Short Shift

Ogólnie zwiazane z BMW ///M
Awatar użytkownika
Pablo
Posty: 507
Rejestracja: pn paź 16, 2006 11:03
Lokalizacja: Wwa
Kontakt:

Re: Short Shift

Post autor: Pablo » pn sty 14, 2008 10:45

kostek weż sie wyluzuj, bo cokolwiek bys teraz nie napisał to i tak każdy do tego z przymrużeniem oka podejdzie dopóki nie przyjedziesz do Ulęża i nie pokażesz jak driftujesz od 5 lat ( no bo mamy 2008 już więc chyba rok dłużej juz driftujesz).
Bombel ty też troche poćwicz , nie zaszkodzi Ci :-D . Najlepiej razem ćwiczcie - to scementuje Waszą rodzącą sie przyjaźń.
A takie bicie piany to bez sensu jest.
17.01.11

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: Short Shift

Post autor: Marcin_Os » pn sty 14, 2008 10:51

I rozwalanie tematu tym bardziej :!:
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

mateush
Site Admin
Posty: 1246
Rejestracja: pt paź 06, 2006 18:53
Auto: 997TT
Lokalizacja: Warszawa

Re: Short Shift

Post autor: mateush » pn sty 14, 2008 12:19

Temat jest o short shift-ach i prosze o trzymanie sie tego.
Dyskusje kto jakim jest "dryfterem" prosze na priv.
Zauważyłeś problem z forum? Napisz od mnie PW!

Awatar użytkownika
kostek_ja
Posty: 2623
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 02:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Short Shift

Post autor: kostek_ja » pn sty 14, 2008 14:33

Marcin_Os pisze:I rozwalanie tematu tym bardziej :!:
Sory

zietas
Posty: 146
Rejestracja: sob cze 30, 2007 17:44
Auto: E46 m3
Lokalizacja: inowroclaw
Kontakt:

Re: Short Shift

Post autor: zietas » pn sty 14, 2008 20:47

miałem cos takiego u siebie w poprzedniej e30 2.5,sam robilem do codziennej jazdy nie polecam,fakt szybka zmiana ,krotszy skok dzwigni,ale przy jezdzie miejskiej denerwujace w dodatku po miesiacu zaczelo sie wszystko rozpadac(pomimo wielu nowych elementow kupionych w aso)zbyt duze sily dzialajace na ciegna powoduja zybsze zuzywanie,ale cos za cos frajda byla duza. POZDRAWIAM

daniel FW
Posty: 76
Rejestracja: sob lis 03, 2007 15:23
Lokalizacja: lublin

Re: Short Shift

Post autor: daniel FW » pn sty 14, 2008 23:01

tak jak mówiłem jezeli ktoś jest sknera jak ja i niema nic przeciwko 'druciarskim rozwiązaniom mozna zrobić tak
Obrazek
wymontować całość z m3 dokupic za 20 zl wspornik od e30 odciać od niego czesc moc. zawiezc do kogos kto ma tiga przysawac i tyle działa ok ale trzeba przedłuzyć drażek jak mowiłem od 20mm do25mm
FW motorsport

bako_21
Posty: 206
Rejestracja: czw wrz 06, 2007 13:35
Lokalizacja: Katowice

Re: Short Shift

Post autor: bako_21 » pn sty 14, 2008 23:33

Panowie niema sie co denerwowac , wszystko sie okaze tak naprawde na torze :twisted: kto ile i jak smiga boczkami , ja szczerze powiem ze na torze jeszcze niesmigałem i kompletnie bokiem smigac nie umiem ( czasami sie tam pobawie na sniegu i troche na zakretach jak jest mokro i nietylko) dlatego na wiosne koniecznie musze sie kopsnac na tor i czegos nauczyc :mrgreen:

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: Short Shift

Post autor: Marcin_Os » pt sty 18, 2008 00:10

A o tym co sądzicie? W miare rozsądne cenowo i nawet nieźle wygląda.

http://store.nexternal.com/shared/Store ... oducts.asp
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Awatar użytkownika
Maros
Posty: 2546
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
Auto: M5F10, M3E92, M3E46
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Short Shift

Post autor: Maros » pt sty 18, 2008 00:36

trzeba przyznać, że wygląda całkiem ok, cena bardzo ok tylko czy nie za bardzo...

Awatar użytkownika
Bombel
Posty: 2370
Rejestracja: wt paź 10, 2006 00:58
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: Short Shift

Post autor: Bombel » pt sty 18, 2008 00:37

Ja tam jestem za rozwiazaniem budzetowym jak m garage napisal... ;)
Części do BMW M5 E39 i M3 E36/E46.

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: Short Shift

Post autor: Marcin_Os » sob sty 19, 2008 19:15

MaRoS pisze:trzeba przyznać, że wygląda całkiem ok, cena bardzo ok tylko czy nie za bardzo...
Trochę poszperałem w necie na temat tego CAAR INDUSTRIES.

Za wiele nie znalazłem informacji ale natknąłęm sie na taki temat:
http://www.e30tech.com/forum/showthread.php?p=501033

Myślę że można by zaryzykować.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Awatar użytkownika
Maros
Posty: 2546
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
Auto: M5F10, M3E92, M3E46
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Short Shift

Post autor: Maros » sob sty 19, 2008 23:09

też tak mi się zdaje, ale to i tak nie ja będę ryzykował :wink:

Awatar użytkownika
Pawel
Posty: 197
Rejestracja: ndz maja 20, 2007 13:11
Lokalizacja: Radom/Warszawa

Re: Short Shift

Post autor: Pawel » ndz sty 20, 2008 22:51

Ja mogę zaryzykować, choć martwi mnie montaż tego ustrojstwa, bo tu chyba trzeba cudować już pod autem.
Ty Os_ chcesz to brać?

A propo Carr Industries, choć inna część:
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=887590

Awatar użytkownika
kostek_ja
Posty: 2623
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 02:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Short Shift

Post autor: kostek_ja » wt lip 08, 2008 19:47

kostek_ja pisze:A mnie zastanawia czy można coś zrobić żeby skrzynia chodziła precyzyjniej?
Chyba znalazłem odpowiedź na swoje pytanie :grin: :
http://www.uucmotorwerks.com/dssr/

Do tego jeszcze dojdzie "E46 M3 UUC Short Shift Kit - Evo 3" i powinno być naprawdę super :grin:

ODPOWIEDZ