Kills

Ogólnie zwiazane z BMW ///M
kosiniak

Re: Kills

Post autor: kosiniak » czw paź 07, 2010 00:41

kostek_ja pisze:Strasznie duży moment jak na tą moc. Masz jakiś wykres?
czemu duzy? ja w s4 mialem 333Ps i 520Nm, znajde wykres to wkleje :)

Idzik
Posty: 833
Rejestracja: śr cze 13, 2007 00:06
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Kills

Post autor: Idzik » czw paź 07, 2010 09:47

Marcin_Os pisze:
Idzik pisze:evo 9 seria ma 280km i ok 400nm, wydech + DOBRY program daje 380-390km i 530-570nm, źle jak za ok 5 tys zł ?
Pierdolisz? Poważnie? A turbo to co, tłoki, seryjne?
Mówie to o 9, w serii ma większe turbo od np. 7 czy 8. W przypadku 9 wystarcza wydech min. 2,75" od turbo (1500-2000zł), pompa paliwa (350zł) i program. (2-3tys) W przypadku większego momentu (przedział właśnie 550nm-600nm) przydają się szpilki ARP do głowicy (400zł) i śruby ARP do korbowodów. (200zł)

Kres seryjnego silnika to właśnie te ok. 450km / 600nm. Powyżej trzeba grzebać dół.
Camil pisze:Powaznie, chociaz z tego co slyszalem to nieco wiecej niz 5tys, ale generalnie przyrost w stosunku do ceny bardzo przyzwoity.
Hehe powyżej wymieniłem wszystko.
--==maly==---- pisze:Ciekawe tylko jaki przebieg zrobi Lancer po takiej korekcie mocy.
Nie zdarzały się jakiekolwiek przypadki zajechania motoru po takiej korekcie mocy. Silnik w Evo jest mega pancerny, a komputer wyjątkowo idiotoodporny co znaczy, że nawet słaby tuner raczej go tak łatwo nie wysadzi.
walterr pisze:czy mozesz powiedziec co oznacza w "pyte"? nie znam slangu podworkowego..dobrze zmapowane czyli jakie? 340 konne evo nie daje zadnych szans m3 e46? :mrgreen: w takim ukladzie czy moze ktos mi powiedziec jakie bmw bedzie szybsze od szatanskich i mistrzowskich mega kozackich evo 9? Mam zamiar zamienic swojego zolwia na jakies bmw ktore chociaz mialoby minimalne szanse z tymi autami, nie mowie ze szybszymi bo to nie jest pewnie mozliwe.. A za 30 zl ile dojdzie mi koni w evo? :razz:
+2cm.
kosiniak pisze:
kostek_ja pisze:Strasznie duży moment jak na tą moc. Masz jakiś wykres?
czemu duzy? ja w s4 mialem 333Ps i 520Nm, znajde wykres to wkleje :)
Jak na 2.0 + turbo rzeczywiście, dość spory moment. W S4 to chyba 2,7L V6 i biturbo tak ? :)

Głównie zawdzięcza to większym zaworom, ich docieraniu w związku z czym dość spora szczelność głowicy.
Mickey pisze:Jeszcze ze trzy posty na temat EVO i z >>Off topic>>Ogólne>>
"Ogólnie związane z ///M zrobi się >>Off topic>>Ogólne>>Kilerowanie BMW ///M wściekłym EVO :roll:
Weź sie w ogóle nie odzywaj znawco.. Skoro to jest temat KILLS, ktoś miał przygode z Evo, to chyba można rozwinąć dysusje na ten temat ?

Lejkers
Posty: 127
Rejestracja: czw wrz 17, 2009 10:09
Lokalizacja: Warszawa

Re: Kills

Post autor: Lejkers » czw paź 07, 2010 11:17

Dołożę swoje 3 grosze do tej dyskusji :-)
Któregoś słonecznego dnia, podczas powrotu z pracy do domu próbowałem się z przypadkowo spotkanym na ulicy Subarakiem STI w poprzedniej budzie aniżeli teraz ta najnowsza, jak twierdził później właściciel zakutym na 380KM. Szliśmy z rolki z drugiego biegu z tak około 50 km/h. Jakież było jego zdziwienie jak nie dał rady :grin: Generalnie mogę powiedzieć, że szliśmy równo. U mnie czysta seria. Nie wiem ile było oczywiście prawdy w tym co powiedział, bo pogadaliśmy tylko chwilę na światłach, no ale jego mina i zdziwienie były raczej prawdziwe, więc można przypuszczać, że nie miał powodów mnie oszukiwać co do mocy swojego auta. Z kolei innym razem, którejś nocy złapałem się z EVO8, także z rolki i poszliśmy od jakiś 100 km/h. Początkowo eMka szła lepiej, wysuwając się widocznie na przód, następnie chwilę równo, pozostając w tej samej odległości, a potem usłyszałem tylko niemiłosierny świst suszary i EVO wystrzeliło jak z procy :shock: Nie miałem okazji pogadać z właścicielem bo zaraz musiałem skręcać, ale sądząc po tym jak odszedł gdy już przestał się lagować to miał grubo ponad 400KM, pewnie nawet coś koło 450, ale na pewno nie 340, bo tak by nie odszedł.
Próbowałem się z różnymi furami i sądzę, że takie lekko dłubnięte EVO czy STI do około właśnie tych 340KM nie szmaci eMy E46 jak chce, tym bardziej, że straty na napędach też robią swoje, a już szczególnie z rolki. Te fury, aby jeździły muszą być już naprawdę mocno podkręcone na 400+ i wtedy jak najbardziej, ale tak to nie ma się czym za bardzo podniecać. Oczywiście jeżdżą super i mają jad, ale nie tak by objeżdżać seryjne e46 M3, czy nawet E36 albo E34. Jeżdżą bardzo podobnie...
SPEED LIMITS ARE FOR... HOW DO YOU THINK, GUESS...

kosiniak

Re: Kills

Post autor: kosiniak » czw paź 07, 2010 12:44


Awatar użytkownika
boogie
Posty: 753
Rejestracja: czw cze 07, 2007 20:27
Auto: M Sechs
Lokalizacja: W-wa

Re: Kills

Post autor: boogie » sob paź 08, 2011 00:48

Dawno wątek nie pisany widze :grin:

Wrzuce pare ciekoawstek z tego sezonu,

zawsze z rolki, na ogół 20-30 km/h, jak chciał przeciwnik to i 40-60km/h ;
Koniec przy 220 km/h , czasem okolice 240.

M5 e39 kontra:

CLK 63AMG 481KM => M5 z przodu od początku o jakąś długość, czasem więcej, przy 200 km/h CLK wyprzedza M5, i to dość konkretnie bym powiedział.

RS4 B7 seria (odgnojona) => M5 z przodu, przód RS na wysokości drzwi pasażera, przy 180 km/h RS4 wychodzi na prowadzenie

e30 M62 4.4 touring wydmuszka na przelotowym wydechu => M5 cały czas z przodu, im szybciej tym bardziej, różnice kilku długości

M3 e36 3.2 soft turbo, ponoć ok. 380KM => jechało troszke lepiej niż e30 M62

Impreza STI 380 KM => jak STI zacznie jechać z odpowiednio dobranej prędkości to sie trzyma z boku, a przy 180 km/h zostaje z tyłu. Jak race zacznie się powiedzmy z niedokładnie ustalonej pod kątem turbo STI prędkości, to M5 jest konkretnie z przodu.

Lancer VIII MR 400KM => jazda po S7, przy prędkościach 120-140+ bardzo konkretnie zostaje z tyłu, przy starcie od 60 km/h idą równo. Auto białe z Radomia.

S3 ok.300KM => w tyle od początku do końca, kilka długości pod koniec jazdy

Mustang GT wydmuszka z klatką 300+KM => M5 z przodu długość, pół, ale przewaga nie wzrasta już potem.


Odnotować też trzeba Osa race z Carrerą 997 325KM, M5 z przodu było, z rolki oczywiście, różnice może Os opisze, bo przelatywali wściekle z 200+ i nie bylo duzo widac hehe

Generalnie szacun dla M5 za reakcje na gaz, to coś daje niesamowite przewage, ale w koncu M sie skupia bardzo na tym, żeby te 8 przepustnic zrobiło robote.

Wyścigów z Golfami 500KM itp. smokami nie opisuje, bo te konstrukcje często przegrywają, a bo trakcji nie mają, i ogólnie dziwnie jeżdżą :) stoi stoi, gwizd, leci jak wściekłe, znowu stoi (przepinka biegu), znowu leci, potem stop bo skrzynia się kończy. Podobnie CRXy 300KM, często gęsto dostają, bo trakcji nie mogą w ogóle znaleźć.
Pozdrówka!

Idzik
Posty: 833
Rejestracja: śr cze 13, 2007 00:06
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Kills

Post autor: Idzik » sob paź 08, 2011 13:44

Czyli wniosek po przeczytaniu tego identyczny jak przypuszczenia przed - M5 e39 najszybszym autem :wink: :wink: :wink:

Awatar użytkownika
boogie
Posty: 753
Rejestracja: czw cze 07, 2007 20:27
Auto: M Sechs
Lokalizacja: W-wa

Re: Kills

Post autor: boogie » sob paź 08, 2011 14:05

Gdyby odrzucić CLK i RS4 to tak hehehe
p.s. Kolega w białym EVO VIII MR wałki od Ciebie kupował
Pozdrówka!

Idzik
Posty: 833
Rejestracja: śr cze 13, 2007 00:06
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Kills

Post autor: Idzik » sob paź 08, 2011 14:28

boogie pisze:Gdyby odrzucić CLK i RS4 to tak hehehe
p.s. Kolega w białym EVO VIII MR wałki od Ciebie kupował
To kojarze, białe Evo VIII z wyglądem IX na blachach WR.

370km / 550nm :-)

Awatar użytkownika
boogie
Posty: 753
Rejestracja: czw cze 07, 2007 20:27
Auto: M Sechs
Lokalizacja: W-wa

Re: Kills

Post autor: boogie » sob paź 08, 2011 14:41

Idzik pisze:To kojarze, białe Evo VIII z wyglądem IX na blachach WR.

370km / 550nm
Dokładnie, kolega przez radio podawał wartości 400KM/500Nm :D
może wałki wyostrzył ;)
Pozdrówka!

Adamos
Posty: 72
Rejestracja: sob sie 29, 2009 11:19
Auto: m3 e36/e46/e92/f80
Lokalizacja: Warszawa

Re: Kills

Post autor: Adamos » sob paź 08, 2011 14:43

wszystko ekstra i fajnie ale nie chce mi sie wierzyc, ze objechales e30 4.4 wydmuszke...

Awatar użytkownika
Steff
Posty: 195
Rejestracja: czw sie 04, 2011 23:11
Auto: BMW
Lokalizacja: WOT

Re: Kills

Post autor: Steff » sob paź 08, 2011 18:13

a możecie mi wytłumaczyć jaki jest sens ścigania się z rolki ?
rozumiem że to było na WNO

Awatar użytkownika
Maros
Posty: 2546
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
Auto: M5F10, M3E92, M3E46
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Kills

Post autor: Maros » sob paź 08, 2011 18:50

Steff pisze:a możecie mi wytłumaczyć jaki jest sens ścigania się z rolki ?
rozumiem że to było na WNO
To napewno nie było na wno.
Steff, pytasz się jakbyś nie wiedział. W rolce minimalizujesz wplyw kierowcy na osiągi auta i możesz je wtedy w miare obiektywnie porównać.

Awatar użytkownika
Steff
Posty: 195
Rejestracja: czw sie 04, 2011 23:11
Auto: BMW
Lokalizacja: WOT

Re: Kills

Post autor: Steff » sob paź 08, 2011 18:56

MaRoS pisze:
Steff pisze:a możecie mi wytłumaczyć jaki jest sens ścigania się z rolki ?
rozumiem że to było na WNO
To napewno nie było na wno.
Steff, pytasz się jakbyś nie wiedział. W rolce minimalizujesz wplyw kierowcy na osiągi auta i możesz je wtedy w miare obiektywnie porównać.
No no ,ale na całe szczęscie Pidzon jest jeden :mrgreen: pod drugie co to za radocha jak później spotkasz na światłach niby wolniejszy samochód od Twojego a zrobi z Ciebie wiatraka

Awatar użytkownika
kostek_ja
Posty: 2623
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 02:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Kills

Post autor: kostek_ja » sob paź 08, 2011 18:59

Steff pisze:a możecie mi wytłumaczyć jaki jest sens ścigania się z rolki ?
Żeby zminimalizować znaczenie kierowcy i porównywać głównie samochody.

Ja się ostatnio łapałem z Porsche 997 turbo. Myślałem że mnie zmasakruje, ale od 30 do 130-150 odchodził mi na 2-3 długości. Przy czym jadąc za nim gaz wciskałem co najmniej z 0,5s później niż on.

Później, przy większej prędkości chyba poszedł lepiej, ale znowu ja ewidentnie zaspałem, więc ciężko powiedzieć.

Nie wiem do jakich prędkości są biegi w turbo, ale koleś ruszał spokojnie i dopiero gdzieś przy tych 30km/h naciskał gaz. Wydaje mi się że po spokojnym ruszeniu wrzucał 2 i dopiero cisnął. Miał niskie obroty i taki był efekt, ale to tylko moje zgadywanie bo po prostu nie wierzę żeby turbo tak mało mi odchodziło.

Awatar użytkownika
rypik
Posty: 869
Rejestracja: pn paź 12, 2009 10:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Kills

Post autor: rypik » sob paź 08, 2011 19:02

kostek_ja pisze:Ja się ostatnio łapałem z Porsche 997 turbo. Myślałem że mnie zmasakruje, ale od 30 do 130-150 odchodził mi na 2-3 długości. Przy czym jadąc za nim gaz wciskałem co najmniej z 0,5s później niż on.

Później, przy większej prędkości chyba poszedł lepiej, ale znowu ja ewidentnie zaspałem, więc ciężko powiedzieć.
Boogie 2 ? :-D

ODPOWIEDZ