prawie 150tys co dalej?
Re: prawie 150tys co dalej?
Camil, no bez przesady, jeden elektrozawor kosztuje ok 1241.51 zł
Re: prawie 150tys co dalej?
uuu 7 kola no to sporo to juz lepiej jak bym sobie drogi motor na czesci kupil heh..no tak olej napewno sie zmieni swiece filtry paski z napinaczami no i bedzie terzeba podzialac z vanosem ,za wymiane uszczelek mozna sie zabrac samemu czy lepiej powierzyc specjaliscie?
BMW nie tylko auto PASJA!!
Re: prawie 150tys co dalej?
BMW nie tylko auto PASJA!!
Re: prawie 150tys co dalej?
No to niewiem, kolega wymienial oba, wyszlo z robota 7 kola.
Re: prawie 150tys co dalej?
jak cos to predzej ta stronka ktora podal Macpis http://mukerji.co.uk/category/vanos/
Re: prawie 150tys co dalej?
fakt wania moj blad tu jest lepiej pokazane no i na S50
BMW nie tylko auto PASJA!!
Re: prawie 150tys co dalej?
Kolego jak nie znasz cen konkretnie to sie pohamuj z takimi komentarzami. Pozatym nie wiem czy to paranoja przy tym przebiegu wymieniac takie zeczy czy czekac az sie vanos sypac zacznie. Jak ma pewnosc ze vanos ok to zawsze mozna tylko wymienic same filtry vanosa i uszczelki. Pozatym reszta jak napisalem.Camil pisze:Ta i najlepiej nowy motor zamowic z BMW . NIe popadajcie w paranoje. Elektrozawory od vanosa to wydatek cos kolo 7tys. Ustaw zawory, wymien olej filtry, paski i jezdzij jak wszystko dziala.
BMW ///M POWER M3 E36--->M5 E34--->??
Re: prawie 150tys co dalej?
i wlansie takiej pewnosci nie mam co do mojego vanosa dlatego zaczalem o tym pisac aby zaczerpnac troche info. bo to moje pierwsze ///M wiec chcial bym jak najwiecej sie dowiedziec
BMW nie tylko auto PASJA!!
Re: prawie 150tys co dalej?
Dobrze napisalem tylko o vanosie, ale pomysl z wymiana panewek jest wedlug mnie poroniony. 150tys dla zadbanego silnika to zaden przebieg.Dino444 pisze:Kolego jak nie znasz cen konkretnie to sie pohamuj z takimi komentarzami. Pozatym nie wiem czy to paranoja przy tym przebiegu wymieniac takie zeczy czy czekac az sie vanos sypac zacznie. Jak ma pewnosc ze vanos ok to zawsze mozna tylko wymienic same filtry vanosa i uszczelki. Pozatym reszta jak napisalem.Camil pisze:Ta i najlepiej nowy motor zamowic z BMW . NIe popadajcie w paranoje. Elektrozawory od vanosa to wydatek cos kolo 7tys. Ustaw zawory, wymien olej filtry, paski i jezdzij jak wszystko dziala.
Re: prawie 150tys co dalej?
Daj mi kolego pewnosc ze ten silnik od nowosci byl zalewany dobrym olejem nie krecony na zimno i nie katowany na parkingach i pod "TESCO". Krotko mowiac urzytkowany z glowa to bedziemy rozmawiali. Wiec skad wiesz ze jest to zadbany motor?Camil pisze:Dobrze napisalem tylko o vanosie, ale pomysl z wymiana panewek jest wedlug mnie poroniony. 150tys dla zadbanego silnika to zaden przebieg.
Ps. Urzytkownik Bombel wie cos na temat panewek.
BMW ///M POWER M3 E36--->M5 E34--->??
Re: prawie 150tys co dalej?
Tak, wiem. I nigdy, przenigdy nie wpadnę na pomysł, żeby panewki wymienić profilaktycznie. Podobnie jak elektrozawory w Vanosie.
Części do BMW M5 E39 i M3 E36/E46.
Re: prawie 150tys co dalej?
Bardziej na mysli mialem wymiane tych rzeczy przy takim przebiegu nie znajac przeszlosci serwisowej auta. A nie wymiane tych czesci jak tylko cos w aucie puknie, skrzypnie. Panowie teraz to juz wy bagatelizujecie. Ale kazdy jak widac ma swoje zdanie na ten temat.Bombel pisze:Tak, wiem. I nigdy, przenigdy nie wpadnę na pomysł, żeby panewki wymienić profilaktycznie. Podobnie jak elektrozawory w Vanosie
BMW ///M POWER M3 E36--->M5 E34--->??
Re: prawie 150tys co dalej?
no to teraz juz calkiem niewiem co robic a czego nie
chcial bym miec pewnosc ze nie zrobie jakiegos bledu ze jednak mozna bylo cos wymienic a tego nie zrobilem a pozniej bedzie BAAAA...
ja np. nie pale gum pod "tesco",dopiero ruszam jak sie motor rozgrzeje i nie krece ciagle do odcinki wiec chyba dobrze uzytkuje co prawda lubie ostro pojezdzic ale po to jest ///M
slyszalem ze panewki lubia sie obrocic ale to chyba przy extremalnych uzytkowaniach..
co do servisowania to auto do przebiegu ok 160 tys. km. bylo serv. w ASO ale niewiadomo co oni tam wymieniali albo i nie ..a moj przebieg to juz by sie zaliczal do konkretniejszego przegladu silnika i calosci auta
chcial bym miec pewnosc ze nie zrobie jakiegos bledu ze jednak mozna bylo cos wymienic a tego nie zrobilem a pozniej bedzie BAAAA...
ja np. nie pale gum pod "tesco",dopiero ruszam jak sie motor rozgrzeje i nie krece ciagle do odcinki wiec chyba dobrze uzytkuje co prawda lubie ostro pojezdzic ale po to jest ///M
slyszalem ze panewki lubia sie obrocic ale to chyba przy extremalnych uzytkowaniach..
co do servisowania to auto do przebiegu ok 160 tys. km. bylo serv. w ASO ale niewiadomo co oni tam wymieniali albo i nie ..a moj przebieg to juz by sie zaliczal do konkretniejszego przegladu silnika i calosci auta
BMW nie tylko auto PASJA!!
Re: prawie 150tys co dalej?
No to jezeli podjedziesz do jakiegos ogarnietego mechaniora co ci bryke oslucha i powie co i jak, to ci napewno sprawe rozjasni jesli sam nie jestes pewien. Ja napisalem co ja bym zrobil jesli bym sie vanosem niepokoil ale nie kazdy ma takie samo zdnaie. Wiec decyzja teraz nalezy do ciebie. Daj znac jak tam sie sprawy maja i co bedziesz robic.
BMW ///M POWER M3 E36--->M5 E34--->??
Re: prawie 150tys co dalej?
Też tak robiłem, gdyż wydawało mi się to najwłaściwsze, ale gdzieś wyczytałem (chyba na forum 4turbo) i w instrukcji jest coś podobnego, że najzdrowiej dla silnika jest ruszyć od razu po odpaleniu, tylko oczywiście jechać spokojnie. Szczerze to nie rozumiem dlaczego jest to zdrowe dla silnika, ale tak robię.panicz pisze:dopiero ruszam jak sie motor rozgrzeje