Moje M3 3,2 Coupe
Moje M3 3,2 Coupe
Witam Wszystkich!
Od niedawna jestem w posiadaniu tego autka
rok prod. 97
silnik 3,2
skrzynia SMG
kolor arktissilber
Jak na razie pełna seria. Wymienione filtry, oleje, cztery nowe amory(bilstein B6), wyregulowane zawory.
W planie przegląd ukł. hamulcowego tj. wymiana płynu, przewody w oplocie no i może jakieś większe tarcze. Na razie jestem na etapie próbnym z tarczami od E46 M3, tylko nie wiem jeszcze jakie zaciski i jarzma do tego zastosować aby zagrało.
Pozdrawiam
Od niedawna jestem w posiadaniu tego autka
rok prod. 97
silnik 3,2
skrzynia SMG
kolor arktissilber
Jak na razie pełna seria. Wymienione filtry, oleje, cztery nowe amory(bilstein B6), wyregulowane zawory.
W planie przegląd ukł. hamulcowego tj. wymiana płynu, przewody w oplocie no i może jakieś większe tarcze. Na razie jestem na etapie próbnym z tarczami od E46 M3, tylko nie wiem jeszcze jakie zaciski i jarzma do tego zastosować aby zagrało.
Pozdrawiam
Re: Moje M3 3,2 Coupe
Gratuluje autka.. Ładnie się prezentuje..
To nie jest czasami ta z komisu z Modlińskiej?
PS. Gdzie regulowałeś zawory?
To nie jest czasami ta z komisu z Modlińskiej?
PS. Gdzie regulowałeś zawory?
Re: Moje M3 3,2 Coupe
Dziękuję
Tak, to jest to auto z Modlińskiej
Zawory regulował mi kolega, bo naczytałem się na forum, że to taka skomplikowana operacja a ja do tej pory jeśli chodzi o regulację płytkową to tylko w Zastawie regulowałem.
Generalnie podczas całej procedury stałem obok niego i osobiście zrobił bym dokładnie tak samo jak on(generalnie nic innego jak w Zastawce), ale chwała mu za to, że rąk nie musiałem pobrudzić
Tak, to jest to auto z Modlińskiej
Zawory regulował mi kolega, bo naczytałem się na forum, że to taka skomplikowana operacja a ja do tej pory jeśli chodzi o regulację płytkową to tylko w Zastawie regulowałem.
Generalnie podczas całej procedury stałem obok niego i osobiście zrobił bym dokładnie tak samo jak on(generalnie nic innego jak w Zastawce), ale chwała mu za to, że rąk nie musiałem pobrudzić
Re: Moje M3 3,2 Coupe
bardzo ladna sztuka wyglada na zadbana, jaki masz przebieg?i jak sie sprawuje smg?
BMW nie tylko auto PASJA!!
Re: Moje M3 3,2 Coupe
Wygląda bardzo ładnie i prosto.
Zapraszamy na track Day'e.
Zapraszamy na track Day'e.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
Re: Moje M3 3,2 Coupe
Co do SMG, to kupowałem to autko ze świadomością wymiany skrzynki na manuala, ale jak troszkę pojeździłem, to stwierdziłem, że SMG jest naprawdę fajne i dopóki nić poważnego i kosztownego się jej nie stanie to jej nie zmienię.panicz pisze:bardzo ladna sztuka wyglada na zadbana, jaki masz przebieg?i jak sie sprawuje smg?
Co do przebiegu, to Bóg raczy wiedzieć ile ma przejechane naprawdę ( na liczniku 96 tys km.)
Kupując auto wartość na liczniku, była ostatnim elementem na który patrzyłem.
Z własnego doświadczenia wnioskuję, że auto nie ma mega przebiegu, jest zadbane, kompletne i przede wszystkim nie jest okaleczone przez "domorosłych tuningowców" żadnymi zbędnymi gadżetami.
Re: Moje M3 3,2 Coupe
Tak Marcinie, auto jest całkiem sympatyczne i proste. Miało malowanych kilka elementów, ale poza drugą warstwą lakieru, nie ma ani grama kitu. Jak na mój gust jest 100% bezwypadek,Marcin_Os pisze:Wygląda bardzo ładnie i prosto.
Zapraszamy na track Day'e.
tylna pokrywa, drzwi i przednie błotniki nigdy nie były odkęcane. Była zdejmowana maska przednia, ale bez demontażu błotników to raczej nie po stłuczce tylko do innych celów.
Wszystkie malowane elementy nie były zdejmowane, ani rozbierane do malowania( listwy, klamka) tylko po oklejane i tryskane na aucie.
Pozdrawiam i dziękuję za zaproszenie na trak day'e. Na pewno skorzystam.
Re: Moje M3 3,2 Coupe
Cholercia, praktycznie 70% forum to E36
Bardzo ładne autko. Szalenie podoba mi się wnętrze. Na SMG to bym nie narzekał, w sumie fajny bajer do puki się nie psuje bo z tego co widzę to Panowie na nie psioczą, ale do puki się nie psuje to cieszyć się frajdą z jazdy. Gratulacje zadbanego egzemplarza.
PS. co do regulacji na płytkach, widziałem jak to się robi w moim autku i powiem, że w zasadzie to banała poza tym, że pochłania cały dzień pracy. Płytki można dostać po normalnych cenach poza ASO w firmie CER mieszczącej się na Rembertowie.
Jakby ktoś chciał mogę podać namiar na warsztat w którym regulowałem.
Bardzo ładne autko. Szalenie podoba mi się wnętrze. Na SMG to bym nie narzekał, w sumie fajny bajer do puki się nie psuje bo z tego co widzę to Panowie na nie psioczą, ale do puki się nie psuje to cieszyć się frajdą z jazdy. Gratulacje zadbanego egzemplarza.
PS. co do regulacji na płytkach, widziałem jak to się robi w moim autku i powiem, że w zasadzie to banała poza tym, że pochłania cały dzień pracy. Płytki można dostać po normalnych cenach poza ASO w firmie CER mieszczącej się na Rembertowie.
Jakby ktoś chciał mogę podać namiar na warsztat w którym regulowałem.
Re: Moje M3 3,2 Coupe
Hamulce moga byc od 750il i do tego tarcza z e46 m3.
Re: Moje M3 3,2 Coupe
Tak, tylko jak założysz zaciski cztero-tłokowe z e32 750, to nie założysz ori felgi bez dystansu.Camil pisze:Hamulce moga byc od 750il i do tego tarcza z e46 m3.
Mierzyłem i brakuje ok 10mm miejsca.
Odnośnie poprzedniego posta, to firmę CER z Rembertowa znam, ale ja polecam oryginalne płytki ze względu na dobór materiału płytki z materiałem wałka, żeby nie okazało się że po kilku tys km. zniknie płytka, albo co gorsze będzie tak twarda że zje krzywkę na wałku.
Czas regulacji zależy od tego, czy trzeba wymieniać płytki, czy skończy się na samej kontroli luzów bez wymiany. Jeśli mamy zimny silnik i posiadamy kpl. nowych uszczelek, sama kontrola nie powinna zająć więcej jak 3-4 godziny.
Re: Moje M3 3,2 Coupe
No wiesz, mozna tak, a mozna kupic sportowe tarcze, klocki i jazda. Ja bym zmienil zaciski i felgi na schnitzery mimo, ze wzor, ktory posiadasz bardzo m isie podoba.
Re: Moje M3 3,2 Coupe
No właśnie, felgi które mam też mi się cholernie podobają i nie chciałbym ich zmieniać.
Jeśli chodzi o sportowe to co masz na myśli?
Jeśli chodzi o sportowe to co masz na myśli?
Re: Moje M3 3,2 Coupe
Zdrowo wygląda na zdjęciach, równa i zwarta, taka jak powinna być, pozostaje życzyć bezawaryjnej eksploatacji!
Pozdr!
Pozdr!
No Fear - No Fun!
Re: Moje M3 3,2 Coupe
Brembo oro, taroxy i do tego ferodo DSy.
Re: Moje M3 3,2 Coupe
Ferodo DS jak najbardziej, natomiast ani Brembo ani Tarox (poza całym kitem hamulcowym)
nie występuje jako tarcza dwuczęściowa (pływająca), a jak wiadomo dwuczęściowa ma sporo zalet; lżejsza, szybciej odprowadza ciepło, mniej podatna na krzywienie.
nie występuje jako tarcza dwuczęściowa (pływająca), a jak wiadomo dwuczęściowa ma sporo zalet; lżejsza, szybciej odprowadza ciepło, mniej podatna na krzywienie.