deuter zamiast powerflexa?

Z3M, Z4, Coupe & Roadster
Awatar użytkownika
Maros
Posty: 2546
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
Auto: M5F10, M3E92, M3E46
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: deuter zamiast powerflexa?

Post autor: Maros » czw mar 05, 2009 12:04

Dostałem pare dni temu tuleje od Deutera i... nie moge ich założyć, bo zrobili znacząco różniące się od seryjnych mimo, że wysłałem im seryjne tuleje i wystarczyło je skopiować. Nie udało im się to do tego stopnia, że to miało być to samo...

Obrazek

Dzisiaj odsyłam i zobaczymy co z tego będzie

Awatar użytkownika
wania
Posty: 953
Rejestracja: śr paź 22, 2008 20:16
Lokalizacja: Gdańsk

Re: deuter zamiast powerflexa?

Post autor: wania » czw mar 05, 2009 12:31

MaRoS, troche przeginka... chyba lepiej nie byc krolikiem doswiadczalnym na ktorym testuja swoje tuleje i pozostac przy oryginalnych lub sprawdzonych przez niektorych powerflexach

Awatar użytkownika
Maros
Posty: 2546
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
Auto: M5F10, M3E92, M3E46
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: deuter zamiast powerflexa?

Post autor: Maros » czw mar 05, 2009 12:43

To jest tylna tuleja mostu, dostępna tylko z obudową mostu (koszt ok 500zł) dlatego chce ja dorobić i mieć na wszelki wypadek. Normalnie bym się w to nie bawił.
Szukałem troche tych tulei, ale nikt tego nie dorabia. Znalazłem tylko całe metalowe...

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3181
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: deuter zamiast powerflexa?

Post autor: Venom » czw mar 05, 2009 13:03

Hmm, a co sie nie zgadza, srednica? Tuleje powerflexa tez maja nieco inne gabaryty. Najlepiej samemu zaprojektowac taka tuleje i wyslac im rysunek techniczny - a jesli nie to trzeba by bylo chyba pokazac im obydwa elementy ktore laczy ta tuleja, aby wiedzieli jakie jest pole manewru. Jestem ciekaw co z tego wyniknie.

Awatar użytkownika
Maros
Posty: 2546
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
Auto: M5F10, M3E92, M3E46
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: deuter zamiast powerflexa?

Post autor: Maros » czw mar 05, 2009 13:09

Średnica akurat jest ok, ale troszke długość nie ta :) No i otwór na śrube powinien być jajowaty a jest okrągły. Dałem im seryjną tuleje i oczekuję, że będą potrafili ją odpowiednio pomierzyć i dorobić taką samą

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3181
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: deuter zamiast powerflexa?

Post autor: Venom » czw mar 05, 2009 13:43

MaRoS pisze:Średnica akurat jest ok, ale troszke długość nie ta :) No i otwór na śrube powinien być jajowaty a jest okrągły. Dałem im seryjną tuleje i oczekuję, że będą potrafili ją odpowiednio pomierzyć i dorobić taką samą
Rozumiem. Obserwujac np tuleje ktore ja montowalem zauwazylem ze wymiary sa zupelnie inne (inna filozofia zamontowania). Seryjna tuleja miesci sie cala w gniezdzie wahacza, natomiast powerflex wystaje znacznie poza i posiada takie kolnierze. Oto pogladowe zdjecia.

http://img11.imageshack.us/my.php?image=112xd3.jpg
http://img255.imageshack.us/my.php?image=113dx8.jpg
http://img255.imageshack.us/my.php?image=114cs9.jpg
http://img255.imageshack.us/my.php?image=115fo4.jpg
http://img516.imageshack.us/my.php?image=117by9.jpg


Nie wiem jak to u Ciebie wyglada ale tak jak mowie, ksztalt moze byc inny (co wynika z ksztaltow mocowan).

Awatar użytkownika
Maros
Posty: 2546
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
Auto: M5F10, M3E92, M3E46
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: deuter zamiast powerflexa?

Post autor: Maros » czw mar 05, 2009 14:29

Rozumiem, że może być inna filozofia zamontowania tego i jeśli ktoś ma na miejscu dyfer i tuleje seryjne i wie jak wszystkie mocowania idą, to może się bawić w usprawnianie fabryki. Natomiast oni nie mieli dyfra od E46 a i tak zrobili dłuższą tą tylną tuleje. Gość się tłumaczył, że ją przymierzał do mostu... nie wiem z jakiego auta był to dyferencjał, ale napewno nie z E46.

ODPOWIEDZ