BMW M5 E60 z manualem
Re: BMW M5 E60 z manualem
jakby ktoś chciał to specyfikacja poniżej
Vehicle information
VIN long WBSNB93517CX07850
Type code NB93
Type M5 (USA)
Dev. series E60 (M5)
Line 5
Body type LIM
Steering LL
Door count 4
Engine S85
Cubical capacity 5.00
Power 373
Transmision HECK
Gearbox MECH
Colour BLACK SAPPHIRE METALLIC (475)
Upholstery VOLLLEDER MERINO/PORTLAND NATURBRAU (X3B1)
Prod. date 2007-01-25
Order options
No. Description
1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES
2MA MANUAL TRANSMISSION
2VB TYRE PRESSURE MONITOR
319 INTEGRATED UNIVERSAL REMOTE CONTROL
322 COMFORT ACCESS SYSTEM
4MA M MULTIF. SEATS F. DRIVER A. PASS.
4ME F.-W. TRIM WALN. MAD. CHESTN. BROWN
4MF DYNAMIC SEAT BACK WIDTH ADJUSTMENT
403 GLAS ROOF, ELECTRIC
415 SUNBLIND FOR REAR WINDOW
416 SUNBLINDS
430 INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE
431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE
465 THROUGH-LOAD SYSTEM
502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM
508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC)
524 ADAPTIVE HEADLIGHTS
609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL
610 HEAD UP DISPLAY
620 VOICE INPUT SYSTEM
639 COMPLETE PREP. CELLULAR PHONE USA/CDN
653 HIGH DEFINITION RADIO
655 SATELLITE RADIO
677 HIFI SYSTEM PROFESSIONAL
694 PREPARATION FOR CD CHANGER
697 AREA-CODE 1
754 M REAR SPOILER
8SP COP CONTROL
818 MAIN BATTERY SWITCH
9AA EXTERNAL SKIN PROTECTION
925 SHIPPING PROTECTION PACKAGE
Series options
No. Description
302 ALARM SYSTEM
442 CUPHOLDER
459 SEAT ADJUSTM., ELECTR. W MEMORY F DRIVER
473 ARMREST, FRONT
494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER
522 XENON LIGHT
534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING
540 CRUISE CONTROL
563 LIGHTS PACKAGE
645 RADIO CONTROL US
845 ACOUSTIC BELT WARNING
850 ADD FUEL TANK FILLING FOR EXPORT
853 LANGUAGE VERSION ENGLISH
876 RADIO FREQUENCY 315 MHZ
992 NUMBER PLATE ATTACHEMENT MANAGEMENT
Vehicle information
VIN long WBSNB93517CX07850
Type code NB93
Type M5 (USA)
Dev. series E60 (M5)
Line 5
Body type LIM
Steering LL
Door count 4
Engine S85
Cubical capacity 5.00
Power 373
Transmision HECK
Gearbox MECH
Colour BLACK SAPPHIRE METALLIC (475)
Upholstery VOLLLEDER MERINO/PORTLAND NATURBRAU (X3B1)
Prod. date 2007-01-25
Order options
No. Description
1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES
2MA MANUAL TRANSMISSION
2VB TYRE PRESSURE MONITOR
319 INTEGRATED UNIVERSAL REMOTE CONTROL
322 COMFORT ACCESS SYSTEM
4MA M MULTIF. SEATS F. DRIVER A. PASS.
4ME F.-W. TRIM WALN. MAD. CHESTN. BROWN
4MF DYNAMIC SEAT BACK WIDTH ADJUSTMENT
403 GLAS ROOF, ELECTRIC
415 SUNBLIND FOR REAR WINDOW
416 SUNBLINDS
430 INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE
431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE
465 THROUGH-LOAD SYSTEM
502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM
508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC)
524 ADAPTIVE HEADLIGHTS
609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL
610 HEAD UP DISPLAY
620 VOICE INPUT SYSTEM
639 COMPLETE PREP. CELLULAR PHONE USA/CDN
653 HIGH DEFINITION RADIO
655 SATELLITE RADIO
677 HIFI SYSTEM PROFESSIONAL
694 PREPARATION FOR CD CHANGER
697 AREA-CODE 1
754 M REAR SPOILER
8SP COP CONTROL
818 MAIN BATTERY SWITCH
9AA EXTERNAL SKIN PROTECTION
925 SHIPPING PROTECTION PACKAGE
Series options
No. Description
302 ALARM SYSTEM
442 CUPHOLDER
459 SEAT ADJUSTM., ELECTR. W MEMORY F DRIVER
473 ARMREST, FRONT
494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER
522 XENON LIGHT
534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING
540 CRUISE CONTROL
563 LIGHTS PACKAGE
645 RADIO CONTROL US
845 ACOUSTIC BELT WARNING
850 ADD FUEL TANK FILLING FOR EXPORT
853 LANGUAGE VERSION ENGLISH
876 RADIO FREQUENCY 315 MHZ
992 NUMBER PLATE ATTACHEMENT MANAGEMENT
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
Re: BMW M5 E60 z manualem
http://www.crashescars.com/pl/search/?m ... d=16681967 - M6 w manualu , cos ta gałka sie lekko wwykrzywiła heh
albo to nie manual




Re: BMW M5 E60 z manualem
Manual na 100%. Fajnie to musi jeździć 

Re: BMW M5 E60 z manualem
///M3 pisze:Co znaczy lepiej?
Manual szybszy napewno nie będzie. Natomiast pozostanie manualem. Będzie pedał sprzęgła. I pewnie do driftu będzie nieco lepiej się nadawać.
Osobiście, gdyby było to dostępne w Europie (póki co jeszcze nie jest) długo bym się zastanawiał którą skrzynkę wybrać.
A czemu mowisz (napewno) to powiem ci ze sie mylisz;) bo to wlasnie emma na patyk jest szybsza co prawda tylko o dlugosc auta ale jest.
A co do (niani) to mozna bylo juz ja wylaczyc od wrzesnia ubjeglego roku:) i powiem wam szczerze ze z mojego doswiadczenia po jezdzie jedna i druga stanowczo wole 6-ke!

'93 DaytonaViolett B36 360tys km
Re: BMW M5 E60 z manualem
A wspominajac jeszcze o szperze to jest naprawde rewelacja!
Sami zobaczcie:
http://www.youtube.com/watch?v=CIH0V8pg8jk

http://www.youtube.com/watch?v=CIH0V8pg8jk
'93 DaytonaViolett B36 360tys km
- Maros
- Posty: 2546
- Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
- Auto: M5F10, M3E92, M3E46
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: BMW M5 E60 z manualem
Ale tu chodziło o szybkość zmiany biegówMfunf pisze:A czemu mowisz (napewno) to powiem ci ze sie mylisz;) bo to wlasnie emma na patyk jest szybsza co prawda tylko o dlugosc auta ale jest.

Re: BMW M5 E60 z manualem
M6 bez szpery
jaka tragedia.

jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
Re: BMW M5 E60 z manualem
Drobny update wątku - jest software (oficjalny) umożliwiający wyłączenie całkowite DTC w manualnych E60/M5.
Re: BMW M5 E60 z manualem
m5 z manualem to i tak porażka skrzynia pochodzi z e39,jeździłem i jednak wole smg,swoją droga to ciekawe dlaczego na umiejacy jeździc głownie automatami amerykanski rynek wypuscili manuala,skoro w kochajacej manuale europie bmw stwierdziło że by się nie sprzedał,zresztą nie bez powodu gdyż skrzynia nie pasuje do tego auta i została w prosty sposób przeszczepiona z e39 co nijak sie ma do pozostałej technologii w m5 e60rypik pisze:Drobny update wątku - jest software (oficjalny) umożliwiający wyłączenie całkowite DTC w manualnych E60/M5.
Re: BMW M5 E60 z manualem
W jaki sposób nie pasuje ? Źle dobrane przełożenia, nie wytrzymuje obciążeń ?
Interesowałem się tematem jakiś czas temu, i właśnie brak możliwości całkowitego wyłączenia DTC mocno mnie zniechęcił.
Interesowałem się tematem jakiś czas temu, i właśnie brak możliwości całkowitego wyłączenia DTC mocno mnie zniechęcił.
Re: BMW M5 E60 z manualem
W E39 jest Getrag S6S420G w dwóch wersjach a w E60 GS653DZ - taka skrzynia jak np. w E90 335i czy E6x 550i.JACO pisze:m5 z manualem to i tak porażka skrzynia pochodzi z e39,rypik pisze:Drobny update wątku - jest software (oficjalny) umożliwiający wyłączenie całkowite DTC w manualnych E60/M5.
Sprzęgło w manualu jest bardzo podobne do tego które jest w SMG.
Dla Ciebie to ta sama skrzynia ?

Re: BMW M5 E60 z manualem
Czy to, że skrzynia pochodzi z poprzedniego modelu od razu oznacza porażkę?
W M5 e39 jest skrzynie identyczna jak w 540i to też źle?
Manual to stosunkowo prosta konstrukcja, która powinno sobie poradzić i z V10
W M5 e39 jest skrzynie identyczna jak w 540i to też źle?
Manual to stosunkowo prosta konstrukcja, która powinno sobie poradzić i z V10

Re: BMW M5 E60 z manualem
No wlasnie, marketing troche przegina
Wiele super aut ma manuale, Carrery GT i inne 911ki,
nie widze powodu czemu miałby manual w e60 skasztanic sprawe.
W sumie to pewnie bede sie rozgladal za wersja z patykiem, z powodu miernej jakosci skrzynek półautomatycznych

Wiele super aut ma manuale, Carrery GT i inne 911ki,
nie widze powodu czemu miałby manual w e60 skasztanic sprawe.
W sumie to pewnie bede sie rozgladal za wersja z patykiem, z powodu miernej jakosci skrzynek półautomatycznych
Pozdrówka!
Re: BMW M5 E60 z manualem
Ja to tu nie widzę żadnego problemu z manualną skrzynią biegów. Większość "sprotowych" samochodów ma skrzynię manulną.
To tak samo jakby porownywać M3 E92 z manulaem i z DKG.
To tak samo jakby porownywać M3 E92 z manulaem i z DKG.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
Re: BMW M5 E60 z manualem
a nie zastanowiło was dlaczego w m3 mamy dwie wersje dostepne a w m5 e60 wogóle patyka na europe nie puszczają.Gdyby e60m5 było stworzone pod manual to jako pierwsze wyszło by "na patyku"a smg stanowiłoby opcję.nie umiem wam fachowo wytłumaczyć ale wersja z manu nieco mnie zawiodła,a przeciez na codzień ganiam 335i z ręczną skrzynką i nie wyobrazam sobie np zamiany na automat wiec awersji do aut z pedałem sprzęgła nie mam wręcz przeciwnie ale smg jakos lepiej przenosiło moc z manu autko wydało mi sie subiektywnie słabsze.Poza tym te międzygazy które serwuje smg przy redukcjach to poezja bez konieczności łamania pięty i robienia tego samemu.Marcin_Os pisze:Ja to tu nie widzę żadnego problemu z manualną skrzynią biegów. Większość "sprotowych" samochodów ma skrzynię manulną.
To tak samo jakby porownywać M3 E92 z manulaem i z DKG.