E39 M5 - wykresy z hamowni
E39 M5 - wykresy z hamowni
Fajnie byłoby gdyby udało się zbudować choć małą bazkę danych nt. osiągów naszych M.
Podniosłem łapkę, to może zacznę. Kompletny stock i po 130kkm ma się chyba nieźle
Auto ex-rypik | Prezes
Auto ex-Bombel | 2010-11-04
Podniosłem łapkę, to może zacznę. Kompletny stock i po 130kkm ma się chyba nieźle
Auto ex-rypik | Prezes
Auto ex-Bombel | 2010-11-04
Ostatnio zmieniony czw lis 04, 2010 22:04 przez rypik, łącznie zmieniany 2 razy.
Re: E39 M5 - wykresy z hamowni
W opisie masz zmieniony wydech, więc chyba nie do końca seriarypik pisze:Kompletny stock
Re: E39 M5 - wykresy z hamowni
Tak tylne puszki mam jak z podpisu. Mialem na mysli cala reszte pojazdu. Zadnych strumienic, decat itp.kostek_ja pisze:W opisie masz zmieniony wydech, więc chyba nie do końca seriarypik pisze:Kompletny stock
Fajnie byloby porownac jednak z czyms wynik, mogloby dac to odpowiedz czy koniec wydechu ma tu kluczowe znaczenie. Osobiscie doceniam walory dzwiekowe, ale nie wydaje mi sie zeby wplywalo to na osiagi w mierzalny sposob.
Re: E39 M5 - wykresy z hamowni
Maros kiedyś pisał że po zmianie tłumika końcowego czas 0-100 według G-techa spadł mu o ok 0,1s, więc jednak może to lekko wpływać na plus.
Re: E39 M5 - wykresy z hamowni
Myślę ,że bardzo dobrze. Gdzieś czytałem ,że w serii nowe M5 miały po ok.396KM ,(a nie jak zapewniane 400). Ja swoją zchamuję na wiosnę...
Konrad
http://www.ktd.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ktd.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
- Maros
- Posty: 2546
- Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
- Auto: M5F10, M3E92, M3E46
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: E39 M5 - wykresy z hamowni
Ale mimo że tak się stało to i tak w przyrosty od samego końcowego tłumika nie wierze. To była prędzej jakaś róznica pogodowa czy poprostu fart.kostek_ja pisze:Maros kiedyś pisał że po zmianie tłumika końcowego czas 0-100 według G-techa spadł mu o ok 0,1s, więc jednak może to lekko wpływać na plus.
- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: E39 M5 - wykresy z hamowni
Moze troche nie na temat, ale jak widze przebieg momentu w tym silniku to az mi sie nogi trzesa... Prawie jak silnik elektryczny (nie liczac dziury z dolu). Niesamowicie to musi jezdzic.
Re: E39 M5 - wykresy z hamowni
Tak szczerze to tam żadnej dziury z dołu nie ma, nie zależnie od biegu .
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
Re: E39 M5 - wykresy z hamowni
Panowie, znaleźć 30 minut czasu , wyskrobać drobniaki i hamować
--
Przed wjazdem na rolki bezpiecznik 17 i 30 ze schowka - do kieszeni
--
Przed wjazdem na rolki bezpiecznik 17 i 30 ze schowka - do kieszeni
Ostatnio zmieniony sob sty 16, 2010 16:17 przez rypik, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: E39 M5 - wykresy z hamowni
Też się wybiorę jak ceweczkę wymienię.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
Re: E39 M5 - wykresy z hamowni
Ja też się mogę Marcin wybrać, jak nią będę w Wawie, żeby tłumiczki wymienić
Re: E39 M5 - wykresy z hamowni
taka uwaga:rypik pisze:Kompletny stock
grzebałem za hamowaniem M5 na m5board i z tego co widze, to masz u siebie bardzo duże straty mocy w układzie przeniesienia napędu - 101 KM.
Z tego co czytałem, większość M5 ma wyniki 305-340 RWHP - bo tylko taką mierzą wszyscy na forum (moc na kołach).
Widziałem też wyniki 350-360 RWHP.
Dalej estytmują ludzie procentowe straty całości i moc silnika.
W sumie wychodzi ok. 70 KM straty w układzie przeniesienia napędu. U Ciebie jest zdecydowanie za dużo.....
Pomyliły Ci sie KM z BHPKonrad95x pisze:Gdzieś czytałem ,że w serii nowe M5 miały po ok.396KM
Pozdrówka!
Re: E39 M5 - wykresy z hamowni
Załatwione.Bombel pisze:Ja też się mogę Marcin wybrać, jak nią będę w Wawie, żeby tłumiczki wymienić
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
Re: E39 M5 - wykresy z hamowni
Nie znam się na technologii hamowni natomiast sympatyczny Krzyś pokazał kciuk do góry - moja babcia wg. niego jest zdrowa i myślę, że można wierzyć w jego jak nie patrzeć, duże doświadczenie w temacie.boogie pisze:taka uwaga:rypik pisze:Kompletny stock
grzebałem za hamowaniem M5 na m5board i z tego co widze, to masz u siebie bardzo duże straty mocy w układzie przeniesienia napędu - 101 KM.
Z tego co czytałem, większość M5 ma wyniki 305-340 RWHP - bo tylko taką mierzą wszyscy na forum (moc na kołach).
Widziałem też wyniki 350-360 RWHP.
Dalej estytmują ludzie procentowe straty całości i moc silnika.
W sumie wychodzi ok. 70 KM straty w układzie przeniesienia napędu. U Ciebie jest zdecydowanie za dużo.....
Nie pierwszym samochodem u Mastersa się hamowałem i wyniki zawsze były OK.
Daleko nie masz - przejedź się, i zarzuć wykresem to się przekonamy o Twoich 420KM
Re: E39 M5 - wykresy z hamowni
Przy takich dużych stratach mocy na wale, może mi tam nawet pokazać 440 KM
Pozdrówka!