E-36 Coupe M50B30 Turbo


pawel1234
Posty: 151
Rejestracja: śr wrz 07, 2011 22:17
Auto: M3 E92 DKG

Re: E-36 Coupe M50B30 Turbo

Post autor: pawel1234 » pn lis 23, 2020 09:32

Daj znać jak wrażenia ze szpery :) Ja mam u siebie 25%, ale właśnie może bym coś zacieśnił i skrócił przełożenie.

Ja przewietrzyłem wczoraj swoje E36 323i i ma swój klimat to auto 8)

Awatar użytkownika
Juras
Posty: 1086
Rejestracja: pn gru 26, 2016 12:22
Auto: [OO==[][]==OO]

Re: E-36 Coupe M50B30 Turbo

Post autor: Juras » pn lis 23, 2020 09:52

pawel1234 pisze:
pn lis 23, 2020 09:32
Daj znać jak wrażenia ze szpery :) Ja mam u siebie 25%, ale właśnie może bym coś zacieśnił i skrócił przełożenie.

Ja przewietrzyłem wczoraj swoje E36 323i i ma swój klimat to auto 8)
Pewnie styczen jak nie luty znajac zycie. Klimat jak dla mnie ma niemozliwy... To zdjecie mojej pierwszej e36 325 coupe '92, ktore zrobilem 16 lat temu. Widocznie cos we mnie zostalo, chyba na zawsze.

Obrazek

Awatar użytkownika
Juras
Posty: 1086
Rejestracja: pn gru 26, 2016 12:22
Auto: [OO==[][]==OO]

Re: E-36 Coupe M50B30 Turbo

Post autor: Juras » pn lis 23, 2020 21:39

Przeciagaja sie terminy i negocjacje u podwykonawcow stad brak kolejnych zdjec z realizacji. Ale w miedzyczasie doszlo jeszcze nowe obc (poprzednie mialo polamane zaczepy a na koncu zawiesilo sie wyswietlajac Prog1 i przestalo reagowac na jakiekolwiek przyciski czy manetke)
Obrazek

do tego chromowane klamki - nie dbam o sam chrom, najchetniej bym je polakierowal albo okleil na czarny polysk ale sa po prostu solidniejsze niz plastikowe). Jedna przyszla z uszkodzonym rowkiem sprezyny, cos z tym trzeba_bedzie zrobic.

Obrazek

No i wisienka na szczycie tortu: oryginalne pasy szelkowe OMP z homologacja drogowa, biodrowy 2" / barkowy 3". Zolte zaczely mnie irytowac, fajnie wygladaja zwykle w tym kolorze, szelkowe 3" ciagnace sie przez pol auta przestaly do mnie przemawiac. Homologacja drogowa tez sie przyda no i jakby nie bylo OMP jest lepsza marka niz QSP, nawet jesli made in Taiwan.
Obrazek Obrazek ObrazekObrazek

QSP jakby ktos chcial sa na sprzedaz:
Obrazek Obrazek

Wpadly jeszcze staby mpak, przod uzywany bez widocznej rdzy 25.5mm, tyl nowy z aso 18mm (usyfiony tak, ze az wstyd)
Obrazek Obrazek

Przedni pojechal dzis na proszek w czarny polysk, tak jak i mocowania baku, natomiast przednie sanki i lapy skrzyni biegow pojda tak jak cala reszta polakierowanych juz wczesniej elementow zawiasu w illusion violet, 2018 albo 2019, przed/po:
Obrazek Obrazek Obrazek

spine
Posty: 38
Rejestracja: pt mar 12, 2010 12:53
Lokalizacja: wawa

Re: E-36 Coupe M50B30 Turbo

Post autor: spine » pn lis 23, 2020 22:51

Juras pisze:
czw lis 19, 2020 17:59
ISC w koncu sprzedane. Po dlugich namyslach zapadla decyzja: KW V2. Licze na duza roznice w komforcie na drodze, zwlaszcza na najbardziej miekkim ustawieniu. ISC w specyfikacji drift jest dla mnie nie do przyjecia na droge. Nie sadze tez by v2 rozczarowal mnie podczas okazjonalnego wypadu na tor, zwlaszcza na najtwardszym.

Obrazek
Juras, trzeba było wziąć Protlum Top race, zupełnie inna liga vs KW V2 a cena podobna.

Awatar użytkownika
Juras
Posty: 1086
Rejestracja: pn gru 26, 2016 12:22
Auto: [OO==[][]==OO]

Re: E-36 Coupe M50B30 Turbo

Post autor: Juras » wt lis 24, 2020 12:40

Hej. Zaden ze mnie ekspert ale nigdy o nich nie slyszalem. Nie wydaje mi sie jednak, by jakas czeska marka miala wyzsza jakosc niz niemieckie kw, nawet jesli faktycznie jest to jakis niszowy hit. Jesli chodzi Ci z kolei o mozliwosci regulacji to v2 bedzie w tym aucie calkowicie wystarczajace, zwlaszcza po dodaniu camberow. Mam tez praktycznie pewnosc, ze kw bedzie spoko na ulice. W tym wypadku trudno mi cokolwiek stwierdzic bo o nich nie slyszalem. Moze tak, a moze niekoniecznie.

Awatar użytkownika
Juras
Posty: 1086
Rejestracja: pn gru 26, 2016 12:22
Auto: [OO==[][]==OO]

Re: E-36 Coupe M50B30 Turbo

Post autor: Juras » ndz lis 29, 2020 18:41

Obrazek Obrazek

Skoro silnik wyciagniety to szkoda byloby przegapic okazje do wsadzenia baranow. Pod turbo niedlugo i tak wleca inne, te sprzedam za polowe ceny a do tego czasu dzwiek bedzie sporo lepszy, kilka km podobno tez moze wpasc jako bonus.

Awatar użytkownika
Juras
Posty: 1086
Rejestracja: pn gru 26, 2016 12:22
Auto: [OO==[][]==OO]

Re: E-36 Coupe M50B30 Turbo

Post autor: Juras » wt gru 01, 2020 15:08

Przyszly barany, kw, lzejsze mocowania foteli bez platform (przy okazji nizej troche fotel zejdzie).

Doszly tez camber/caster plates z plynna regulacja PMC. Wygladaja solidnie, nie jest to taka prosta sprawa by dokonac wyboru. Albo swagier ale bez niezaleznej regulacji plaszczyzn albo mts gdzie tez jest taki problem i do tego mam awersje do marki. Albo silver project gdzie opinie sa podzielone. Zadne z ww. nie wygladaja rownie solidnie co PMC. No albo pozostaje ground control czy vorschlag do zagranicznego importu za ±2k pln. Super drogo ale jak mi nie podejdzie PMC to pojde w tym kierunku. Chetnie wyslucham w miedzyczasie innych propozycji jakby ktos mial jakis pomysl.

Jedziemy nareszcie na podloge wiec powinny sie niedlugo pokazac foty z postepow.

ObrazekObrazek

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek ObrazekObrazek
Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony wt gru 08, 2020 13:02 przez Juras, łącznie zmieniany 9 razy.

Awatar użytkownika
Oleg
Moderator
Posty: 915
Rejestracja: pn lut 08, 2010 12:11
Auto: 1M E82, M3 E36, M3 E92, 996TT
Lokalizacja: Katowice

Re: E-36 Coupe M50B30 Turbo

Post autor: Oleg » czw gru 03, 2020 11:33

Juras pisze:
czw lis 19, 2020 17:59
ISC w koncu sprzedane. Po dlugich namyslach zapadla decyzja: KW V2. Licze na duza roznice w komforcie na drodze, zwlaszcza na najbardziej miekkim ustawieniu. ISC w specyfikacji drift jest dla mnie nie do przyjecia na droge. Nie sadze tez by v2 rozczarowal mnie podczas okazjonalnego wypadu na tor, zwlaszcza na najtwardszym.

Obrazek
Moim zdaniem będziesz bardzo zadowolony z tego zawiasu jeżeli większą część czasu auto spędzi na drogach publicznych. Uważam, że to jeden z lepszych zawiasów do aut, które nie są nastawione stricte na latanie po torze/track day'e bo w takich przypadkach v2 na pewno trochę braknie.
btw ile płaciłeś za v2 do e36 i u kogo zamawiałeś?

Co do ISC to bardzo ciekawa budżetowa propozycja, ale wersja drift na ulicę jest trochę zbyt hardcore'owa, tutaj zdecydowanie polecam wersję street ta spisuje się super.

OLEJE MILLERS OILS / ORYGINALNE CZĘŚCI BMW
BBS / SUPERSPRINT
HRE / EISENMANN

RABATY DLA FORUM
KONTAKT --> PW

Awatar użytkownika
Juras
Posty: 1086
Rejestracja: pn gru 26, 2016 12:22
Auto: [OO==[][]==OO]

Re: E-36 Coupe M50B30 Turbo

Post autor: Juras » czw gru 03, 2020 13:16

Oleg pisze:
czw gru 03, 2020 11:33
Juras pisze:
czw lis 19, 2020 17:59
ISC w koncu sprzedane. Po dlugich namyslach zapadla decyzja: KW V2. Licze na duza roznice w komforcie na drodze, zwlaszcza na najbardziej miekkim ustawieniu. ISC w specyfikacji drift jest dla mnie nie do przyjecia na droge. Nie sadze tez by v2 rozczarowal mnie podczas okazjonalnego wypadu na tor, zwlaszcza na najtwardszym.

Obrazek
Moim zdaniem będziesz bardzo zadowolony z tego zawiasu jeżeli większą część czasu auto spędzi na drogach publicznych. Uważam, że to jeden z lepszych zawiasów do aut, które nie są nastawione stricte na latanie po torze/track day'e bo w takich przypadkach v2 na pewno trochę braknie.
btw ile płaciłeś za v2 do e36 i u kogo zamawiałeś?

Co do ISC to bardzo ciekawa budżetowa propozycja, ale wersja drift na ulicę jest trochę zbyt hardcore'owa, tutaj zdecydowanie polecam wersję street ta spisuje się super.
Tez mi sie tak wydaje po dosc grubym researchu, ktory zrobilem. Rozwazalem v1 ale jednak po namysle regulacja rebound moze sie przydac.

Sid Motorsport. Polecam, co prawda wykorzystalismy black friday i dzieki temu zlozyli oferte nie do odrzucenia: 4.9k plus 70 za wystawienie na allegro na moja prosbe i transport gratis.

Awatar użytkownika
Juras
Posty: 1086
Rejestracja: pn gru 26, 2016 12:22
Auto: [OO==[][]==OO]

Re: E-36 Coupe M50B30 Turbo

Post autor: Juras » wt gru 08, 2020 10:57

Postanowilem wymienic poszycie w kubelkach. Przestala mi odpowiadac gruboziarnista struktura, fakt ze to jednak tylko skaj i musiala byc zolta nic. Jak pisalem wczesniej, nowe poduchy z alcantary czekaja juz w szafie, reszta miala isc w nappe ale jednak idzie rowniez w alcantare (problemy z ukladaniem nappy na kubelkach, zmarszczenia). To co sie dzieje na rynku tapicerskim to jakas patologia. Albo ceny z kosmosu albo maja klienta gleboko w dupie.

Nie ma tego zlego jednak bo tym sposobem skonczylo sie na tym, ze odsylam kubly... z powrotem skad przyszly czyli do Mirco. Koszt zmiany samego poszycia to ok 1.1k za 1 fotel wiec ok. Podziekowania dla RajdowySklep.pl ktory kilkukrotnie juz wczesniej sluzyl super pomoca (fotele nabyte wlasnie u nich), obsluga klienta na najwyzszym poziomie i to oni wskazali, ze w ogole jest taka mozliwosc. Mega. CDN a poki co wizualizacja w photoshopie mojego autorstwa na podstawie materialow producenta:
Obrazek

Awatar użytkownika
Juras
Posty: 1086
Rejestracja: pn gru 26, 2016 12:22
Auto: [OO==[][]==OO]

Re: E-36 Coupe M50B30 Turbo

Post autor: Juras » pn gru 14, 2020 17:10

Przyszla ramka na dodatkowe zegary pod turbo, calkiem solidna, raczej metalowa, pokryta tylko jakims strukturalnym bollem by wygladala jak plastik:

Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Juras
Posty: 1086
Rejestracja: pn gru 26, 2016 12:22
Auto: [OO==[][]==OO]

Re: E-36 Coupe M50B30 Turbo

Post autor: Juras » pt gru 18, 2020 12:50

Taka tam swiateczna paczka.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Oczywiscie tym razem prawdziwa alcantara. Z pasami:
Obrazek

Awatar użytkownika
Juras
Posty: 1086
Rejestracja: pn gru 26, 2016 12:22
Auto: [OO==[][]==OO]

Re: E-36 Coupe M50B30 Turbo

Post autor: Juras » pn gru 21, 2020 17:35

Jeszsze bedzie czas na jakis BBK, poki co nowy wklad pod obecne zaciski z e46 330.

Obrazek
Ostatnio zmieniony czw lut 18, 2021 11:27 przez Juras, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Juras
Posty: 1086
Rejestracja: pn gru 26, 2016 12:22
Auto: [OO==[][]==OO]

Re: E-36 Coupe M50B30 Turbo

Post autor: Juras » czw sty 21, 2021 17:35

Juz dawno wypiaskowana podloga i komora silnka. Zdjecia dopiero teraz. Czekam jeszcze na foto samej komory. Powychodzily jakies dziury oczywiscie no ale to w koncu 25-cio letnie e36, nie ma tez jakiegos wielkiego dramatu. Te dziury sa przede wszystkim w przednich wnekach, sama podloga okazala sie byc na prawde niezla. Najgorsze sa oczywiscie progi ale to juz standard no i oczywiscie wymienia sie po prostu cale i tyle. Nie wiem jak ostatnio udalo sie ja podniesc za lewarek, jakis fuks totalny chyba. CDN

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

ODPOWIEDZ