BMW M5 E60 kupno/opinie
-
- Posty: 7
- Rejestracja: wt lut 02, 2016 21:00
- Auto: Na razie nic.
BMW M5 E60 kupno/opinie
Witam, wiem że taki temat już tutaj był ale jeśli się nie mylę w 2010 roku.
Minęło 6 lat, więc chciałbym się dowiedzieć jak to wygląda teraz?
Może przez ten czas wyszły jakieś nowe usterki, słyszałem o problemie z panewkami, szybko zużywającym się sprzęgle,
problemami ze skrzynią SMG i siadającymi pompami wspomagania. Co do skrzyni to wiem tyle, że w europie były dostępne tylko SMG a w USA mieli też manuale. To, że koszty utrzymania tej maszyny są spore to wiem, ale tak mniej więcej, mógłby ktoś
przybliżyć? Ile kosztuje wymiana takiego sprzęgła przykładowo? O spalanie nie pytam, stawiam że ponad 20l. To mnie nie interesuje
Miło widziane także inne dodatkowe ciekawostki na temat tego modelu. Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi
No i przede wszystkim, czy te egzemplarze wystawione na alledrogo i otomoto poniżej 100 tyś są warte uwagi? Wydaje mi się, że nie. Ale jaka cena jest najwyższa, żeby nie przepłacić? Wydaje mi się że około 120-130 tyś, ale mogę się mylić i właśnie dlatego pytam Samochód służyłby jako kolejny w domu, raczej na weekendy. (więc czy jest się czego obawiać jeśli chodzi o usterki )
Minęło 6 lat, więc chciałbym się dowiedzieć jak to wygląda teraz?
Może przez ten czas wyszły jakieś nowe usterki, słyszałem o problemie z panewkami, szybko zużywającym się sprzęgle,
problemami ze skrzynią SMG i siadającymi pompami wspomagania. Co do skrzyni to wiem tyle, że w europie były dostępne tylko SMG a w USA mieli też manuale. To, że koszty utrzymania tej maszyny są spore to wiem, ale tak mniej więcej, mógłby ktoś
przybliżyć? Ile kosztuje wymiana takiego sprzęgła przykładowo? O spalanie nie pytam, stawiam że ponad 20l. To mnie nie interesuje
Miło widziane także inne dodatkowe ciekawostki na temat tego modelu. Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi
No i przede wszystkim, czy te egzemplarze wystawione na alledrogo i otomoto poniżej 100 tyś są warte uwagi? Wydaje mi się, że nie. Ale jaka cena jest najwyższa, żeby nie przepłacić? Wydaje mi się że około 120-130 tyś, ale mogę się mylić i właśnie dlatego pytam Samochód służyłby jako kolejny w domu, raczej na weekendy. (więc czy jest się czego obawiać jeśli chodzi o usterki )
-
- Posty: 202
- Rejestracja: czw kwie 29, 2010 23:35
- Lokalizacja: Przemyśl
Re: BMW M5 E60 kupno/opinie
jak chcesz kupic pewne e60 m5 to polecam swoja:
http://otomoto.pl/oferta/bmw-m5-e60-m5- ... yc2jr.html" onclick="window.open(this.href);return false;
w razie pytan PW lub telefon podany w ogloszeniu.
http://otomoto.pl/oferta/bmw-m5-e60-m5- ... yc2jr.html" onclick="window.open(this.href);return false;
w razie pytan PW lub telefon podany w ogloszeniu.
Re: BMW M5 E60 kupno/opinie
Jaka jest cena najwyższa? To zależy od auta i jego stanu. W mojej subiektywnej opinii okolice 120 k za ładnego polifta z pięciocyfrowym przebiegiem wdają się sensowne. Końcówka produkcji w DE kosztuje powyżej 30 tys. EUR. Tak BTW poliftów było chyba tylko ok. 1427, przedliftów ok. 5000 (limuzyna, LHD), są więc dużo rzadziej spotykane, z reguły też mają niższe przeloty. Czy te poniżej 100 k są warte uwagi? Pewnie niektóre tak. Ale raczej nieliczne. Tylko jeżeli Cię stać na wydanie 120-130 k, to się nie zastanawiaj, tylko szukaj jak najnowszej i w jak najlepszym stanie technicznym.
Auto ogólnie jest drogie w utrzymaniu i kilkanaście tysięcy na serwis znika w oka mgnieniu i to bez żadnych wielkich fuckupów - wystarczą nowe opony, sprzęgło, hamulce. Ceny wielu części znajdziesz bez problemu na necie.
Niegłupim pomysłem jest prewencyjna wymiana panewek, zwłaszcza jeżeli auto ma w okolicach 100 tys. przelotu - koszt ok. 4 k. Sprzęgło kompletne to ok. 5.5 - 6 k plus wymiana. Spalanie przy dynamicznej jeździe ekstremalnie duże - niby nie ma znaczenia, no bo i tak wiadomo, że pali dużo. Ale niektórych wkurza, że wskazówka schodzi w oczach i trzeba co 250 - 300 km tankować.
Auto ogólnie jest drogie w utrzymaniu i kilkanaście tysięcy na serwis znika w oka mgnieniu i to bez żadnych wielkich fuckupów - wystarczą nowe opony, sprzęgło, hamulce. Ceny wielu części znajdziesz bez problemu na necie.
Niegłupim pomysłem jest prewencyjna wymiana panewek, zwłaszcza jeżeli auto ma w okolicach 100 tys. przelotu - koszt ok. 4 k. Sprzęgło kompletne to ok. 5.5 - 6 k plus wymiana. Spalanie przy dynamicznej jeździe ekstremalnie duże - niby nie ma znaczenia, no bo i tak wiadomo, że pali dużo. Ale niektórych wkurza, że wskazówka schodzi w oczach i trzeba co 250 - 300 km tankować.
Re: BMW M5 E60 kupno/opinie
A od kiedy robocizna przy wymanie sprzęgła to 4500 pln ??!!
Sprzęgło nie zużywa się szybciej niż w żadnym innym aucie, jak będzie napierniczał za każdym razem i strzelał ze sprzęgła, to w Mondeo i w M5 zużyje sie ono po paru tysiącach kiloemtrów, jak jeździsz normalnie to wytrzymuje grube dziesiątki tysięcy kilometrów.
Sprzęgło nie zużywa się szybciej niż w żadnym innym aucie, jak będzie napierniczał za każdym razem i strzelał ze sprzęgła, to w Mondeo i w M5 zużyje sie ono po paru tysiącach kiloemtrów, jak jeździsz normalnie to wytrzymuje grube dziesiątki tysięcy kilometrów.
Pozdrówka!
Re: BMW M5 E60 kupno/opinie
Kurcze, a mnie w ASO tyle policzyli...boogie pisze:A od kiedy robocizna przy wymanie sprzęgła to 4500 pln ??!!
Napisałem "plus wymiana". Doprecyzowując - pisząc o kwocie 5.5-6.0 k miałem na myśli sprzęgło oraz koło dwumasowe. Jakiś czas temu sprawdzałem i takie były orientacyjne koszty.
Z ciekawości sprawdziłem dzisiaj i zestaw na allegro udałoby się złożyć już za 4.6 k, więc nawet taniej.
Re: BMW M5 E60 kupno/opinie
ale sprzęgła nie mieszajmy z dwumasem, samo sprzęgło kosztuje tyle samo co w każdym innym nieco lepszym aucie i zamyka sie w 1500pln biorąc pierwszą lepszą ofertę....
Pozdrówka!
-
- Posty: 7
- Rejestracja: wt lut 02, 2016 21:00
- Auto: Na razie nic.
Re: BMW M5 E60 kupno/opinie
Dzięki za odpowiedzi.
Byłem już oglądać jedną M5. To teraz zapytam inaczej. Wybrać M3 e90, czy M5 E60? Czy może czekać aż nieco stanieje F10?
Dodam, że to które byłem oglądać jest pare km ode mnie, wydaje się pewne z polskiego salonu i w dodatku serwisowane u tego samego doradcy w tym samym serwisie co moje drugie BMW.
Byłem już oglądać jedną M5. To teraz zapytam inaczej. Wybrać M3 e90, czy M5 E60? Czy może czekać aż nieco stanieje F10?
Dodam, że to które byłem oglądać jest pare km ode mnie, wydaje się pewne z polskiego salonu i w dodatku serwisowane u tego samego doradcy w tym samym serwisie co moje drugie BMW.
Re: BMW M5 E60 kupno/opinie
Jak poczekasz kolejne 6 lat to na pewno kupisz F10 sporo taniej
Szukasz BMW lub MINI ? Zapraszam
https://www.facebook.com/PafuSwissAuto/
SPRZEDAM ;
- BMW E60 M5, BMW E70 3.0sd ,BMW F11 530d 2011 r , BMW F20 118i , MINI COOPER S F55, BMW F30 335i , BMW F20 116d ,
https://www.facebook.com/PafuSwissAuto/
SPRZEDAM ;
- BMW E60 M5, BMW E70 3.0sd ,BMW F11 530d 2011 r , BMW F20 118i , MINI COOPER S F55, BMW F30 335i , BMW F20 116d ,
Re: BMW M5 E60 kupno/opinie
M3 e90 a M5 e60 to jednak trochę inne samochody. Przejedź się jednym i drugim, porównaj i kup co Ci się bardziej podoba. M3 chyba trochę bardziej niezawodne plus jest jest opcja posiadania skrzyni DKG, która jest świetna. Jest też wolniejsze.
A co do F10, to ja akurat tego auta z pierwszego rocznika produkcji bym nie kupił. Sens ma dopiero wersja z pakietem Competition (czyli realnie od 2014 roku - albo 09/2013 - do sprawdzenia), więc albo trochę większy budżet, albo trochę dłużej trzeba czekać.
A co do F10, to ja akurat tego auta z pierwszego rocznika produkcji bym nie kupił. Sens ma dopiero wersja z pakietem Competition (czyli realnie od 2014 roku - albo 09/2013 - do sprawdzenia), więc albo trochę większy budżet, albo trochę dłużej trzeba czekać.
-
- Posty: 7
- Rejestracja: wt lut 02, 2016 21:00
- Auto: Na razie nic.
Re: BMW M5 E60 kupno/opinie
Dzięki wszystkim za odpowiedzi
Obecnie zarzuciłem temat. M5 E60 mimo wszystko jeeeeednak raczej odpada, chciałbym aby służył bezproblemowo.
Zastanawiam się więc nad E92/3. Na F10 pieniądze pewnie by się znalazły, ale uważam że jak na trzeci samochód w domu, który będzie jeździł mało
ponad 200 tysięcy to za dużo
Pozdrawiam
Obecnie zarzuciłem temat. M5 E60 mimo wszystko jeeeeednak raczej odpada, chciałbym aby służył bezproblemowo.
Zastanawiam się więc nad E92/3. Na F10 pieniądze pewnie by się znalazły, ale uważam że jak na trzeci samochód w domu, który będzie jeździł mało
ponad 200 tysięcy to za dużo
Pozdrawiam