Czy ktoś kto ma duza wiedze o tym modelu mógłby konkretnie i przejrzyscie wypisac wszystkie czesto pojawiajace sie usterki e60 M5 ?
Chodzi mi o to co może się zepsuć, do czego trzeba zajrzeć itp.
Naturalnie prócz panewek bo to jest dla mnie oczywiste, ze to pierwsza rzecz, ktora sie robi po zakupie , w kazdej innej M tak samo. Koszty części eksploatacyjnych typu tarcze klocki też mnie nie interesują.
Planuje zakup M5 i chce wiedzieć z czym mogą być problemy , dziwne awarie itp.
Chcę zorietowac się w kosztach tych napraw, a także co warto zrobić profilaktycznie, bo zależy mi aby auto długo i w miarę bezawaryjnie jeździło , oczywiście prawidłowo użytkowane.
Tak ogólnie to jest tykajaca bomba zegarowa? Czy auto będzie w miare bez wiekszych problemow jeździlo ?
Zakładając, że kupię sprawna doinwestowana sztukę i będę prawidłowo ja eksploatował: odpowiednie nagrzewanie ,dobry olej , częste zmiany , nowe panewy itp.
Wszystkie częste usterki M5 E60
- Pawel_M3GT
- Posty: 2058
- Rejestracja: czw cze 21, 2007 18:27
- Auto: E36 M3 S54
- Lokalizacja: ///M
Re: Wszystkie częste usterki M5 E60
joł, moja jezdzi 7 lub 8 rok, odpukać, bezproblemowo. wersje przedliftowe mają więcej rzeczy do wymiany niż po lifcie (przewod pompy vanos i same vanosy). poza tym standard: selenoidy vanosów i nastawniki przepustnic. dyfer tez może dostać luzu (prawa flansza), czasem cieknie z uszczelniacza na ataku no i moze sie popsuc pompa smg.
e63 M6 lci
- Pawel_M3GT
- Posty: 2058
- Rejestracja: czw cze 21, 2007 18:27
- Auto: E36 M3 S54
- Lokalizacja: ///M
Re: Wszystkie częste usterki M5 E60
Od którego roku był lift w E63 ? Chodzi o poprawki w silniku.
Dzięki
Dzięki