Posiadam caly zestaw zdjety z M5 E34 (W aucie byly zamontowane oryginalne felgi "wiatraki" typ II )
1. dwa przednie zaciski BREMBO
2. tarcze 324x30mm
3. prawie nowe klocki
4. czujnik zuzycia klockow
5. przewody hamulcowe
Wszystko pasuje idealnie do BMW E34 , E32 , E31 czyli jak to sie modnie teraz mowi plug&play

Mozna je tez zamontowac do BMW M3 E36 ale trzeba zastosowac tarcze plywajace z E46 M3 o srednicy 325mm.
Zaciski maja rozstaw otworow mocujacych taki sam jak oryginalne zwrotnice w E34 E32 E36 M3 ( 120mm ), wiec montujemy je BEZ ZADNYCH ADAPTEROW ( patrz zdjecie )

UWAGA nie sa to zaciski z E38 ktorych jest dosc duzo na rynku i ktore nie pasuje zupelnie rozstawem srub i nadaja sie do mniejszej tarczy - 315mm.
Podkreslam jeszcze raz ze moje zaciski mozna montowac bez zadnych adapterow!
Hamulce bardzo silne, znacznie skracaja droge hamowania.
Zaleta zaciskow aluminiowych jest to ze oddaja cieplo kilkukrotnie razy lepiej niz stare zaciski zeliwne.. Sa tez mniej wiecej o polowe lzejsze!
Dosc niewielkim kosztem mozemy miec zestaw duzych hamulcow brembo, tanich w eksploatacji ( koszt tarcz i klockow nieporownywalnie mniejszy niz w dedykowanych zestawach brembo ) Podobny komplet dedykowany BREMBO GT kosztuje ok 12 tys zl...
Kolejna ostatnia sprawa jest wyglad

Zestaw do E34 E32 i E31 ( na zdjeciach M5 E34 )




Zdjecia ponizej przedstawiaja zaciski zamontowane w E36 M3 razem z tarcza plywajaca od E46 M3 ktora odsadzeniem i otworem nie rozni sie niczym od oryginalnej tarczy z E36 M3. Ma tylko wieksza srednice - idealna do tych zaciskow.


Szukalem ich ponad 3 lata... i mialy byc zamontowane w moim M3. Powod sprzedazy?-kupilem drogi zestaw BREMBO GT 355mm...
Telefon 508 153 036