Kills
- Oleg
- Moderator
- Posty: 915
- Rejestracja: pn lut 08, 2010 12:11
- Auto: 1M E82, M3 E36, M3 E92, 996TT
- Lokalizacja: Katowice
Re: Kills
To ładnie, że nowe pseudosportowe auto dostało baty od eMki Jaki kolor masz swojej emy?Dakic pisze:Godzine temu katowice muchowiec wciagnalem nowego mustanga 3 dlugosci i takie zwiesniaczone e36 cabrio ze 4 dlugosci
A ogólnie jak było z frekwencją były jakieś ciekawsze zabawki niż ten mustang?
OLEJE MILLERS OILS / ORYGINALNE CZĘŚCI BMW
BBS / SUPERSPRINT
HRE / EISENMANN
RABATY DLA FORUM
KONTAKT --> PW
Re: Kills
Jeśli nowy, to był to co najwyżej 3,7 V6, który tak naprawdę nie jest żadną reprezentacją tego modelu (aczkolwiek to bardzo fajna dwudrzwiowa limuzyna (miałem takiego chwilę w USA)).
Zwykłe GT "ciągną" obecnie ca. 420 konie, także nie miałbyś szans (tak w ogóle, to już od jakiegoś czasu Stangi objeżdżają M3 (E90) na torach...a kosztują trochę ponad połowę ceny, jaką życzy sobie BMW (w USA naturalnie) - trzeba sobie uświadomić, że tam koszt podstawowego Stanga to niewiele więcej, niż lepiej lub gorzej (w zależności od kontynentu) wyposażony Rabbit / Golf!
PS. sorry, ale będę niemalże zawsze bronił amerykańskich muscles i gdyby nie chore ceny importu w EU, już od dawna jeździłbym albo Shelby, albo Challenger'em,
Zwykłe GT "ciągną" obecnie ca. 420 konie, także nie miałbyś szans (tak w ogóle, to już od jakiegoś czasu Stangi objeżdżają M3 (E90) na torach...a kosztują trochę ponad połowę ceny, jaką życzy sobie BMW (w USA naturalnie) - trzeba sobie uświadomić, że tam koszt podstawowego Stanga to niewiele więcej, niż lepiej lub gorzej (w zależności od kontynentu) wyposażony Rabbit / Golf!
PS. sorry, ale będę niemalże zawsze bronił amerykańskich muscles i gdyby nie chore ceny importu w EU, już od dawna jeździłbym albo Shelby, albo Challenger'em,
Re: Kills
Lassie, jak jeszcze niedawno sprawdzałem to mustangi są minimalnie gorsze na torze od M3 e92. Oczywiście osiągami do ceny biją M3 na łeb, ale w pojedynku jeszcze nie wygrywają.
Przy pojedynkach nawet na prostej duże znaczenie ma kierowca. Sam się niedawno spotkałem z 997 turbo i nie mogło mi odejść a powinno mnie zmiażdżyć.
Przy pojedynkach nawet na prostej duże znaczenie ma kierowca. Sam się niedawno spotkałem z 997 turbo i nie mogło mi odejść a powinno mnie zmiażdżyć.
Re: Kills
Zgadzam sie z Lassie, sam mieszkalem w stanach kilka lat no i musze przyznac ze mustangi sa zajebiste ale te usportowione fabrycznie jak np Mach 1 v8 z 2004 roku 310 koni. Co to byla za bestia, moj ziomal mial taka na Florydzie i mialem przyjemnosc jezdzic tym sprzetem.
http://www.musclecardrive.com/ford/2004 ... mach-1.php
Jezdzilem tez starszym modelem z 90 lat 5.0 naprawde polecam!
http://bringatrailer.com/2009/02/14/nic ... -50-coupe/
Wrazenia z jazdy podobne jak w M powerach chociaz to zupelnie inna klasa samochodow. Wiele osob jezdzi po amerykanskich furach ale stangi naprawde polecam, te auta maja w sobie dusze i ten bulgocacy dzwiek silnika, niesamowita sprawa! Zadne inne przynajmniej mi nie podchodza.
Powiem tylko tyle ze jak bym mial worek pieniedzy i mial bym kupowac fure z USA to tylko Mach 1 albo Cobre. Zwyklymi GT V6 w starej budzie tez jezdzilem i te samochody to jest shit. To jest jak zwykle BMW serii 3 z silnkiem 2.5 litra, takie porownanie. Ale reasumujac temat to i tak wole M Powera zeby nie bylo! M rzadzi po calej lini
PS. Sorry ale nie uwazam mustangi za pseudosportowe samochody. Wersja Shelby i Cobra to sa modele wrecz kultowe dla Amerykanow, jedne z najlepszych sportowych aut na swiecie tak samo jak dla nas M Powery i wiem co mowie!
http://www.musclecardrive.com/ford/2004 ... mach-1.php
Jezdzilem tez starszym modelem z 90 lat 5.0 naprawde polecam!
http://bringatrailer.com/2009/02/14/nic ... -50-coupe/
Wrazenia z jazdy podobne jak w M powerach chociaz to zupelnie inna klasa samochodow. Wiele osob jezdzi po amerykanskich furach ale stangi naprawde polecam, te auta maja w sobie dusze i ten bulgocacy dzwiek silnika, niesamowita sprawa! Zadne inne przynajmniej mi nie podchodza.
Powiem tylko tyle ze jak bym mial worek pieniedzy i mial bym kupowac fure z USA to tylko Mach 1 albo Cobre. Zwyklymi GT V6 w starej budzie tez jezdzilem i te samochody to jest shit. To jest jak zwykle BMW serii 3 z silnkiem 2.5 litra, takie porownanie. Ale reasumujac temat to i tak wole M Powera zeby nie bylo! M rzadzi po calej lini
PS. Sorry ale nie uwazam mustangi za pseudosportowe samochody. Wersja Shelby i Cobra to sa modele wrecz kultowe dla Amerykanow, jedne z najlepszych sportowych aut na swiecie tak samo jak dla nas M Powery i wiem co mowie!
Re: Kills
Cosmo shwarc metalic Gosc od mustanga deklarowal przed startem ze ma ponad 500koni Pojechalem z nim raczej for fun nieliczac na zwyciastwo... na poczatek sezonu bylo moze z 30 samochodow troche wynalzkow bylo duzo by pisac ale tajniacy zepsuli nam zabawe troche przed 22 no i trzeba bylo zwinac interes...Oleg pisze:To ładnie, że nowe pseudosportowe auto dostało baty od eMki Jaki kolor masz swojej emy?Dakic pisze:Godzine temu katowice muchowiec wciagnalem nowego mustanga 3 dlugosci i takie zwiesniaczone e36 cabrio ze 4 dlugosci
A ogólnie jak było z frekwencją były jakieś ciekawsze zabawki niż ten mustang?
- Oleg
- Moderator
- Posty: 915
- Rejestracja: pn lut 08, 2010 12:11
- Auto: 1M E82, M3 E36, M3 E92, 996TT
- Lokalizacja: Katowice
Re: Kills
Wersje Shelby, BOSS... etc. może i są kultowe i szybkie. Ja mówiłem o zwykłych wersjach, które są zwyczajnie słabe, a o tych z V6 pod maską nie ma nawet co dyskutować bo to potwarz dla legendy jaką Mustang jest bez wątpienia.Tomak pisze: Wersja Shelby i Cobra to sa modele wrecz kultowe dla Amerykanow
Ten mustang nie był czasem ciemno-grafitowy na blachach SBE? Jeżeli tak, to faktycznie jest to jakaś lepsza wersja(coś tam pomodzone i napewno z V8 pod maską), ale niestety nie jedzie...Dakic pisze: Cosmo shwarc metalic Gosc od mustanga deklarowal przed startem ze ma ponad 500koni Pojechalem z nim raczej for fun nieliczac na zwyciastwo...
OLEJE MILLERS OILS / ORYGINALNE CZĘŚCI BMW
BBS / SUPERSPRINT
HRE / EISENMANN
RABATY DLA FORUM
KONTAKT --> PW
Re: Kills
Nie byl srebrny hyba bo ciemno bylo i V8 napewno tam bulgotaloOleg pisze:Wersje Shelby, BOSS... etc. może i są kultowe i szybkie. Ja mówiłem o zwykłych wersjach, które są zwyczajnie słabe, a o tych z V6 pod maską nie ma nawet co dyskutować bo to potwarz dla legendy jaką Mustang jest bez wątpienia.Tomak pisze: Wersja Shelby i Cobra to sa modele wrecz kultowe dla AmerykanowTen mustang nie był czasem ciemno-grafitowy na blachach SBE? Jeżeli tak, to faktycznie jest to jakaś lepsza wersja(coś tam pomodzone i napewno z V8 pod maską), ale niestety nie jedzie...Dakic pisze: Cosmo shwarc metalic Gosc od mustanga deklarowal przed startem ze ma ponad 500koni Pojechalem z nim raczej for fun nieliczac na zwyciastwo...
Re: Kills
Hmmm, no nie byłbym taki pewien co do słabszych okrążeń Kostek...aczkolwiek może jeździli na regular gaskostek_ja pisze:Lassie, jak jeszcze niedawno sprawdzałem to mustangi są minimalnie gorsze na torze od M3 e92. Oczywiście osiągami do ceny biją M3 na łeb, ale w pojedynku jeszcze nie wygrywają.
Przy pojedynkach nawet na prostej duże znaczenie ma kierowca. Sam się niedawno spotkałem z 997 turbo i nie mogło mi odejść a powinno mnie zmiażdżyć.
Fakt, 997T powinno było Cię zmiażdżyć...choć wcale nie tak mocno, jakby się mogło wydawać studiując suche dane (kolejna zaleta cholernych (kochanych) S54...).
PS. w US Shelby GT500 kosztuje ca. 54 tys. USD (bez podatków)...a M3 60 tys...tyle, że GT500 ma, uwaga, 650 (!!) koni...wracam tam!
Re: Kills
Skoro mustang ma 500 koni to znczy ze Typ chyba nie potrafi jezdzic tym samochodem, moze nie depnal na maksa albo ten samochod to juz zajechany zlom! Moja emka przyspiesza w okolo 5.5 sec i tez mam e36, Ostatnio nawet nie dalem rady uwaga Megane Sport RS 250 koni z rolu. Szlismy leb w leb a to przyspiesza w 6sek Wersja Mach Mustanga przyspiesza w 5 sek a cobra 400koni w 4.5 sek, 12.5sek na 1.4 mili. Te samochody to pociski.Tak wiec Panowie nie mozliwe jest to zeby m power e36 w stoku zjad 500 konnego mustanga bo niby jak?. Chyba ze teraz robia jakies padaki nie mustangi bo ja oczywiscie gadam o starych budach a Dakic ma uturbiony sprzet o czym nie wiem No tak Lassie o Shelby to juz nawet nie ma co sie rozpisywac bo to jest potwor nie samochod.
oj taka cobra to bym sobie polatal u nas, wspaniale auto choc nigdy nie jezdzilem ta wersja ale widzialem pare razy jak zwijala asfalt
http://media.motortopia.com/files/11/ve ... G_0243.jpg
Chyba czas zaczac odkladac kase no kolejna fure!
oj taka cobra to bym sobie polatal u nas, wspaniale auto choc nigdy nie jezdzilem ta wersja ale widzialem pare razy jak zwijala asfalt
http://media.motortopia.com/files/11/ve ... G_0243.jpg
Chyba czas zaczac odkladac kase no kolejna fure!
Re: Kills
Moja emka niejest calkowicie seryjna choc wciaz wolnossaca. Spytaj ludzi ktorzy tam byli i widzieli a bylo tego narodu na poboczach ze oczoplasu czlowiek dostawal...
Re: Kills
Kolego Tomak. Ten dział nie służy porównywaniu danych techniczych samochodów a chwaleniu się swoimi osiągnięciami... Ja nie mam się czym chwalić bo przystawiają się do mnie wieczorami same tuningowane Kadetty... zwykle wtedy nie wiem jak się mam zachować gdyż nie chcę zdradzać swoich kompleksów hehe
Konrad
http://www.ktd.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ktd.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Kills
OK no to sie w takim razie pochwale ze zjadlem ostatnio e36 kompakta z perdzacym wydechem. Koles kozaczyl wiec pokazalem mu gdzie jego miejsce. Ze swiatel odstawilem go chyba z 1km. Ale chlop bardzo przezywal ze ma 140 kucy i pierdzacy wydech wiec pokazalem mu kciuka ze jest kozak. U mnie na obwodnicy Krakowa prawie codziennie ktos sie nawinie i probuje mi siedziec na ogonie, nie powiem ze niektorym nawet sie to czasem udaje ale wiecej tu nie polece niz 220 bo sa za duze korki. U nas niestety jeszcze ludzie sa nie nauczeni ze trzeba spierd.. na prawy pas jak widza szybka fure ale ja ich tu u siebie ucze.
Re: Kills
Bo 1m wogóle nie ma trakcji do trójki za duzo niutków i to juz od najmniejszych obrotów sprawia ze autko slizga się do ok 100km/h idopiero potem zaczyna jechać.generalnie fajne autko ale podobny efekt mozna osiagnac 335i z programem i szpera quaifa.i taniej.nie zmienia to faktu że twoje e34 to super wóz pozdro.Kudłaty pisze:Wczoraj o godz. 22:24 przy palmie miałem przyjemność napotkać na swej drodze rude ///1M. Do końca II różnica wcale nie jest jakaś duża, za to po wpięciu III ewidentnie odchodzi i to jest przewaga turboładowańca do wolnossącego poza tym należy doliczy do tego różnicę w masie oraz 20 lat które dzieli te modele. Reasumując, stare ale jare!
JK
Re: Kills
JACK SMG jeździł 1M ?