jeżeli zaczniesz kupować części pojedynczo to zmieścisz się w 20 jeżeli będziesz robił to sam tak naprawdę dojdzie sporo D.pierałów

) które pochłoną 1/2 budżetu(graty, wzmocnienia podłogi, wydechy itd wszytko co potrzebne jest jeżeli chcesz pojeździć tym autem dłużej niż kilka tygodni i żeby motorownia miała te 300+)
według mnie ma to jaki kolwiek sens jedynie gdybyś miał ori m3 e46 w całości (tz kompletną może być z matowym lakierem

) i chciałbyś ją po prostu przeszczepić bo masz tylko i włącznie taki kaprys i nie interesuje cie to że całość(e46 twoja, m3 i robocizna) przekroczy wartość ori m3 w dobrym stanie
mimo że moje byłe białe e46 potrafiła przejeżdzać 1/4 w deszczu z czasem ori m3 e46 na suchym(choć sam nie wiem jakim cudem

) to potrafiła wyrzucać rużnego radzaju protesty podczas których z wielką łaską dawała delikatnie radę m3 s50b30
ogólnie pomysł ok ale bardziej skomplikowany niż się wydaje