

To ładnie, że nowe pseudosportowe auto dostało baty od eMkiDakic pisze:Godzine temu katowice muchowiec wciagnalem nowego mustanga 3 dlugoscii takie zwiesniaczone e36 cabrio ze 4 dlugosci
Cosmo shwarc metalic Gosc od mustanga deklarowal przed startem ze ma ponad 500koni Pojechalem z nim raczej for fun nieliczac na zwyciastwo... na poczatek sezonu bylo moze z 30 samochodow troche wynalzkow bylo duzo by pisac ale tajniacy zepsuli nam zabawe troche przed 22 no i trzeba bylo zwinac interes...Oleg pisze:To ładnie, że nowe pseudosportowe auto dostało baty od eMkiDakic pisze:Godzine temu katowice muchowiec wciagnalem nowego mustanga 3 dlugoscii takie zwiesniaczone e36 cabrio ze 4 dlugosci
Jaki kolor masz swojej emy?
A ogólnie jak było z frekwencją były jakieś ciekawsze zabawki niż ten mustang?
Wersje Shelby, BOSS... etc. może i są kultowe i szybkie. Ja mówiłem o zwykłych wersjach, które są zwyczajnie słabe, a o tych z V6 pod maską nie ma nawet co dyskutować bo to potwarz dla legendy jaką Mustang jest bez wątpienia.Tomak pisze: Wersja Shelby i Cobra to sa modele wrecz kultowe dla Amerykanow
Ten mustang nie był czasem ciemno-grafitowy na blachach SBE? Jeżeli tak, to faktycznie jest to jakaś lepsza wersja(coś tam pomodzone i napewno z V8 pod maską), ale niestety nie jedzie...Dakic pisze: Cosmo shwarc metalic Gosc od mustanga deklarowal przed startem ze ma ponad 500koni Pojechalem z nim raczej for fun nieliczac na zwyciastwo...
Nie byl srebrny hyba bo ciemno bylo i V8 napewno tam bulgotaloOleg pisze:Wersje Shelby, BOSS... etc. może i są kultowe i szybkie. Ja mówiłem o zwykłych wersjach, które są zwyczajnie słabe, a o tych z V6 pod maską nie ma nawet co dyskutować bo to potwarz dla legendy jaką Mustang jest bez wątpienia.Tomak pisze: Wersja Shelby i Cobra to sa modele wrecz kultowe dla AmerykanowTen mustang nie był czasem ciemno-grafitowy na blachach SBE? Jeżeli tak, to faktycznie jest to jakaś lepsza wersja(coś tam pomodzone i napewno z V8 pod maską), ale niestety nie jedzie...Dakic pisze: Cosmo shwarc metalic Gosc od mustanga deklarowal przed startem ze ma ponad 500koni Pojechalem z nim raczej for fun nieliczac na zwyciastwo...
Hmmm, no nie byłbym taki pewien co do słabszych okrążeń Kostek...aczkolwiek może jeździli na regular gaskostek_ja pisze:Lassie, jak jeszcze niedawno sprawdzałem to mustangi są minimalnie gorsze na torze od M3 e92. Oczywiście osiągami do ceny biją M3 na łeb, ale w pojedynku jeszcze nie wygrywają.
Przy pojedynkach nawet na prostej duże znaczenie ma kierowca. Sam się niedawno spotkałem z 997 turbo i nie mogło mi odejść a powinno mnie zmiażdżyć.
Bo 1m wogóle nie ma trakcji do trójki za duzo niutków i to juz od najmniejszych obrotów sprawia ze autko slizga się do ok 100km/h idopiero potem zaczyna jechać.generalnie fajne autko ale podobny efekt mozna osiagnac 335i z programem i szpera quaifa.i taniej.nie zmienia to faktu że twoje e34 to super wóz pozdro.Kudłaty pisze:Wczoraj o godz. 22:24 przy palmie miałem przyjemność napotkać na swej drodze rude ///1M. Do końca II różnica wcale nie jest jakaś duża, za to po wpięciu III ewidentnie odchodzi i to jest przewaga turboładowańca do wolnossącego poza tym należy doliczy do tego różnicę w masie oraz 20 lat które dzieli te modele. Reasumując, stare ale jare!