w sumie pytanie retoryczne nie powinno być żadnego problemu z przeszczepem silnika i skrzyni od wersji europejskiej?
Czy może uważacie że nie warto się w to bawić , sprzedać ją i kupić coś na naszym rynku?
pozdrawiam
-
- Posty: 6
- Rejestracja: śr cze 20, 2012 13:20
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Przekladka M3 3,2 E36 do zwyklej budy lub coupe info
Ktoś pomoże ?
Re: Przekladka M3 3,2 E36 do zwyklej budy lub coupe info
Ile jest warte M3 bez silnika? 10, 15 tysi?
Chyba nie ma sensu za tyle latać.
Chyba nie ma sensu za tyle latać.
Części do BMW M5 E39 i M3 E36/E46.
-
- Posty: 6
- Rejestracja: śr cze 20, 2012 13:20
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Przekladka M3 3,2 E36 do zwyklej budy lub coupe info
silnik ma ,a na wakacje i tak tam lece . silnik chcę wyjąć przed transportem do europy żeby mniej cła podatkow i vatów płacić , a po za tym chciałem mieć prawdziwe M3 . Nie chce mieć kłopotów potem z częściami , dla tego pytam.
Re: Przekladka M3 3,2 E36 do zwyklej budy lub coupe info
Jak chcesz mieć prawdziwe M3 to kup je w Europie.
Części do BMW M5 E39 i M3 E36/E46.
-
- Posty: 6
- Rejestracja: śr cze 20, 2012 13:20
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Przekladka M3 3,2 E36 do zwyklej budy lub coupe info
Dobra nie ważne , z tą opłacalnością bo wiem że gdyby nie było problemu z zawieszeniem to bede miał M za 40 - 50 % wartości europejskiej. Więc jak jest z tym zawieszeniem ? proszę o odpowiedź bo pytałem paru osób i nie mieli pojęcia wiec to forum to ostatnia deska ratunku inaczej trzeba będzie zbyc samochód i kupić tu.
Re: Przekladka M3 3,2 E36 do zwyklej budy lub coupe info
www.realoem.com i sprawdzasz kolejno interesujące Cię części po numerach
Części do BMW M5 E39 i M3 E36/E46.
Re: Przekladka M3 3,2 E36 do zwyklej budy lub coupe info
Witaj serdecznie!krystiangd pisze:Dobra nie ważne , z tą opłacalnością bo wiem że gdyby nie było problemu z zawieszeniem to bede miał M za 40 - 50 % wartości europejskiej. Więc jak jest z tym zawieszeniem ? proszę o odpowiedź bo pytałem paru osób i nie mieli pojęcia wiec to forum to ostatnia deska ratunku inaczej trzeba będzie zbyc samochód i kupić tu.
Na Twoim miejscu, jeżeli masz naprawdę zdrową budę w super stanie, to przywoziłbym ją bez zawahania.
Jeżeli pytasz o zawias, to na razie w ogóle nie zaprzątałbym sobie tym głowy, bo z tego co widze, "rzeźbić" lubisz ( nie ma w tym grama ironii z mojej strony), więc i tak z czasem zawita jakiś gwint, czy coś w tym stylu.
Jeżeli nastawiasz się, że tu na miejscu kupisz M... to możesz się trochę pobujać.
Zyczę powodzenia i dawaj znać postanowiłeś.
-
- Posty: 6
- Rejestracja: śr cze 20, 2012 13:20
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Przekladka M3 3,2 E36 do zwyklej budy lub coupe info
Heh dzięki kolego za opinie , buda jest w super stanie bo ma przejechane dopiero 80 tys mil po florydzie także nie zna smaku soli ani nie wie co to zima a i jest w 100 % bezwypadkowa także mam nadzieje ,że jeszcze w tym roku stanie na Polskiej źiemi .
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
Re: Przekladka M3 3,2 E36 do zwyklej budy lub coupe info
będziesz w usa to razem z autem przywieź jakieś ls1 ;] są projekty jak to siedzi w e36 i będziesz miał już coś bardzo konkretnego ; )
Re: Przekladka M3 3,2 E36 do zwyklej budy lub coupe info
kup sobie tak w tej hameryce 2jz
btw jestem takiego samego zdania jak Bombel , nie ma sensu targać ragla z us bawić się w cła podatki itd to trochę tak jakbyś sobie kupił skurwola angola , zawsze będzie śmieciem i tyle no chyba że wyjdzie cie to na gotowo ze 3 tysiaki papieru
btw jestem takiego samego zdania jak Bombel , nie ma sensu targać ragla z us bawić się w cła podatki itd to trochę tak jakbyś sobie kupił skurwola angola , zawsze będzie śmieciem i tyle no chyba że wyjdzie cie to na gotowo ze 3 tysiaki papieru
- Pawel_M3GT
- Posty: 2058
- Rejestracja: czw cze 21, 2007 18:27
- Auto: E36 M3 S54
- Lokalizacja: ///M
Re: Przekladka M3 3,2 E36 do zwyklej budy lub coupe info
Twoja emka to coupe ? ma vadery? nie kazda amerykanska coupe je miala.. to tez jest dosc duzy kosztowny minus.
W pl ciezko znalezc mke w ladnym stanie - nie angola. Jak juz jest cos ladnego to licz sie z 40 tysiacami za 3.2 coupe.
Z tego co pamietam amerykanska 3.2 ma most sredniej wielkosci 188 ( europa ma najwieksza glowe - 210 ) ale to nie jest problem gdyz mozna to pozamieniac jedno sprzedac drugie kupic i wyjdziesz na zero. Uzywane czesci do M3 sa dosc tanie np zawieszenia komletne, wal most, itp.
Silnik w USA tez pewnie pogonisz za dobra kase.
Generalnie jesli jest to coupe z vaderami w perfekcyjnym stanie za dobre pieniadze i chcesz sie troche pobawic to bierz
Ps. nie namawiajcie Kolegi do profanacji , Kolega napewno jest fanem BMW
W pl ciezko znalezc mke w ladnym stanie - nie angola. Jak juz jest cos ladnego to licz sie z 40 tysiacami za 3.2 coupe.
Z tego co pamietam amerykanska 3.2 ma most sredniej wielkosci 188 ( europa ma najwieksza glowe - 210 ) ale to nie jest problem gdyz mozna to pozamieniac jedno sprzedac drugie kupic i wyjdziesz na zero. Uzywane czesci do M3 sa dosc tanie np zawieszenia komletne, wal most, itp.
Silnik w USA tez pewnie pogonisz za dobra kase.
Generalnie jesli jest to coupe z vaderami w perfekcyjnym stanie za dobre pieniadze i chcesz sie troche pobawic to bierz
Ps. nie namawiajcie Kolegi do profanacji , Kolega napewno jest fanem BMW
-
- Posty: 6
- Rejestracja: śr cze 20, 2012 13:20
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Przekladka M3 3,2 E36 do zwyklej budy lub coupe info
vadery są , nie miały kabrio i sedany tak mi się zdaję, (oczywiście mogę sie mylić )
Dzięki za zabranie głosu i opinie
Pzdr.
Dzięki za zabranie głosu i opinie
Pzdr.