No niestety... miała być majówka na nowych rolkach a jest lekki niesmak. Dobrze, że to jakimś totalnym fuksem złapałem bo jakby do mnie doszły to dopiero byłby dramat z czasem.
BMW M4 2017 /556KM/Apex 20"/Eibach/GiroDisc/MPerformance/Schnitzer
Re: BMW M4 2017
Re: BMW M4 2017
Niestety tam gdzie pracują ludzie takie pomyłki się zdarzają. Kto zamawia wszelkiego rodzaju towar na co dzień ten wie o co chodzi. Nawet Niemcy, którzy można powiedzieć, że od końcówki lat trzydziestych słyną ze skrupulatności, numerowania i katalogowania też potrafią się pomylić - inny numer jest na pudełku a inny na tym co jest w środku. Na to nie ma rady i nie ma się co denerwować bo to nic nie zmieni.
Re: BMW M4 2017
Bywa. Zaloze sie, ze popatrzyli na przod 19" i do glowy im nie przyszlo, ze jest mieszany set, bo 98% sprzedaja to samo P/T, no i poszlo rzutem na tasme.
Re: BMW M4 2017
Felgi i przednie opony dzis maja przyjsc a tymczasem:
Jak ktos mysli, ze dokladnie te opone, w tym rozmiarze, bez zadnych homologacji jest latwo dostac w ciagu 2 dni to odpowiadam - nie jest w dodatku mialy byc 2022/2023 a przyszly 02.2023. Sa szerszokie, szersze niz jakiekolwiek inne z homologacja. To w praktyce 305.
Plus nowe czujniki cisnienia:
W ASO ok 1.5k. Dalem 600.
Jak ktos mysli, ze dokladnie te opone, w tym rozmiarze, bez zadnych homologacji jest latwo dostac w ciagu 2 dni to odpowiadam - nie jest w dodatku mialy byc 2022/2023 a przyszly 02.2023. Sa szerszokie, szersze niz jakiekolwiek inne z homologacja. To w praktyce 305.
Plus nowe czujniki cisnienia:
W ASO ok 1.5k. Dalem 600.
Re: BMW M4 2017
Re: BMW M4 2017
Wpadly tez folie na przednie (ochronna, wczesniej tez byla ale przezroczysta) i tylne lampy. Z tylu to moja interpretacja tego jak powinien wygladac OEM blackline. W e90 byl super a tu OEM w coupe jest dosc biedny choc to tylko moja subiektywna opinia. Przednia, pomijajac czarna brewke, ktora byla od poczatku, jest slabo widoczna na zapalonych swiatlach, nawet jesli na foto wychodza wtedy faktycznie ciemniejsze. No ale nie o foliach tutaj:
Jak widac na niektorych foto powyzej, pojawil sie problem, ktory trzeba rozwiazac. Zolte kapsle to bardziej przymiarka pod zolte zaciski, ktore rozwazam. Ale poki co nie tylko gryza sie z granatowymi ale... Giro serio musialo malowac te dzwony w fioletowy?? Jakbym wiedzial, ze wyjdzie tak widoczna tecza to zamiast zamawiac czerwony zestaw drugich kapsli to zamowilbym przynajmniej tymczasowo granatowe:
Oprocz tych kolorow to wszystko idealnie. Choc myslalem, ze bedzie wieksza zmiana w prowadzeniu po zmianie rozmiaru opon. Po dzisiejszych pojezdzawkach nie stwierdzilem. Co zastanawiajace - nie widze za bardzo poprawy trakcji z tylu (nie zmierzonej tylko subiektywnej). 50% zuzyte vs nowe, 275 vs efektywnie prawie 305... No chyba, ze jest to spowodowane naturalna sliskoscia nowych opon. Dam im chwile. Jestem zaskoczony tym, ze z tylu praktycznie nie widac tego, ze sa szersze pomimo prawie 30mm roznicy. Przod pomimo zwiekszenia profilu zachowuje sie tak samo. Przynajmniej na ulicy.
Hamulce sie rozpiszczaly przy hamowaniu z niskich predkosci. Jeszcze nie jak stary autobus ale juz nie umyka to mojej uwadze. Mam tam jeszcze bufor cierpliwosci i ten poziom akceptuje ale jesli mialoby sie to poglebiac to sprobuje DS2500. Mozna je niby jeszcze raz dotrzec ale przeciez nie bede takich cyrkow na drodze robic co chwile. No i pylą.
Zostało kilka myczków wizualnych. Jak skończę to każdy cm z każdej strony będzie wyglądał dokladnie tak jak chcę. Każdy może mieć jakiś swój ideał eFki, to będzie mój.
Jak widac na niektorych foto powyzej, pojawil sie problem, ktory trzeba rozwiazac. Zolte kapsle to bardziej przymiarka pod zolte zaciski, ktore rozwazam. Ale poki co nie tylko gryza sie z granatowymi ale... Giro serio musialo malowac te dzwony w fioletowy?? Jakbym wiedzial, ze wyjdzie tak widoczna tecza to zamiast zamawiac czerwony zestaw drugich kapsli to zamowilbym przynajmniej tymczasowo granatowe:
Oprocz tych kolorow to wszystko idealnie. Choc myslalem, ze bedzie wieksza zmiana w prowadzeniu po zmianie rozmiaru opon. Po dzisiejszych pojezdzawkach nie stwierdzilem. Co zastanawiajace - nie widze za bardzo poprawy trakcji z tylu (nie zmierzonej tylko subiektywnej). 50% zuzyte vs nowe, 275 vs efektywnie prawie 305... No chyba, ze jest to spowodowane naturalna sliskoscia nowych opon. Dam im chwile. Jestem zaskoczony tym, ze z tylu praktycznie nie widac tego, ze sa szersze pomimo prawie 30mm roznicy. Przod pomimo zwiekszenia profilu zachowuje sie tak samo. Przynajmniej na ulicy.
Hamulce sie rozpiszczaly przy hamowaniu z niskich predkosci. Jeszcze nie jak stary autobus ale juz nie umyka to mojej uwadze. Mam tam jeszcze bufor cierpliwosci i ten poziom akceptuje ale jesli mialoby sie to poglebiac to sprobuje DS2500. Mozna je niby jeszcze raz dotrzec ale przeciez nie bede takich cyrkow na drodze robic co chwile. No i pylą.
Zostało kilka myczków wizualnych. Jak skończę to każdy cm z każdej strony będzie wyglądał dokladnie tak jak chcę. Każdy może mieć jakiś swój ideał eFki, to będzie mój.
Re: BMW M4 2017
Jest sztos
Z tym kolorem dzwonów to albo zrównać z tyłu, albo przód na srebrno. Dekielki w kolor zacisku?
Z tym kolorem dzwonów to albo zrównać z tyłu, albo przód na srebrno. Dekielki w kolor zacisku?
Re: BMW M4 2017
Dzieki. Dzwony przod na czarno, jak srebrny tyl bedzie sie gryzl to tez. Zaciski beda zolte, choc chwile to potrwa.
Re: BMW M4 2017
Idzie short, zdjecie tuz przed spakowaniem do wysylki. Doszly do tego jej koszty, prowizja opcjonalnego paypala, no i jeszcze beda kasowac oplaty celne, wiec droga impreza. Ale wyglada solidnie jak wal korbowy. Poswiecilem temu chwile i za wielka woda werdykt co do wyboru firmy byl w praktyce jeden. Oby siadlo, bo slabo sie reklamuje customa, ktory idze ze stanow na zamowienie i wymaga do tego cierpliwego montazu nim okaze sie, ze cos nie tak. Czuje sie na niego skazany ale... przy calej frajdzie z manuala - na bank nie bedzie gorzej niz dlugi skok gumowatego shiftera OEM
OEM:
EDIT: szorcik juz u mnie, moze jutro uda sie przerzucic.
Te niebieskie tuleje sa poliuretanowe z metalowa tuleja w srodku, zastepuja te gumowe OEM nr 2:
Z innej beczki to trakcja z tylu dalej taka sobie. Totalnie nie spodziewalbym sie, ze nie ma prawie zadnej roznicy pomiedzy zuzytymi do polowy 275 a nowymi praktycznie 305. Tak jak ja kopne na 1 czy 2 to idzie bokiem.
OEM:
EDIT: szorcik juz u mnie, moze jutro uda sie przerzucic.
Te niebieskie tuleje sa poliuretanowe z metalowa tuleja w srodku, zastepuja te gumowe OEM nr 2:
Z innej beczki to trakcja z tylu dalej taka sobie. Totalnie nie spodziewalbym sie, ze nie ma prawie zadnej roznicy pomiedzy zuzytymi do polowy 275 a nowymi praktycznie 305. Tak jak ja kopne na 1 czy 2 to idzie bokiem.
Re: BMW M4 2017
Re: BMW M4 2017
Re: BMW M4 2017
Stare jasniejsze vs nowe juz na aucie:
Kolejne etapy odpakowania
Obecne koncowki byly super gdy je kupowalem. Dzis ich tam calkiem nie widze. Zamowilem z UK podobne do OEM, tez w czarnym chromie ale sa duzo wieksze. Nie pamietam ile maja OEM ale obecne maja 90mm a te nowe 95. Nie zalezalo mi na jeszcze wiekszych ale takie akurat byly. 95 to jest podobno max na seryjnym tlumiku, 100mm podobno by juz nie weszlo. Musialy byc tym razem sciete, jednak chce zeby byly bardziej zrownane z dyfuzorem. Rozwazalem kontynuacje czarnego matu ale ta powloka ma byc trwalsza.
wakacje czy dyfuzor?
Swiezo ubezpieczona, z wbitym przegladem.
Re: BMW M4 2017
W dodatkowym pokrowcu zeby sie nie porysowal. Obok certyfikat ACS z hologramem i akcesoria montazowe. Siadl bez kleju, ktory jest tam wg mnie bez sensu.
Jest super, wykonanie top. Schnitzer, podobnie jak Alpina, to w koncu takie quasi-OEM. W przeciwienstwie do wszystkich innych lepiej wypelnia te wneke zderzaka i nie jest na te sama modle co praktycznie cala reszta - ktore albo nasladuja ori M Performance albo Vorsteinera.
Lepsze foty na aucie zaczekaja jeszcze na kilka ostatnich akcentow zeby strzelic juz calosc na gotowo. Juz prawie koniec. Pozostala lotka (dzis zamowiona), splitter (juz w drodze) i dystanse tyl. Koncowki wydechu juz co prawda sa ale montaz dopiero za tydzien. Choć obecne przy tym dyfuzorze też nie wyglądają całkiem bez sensu Pójda zamiast na śmietnik to do pomalowania proszkowego i może jeszcze będą miały swój czas.
Do tego to jest ta jedna dokladka nie-OEM, na którą się zdecydowałem:
Powodów jest kilka. Przede wszystkim to w ogóle początkowo nie byłem przekonany do jakiegokolwiek splittera. Ale skoro jest i cała reszta to trochę się przekonałem. W grę wchodzi tylko kształt CS, żaden inny. Oryginalny CS nie wchodzi w grę bo kosztuje 10k PLN. Więc za 20% ceny łatwiej zaakceptuję nie tylko sam zakup ale również gdyby coś się z nim stało. A jak to jest ze splitterami, to prawie każdy kto miał ten wie. Ze wszystkich dodatków zewnętrznych jest najbardziej narażony na wszelkie uszkodzenia. Łyso byłoby trochę dać 10k PLN za oryginał i przywalić nim w jakiś krawężnik podczas parkowania. A tak - jak się rozwali to zawsze można rozważyć zakup kolejnego. Wybór padł na AutoID, dobre ceny i sporo opinii, że nawet dają radę (choć bywały oczywiście i inne). Jeździ tego trochę, ostatnio ktoś sprzedawał swieżą M8 z pełnym pakietem od nich. Nie nastawiam się na jakość ACS ale liczę na to, że nie będzie to totalne padło.
Re: BMW M4 2017 Apex 20"/Eibach/GiroDisc/MPerformance/Schnitzer
Nowe koncowki (1.2kpln) i Schnitzer + odblaski tylne z czerwonego na czarny + pierwsze przymiarki lotki. OEM, nowa, prosto z ASO. 3k:
Wlasnie przyszly dystanse na tyl 10mm i sruby. Ciekawe jak to siadzie. Formalnie niecale 4mm szerzej na strone niz poprzednie M437 z 15mm dystansem. Nie powinno obcierac ale trudno byloby upchac cos wiecej.
0.5k
Siadlo:
Swiezy import z UK:
Wlasnie przyszly dystanse na tyl 10mm i sruby. Ciekawe jak to siadzie. Formalnie niecale 4mm szerzej na strone niz poprzednie M437 z 15mm dystansem. Nie powinno obcierac ale trudno byloby upchac cos wiecej.
0.5k
Siadlo:
Swiezy import z UK: