ZAKUP M6

2005 - 2010 | silnik: S85B50
Gregor Motorsport
Posty: 5
Rejestracja: pt wrz 02, 2016 20:34
Auto: BMW

ZAKUP M6

Post autor: Gregor Motorsport » pt wrz 02, 2016 20:50

Witam,bije sie z myslami czy kupic m6 czy moze lepjej 650i 367ps...i jezdzic ze spokojnym sercem....Jako ze mialem ponad 3 lata m5 e39 robiac ponad 40tys km jestem skazony wirusem ,,M".Ale zdaje sobie sprawe ze e39 to pancerne auto wzgledem v10 czy to m5 czy m6 i tu sie nasuwa dylemat....chce duzo jezdzic,dynamicznie i troche sie pobawic autem ale boje sie ze to sie sypie,ze to delikatne i ze mozna sie nadziac na mine....wiec nasunelo sie 650i,ze moze mniej usterkowe choc to nie do konca to co lubie...i teraz pytanie do wlascicieli v10...czy to prawda ze to sie tak pierdo..i i strach deptac czy to tylko mity legendy...podobno to nawet pali 25l ale nigdy nie jechalem...m5 e39 toz to paliło 10l przy 100km/h ,,ekodrajwingu"..prosze o rzetelne wskazowki i spostrzezenia bo jestem najarany i mnie nosi na m6 :twisted: ...albo zostane ostudzony nieco albo cos sie kupi :D

grodzish
Posty: 73
Rejestracja: ndz sie 10, 2014 08:34
Auto: e60 M5
Lokalizacja: inowrocław

Re: ZAKUP M6

Post autor: grodzish » pt wrz 02, 2016 21:29

U mnie od 18 do 40 l/100 km :mrgreen:
Na serwis na sezon musisz zarezerwować srednio 10-20 tys pln i mozesz zapirdalać :064:

Gregor Motorsport
Posty: 5
Rejestracja: pt wrz 02, 2016 20:34
Auto: BMW

Re: ZAKUP M6

Post autor: Gregor Motorsport » sob wrz 03, 2016 19:33

dzieki za szybkie i tresciwe info...widocznie tylko ty masz doswiadczenie z v10 na tym forum ,reszta nic nie widziala ...nic nie słyszała :)

grodzish
Posty: 73
Rejestracja: ndz sie 10, 2014 08:34
Auto: e60 M5
Lokalizacja: inowrocław

Re: ZAKUP M6

Post autor: grodzish » sob wrz 03, 2016 21:51

Nie no, chłopaki widocznie akurat dojeżdżają swoje furki , ja akurat stanąłem na tankowanie to odpisałem :lol: :lol:



A tak poważnie, to tutaj wszystko może popłynąć, od panewek, vanosow, przepustnic i ich sterowania, pompy paliwa, do tego wymiana opon, tak czesto jak tylko będziesz chciał, hamulce też uciekają, w sumie koszt paliwa to najmniejszy wydatek przy tym samochodzie

Pafu
Posty: 78
Rejestracja: czw gru 05, 2013 20:57
Auto: BMW M5 E60 LCI

Re: ZAKUP M6

Post autor: Pafu » ndz wrz 04, 2016 00:12

Uwielbiam takie teksty jak te w odpowiedziach powyżej....

Jeździłem E63 650i i M6 E64
- koszty serwisowania podobne o ile trafisz zdrowe auta ( w M6 przy 100 tys km obowiązkowa wymiana panewek )
- koszty paliwa w M6 wyższe przy normalnej jeżdzie o 10-15% , w trybie M x 2
- komfort identyczny - o ile jezdzisz na podobnym secie kół i seryjnym zawieszeniu.

Gdybym miał wybrać teraz pewnie wybrałbym M6 - mruczenie V10 i tryb M poezja... 650i dobre dla pana po 50 tce ;-)

Z klucza odrzuciłbym szukając wszystkie M6 powyżej 100 tys km ... i powypadkowe - więc cięzko takie będzie znależć...
Szukasz BMW lub MINI ? Zapraszam
https://www.facebook.com/PafuSwissAuto/
SPRZEDAM ;
- BMW E60 M5, BMW E70 3.0sd ,BMW F11 530d 2011 r , BMW F20 118i , MINI COOPER S F55, BMW F30 335i , BMW F20 116d ,

Awatar użytkownika
nastar
Posty: 83
Rejestracja: czw lip 07, 2011 13:03
Auto: arrow M3
Lokalizacja: z osiedla

Re: ZAKUP M6

Post autor: nastar » ndz wrz 04, 2016 09:03

http://stando.pl/vehicle/bmw-m6-507-km- ... rowy-stan/" onclick="window.open(this.href);return false;

Wczoraj oglądałem jechać i brać :)

KarolToJA
Posty: 148
Rejestracja: pt cze 05, 2015 21:05
Auto: E39M5 E60M5 E93 335i E39 V8
Lokalizacja: Puławy

Re: ZAKUP M6

Post autor: KarolToJA » ndz wrz 04, 2016 11:17

Gregor Motorsport pisze:dzieki za szybkie i tresciwe info...widocznie tylko ty masz doswiadczenie z v10 na tym forum ,reszta nic nie widziala ...nic nie słyszała :)
poprostu ignorują pytanie, jak się czujesz na siłach to kup i upalaj.

btw. panewki priorytet, zrobić musowo bez zadnych ale, silnik jest mocny ale brakuje mu niutonów przydał by sie kompresor :D

Gregor Motorsport
Posty: 5
Rejestracja: pt wrz 02, 2016 20:34
Auto: BMW

Re: ZAKUP M6

Post autor: Gregor Motorsport » czw wrz 08, 2016 03:55

Pafu pisze:Uwielbiam takie teksty jak te w odpowiedziach powyżej....

Jeździłem E63 650i i M6 E64
- koszty serwisowania podobne o ile trafisz zdrowe auta ( w M6 przy 100 tys km obowiązkowa wymiana panewek )
- koszty paliwa w M6 wyższe przy normalnej jeżdzie o 10-15% , w trybie M x 2
- komfort identyczny - o ile jezdzisz na podobnym secie kół i seryjnym zawieszeniu.

Gdybym miał wybrać teraz pewnie wybrałbym M6 - mruczenie V10 i tryb M poezja... 650i dobre dla pana po 50 tce ;-)

Z klucza odrzuciłbym szukając wszystkie M6 powyżej 100 tys km ... i powypadkowe - więc cięzko takie będzie znależć...
... 650i to ponoc 5s zrobi i okolo 13s na cwierc wiec i przed 50-tka dramatu niema co nie nie zmienia faktu ze m6 to kot...

Awatar użytkownika
e39540
Posty: 152
Rejestracja: pt kwie 20, 2012 23:07
Auto: E60 M5 LCI; E61 520d LCI
Lokalizacja: Warszawa

Re: ZAKUP M6

Post autor: e39540 » czw wrz 08, 2016 11:02

Suche liczby to nie wszystko ;)

M to jednak M, zupełnie inne zachowanie auta, praca skrzyni, reakcja na gaz, itp

Gregor Motorsport
Posty: 5
Rejestracja: pt wrz 02, 2016 20:34
Auto: BMW

Re: ZAKUP M6

Post autor: Gregor Motorsport » sob wrz 10, 2016 19:22

wiem to oczywiscie ....3,5 roku w m5 skutecznie mnie skazilo.. :D ps.po liczbach 650i powinno byc szybsze od m5 e39 :?

Awatar użytkownika
e39540
Posty: 152
Rejestracja: pt kwie 20, 2012 23:07
Auto: E60 M5 LCI; E61 520d LCI
Lokalizacja: Warszawa

Re: ZAKUP M6

Post autor: e39540 » sob wrz 10, 2016 23:51

Jeżdzą bardzo podobnie, 650i jest bardzo nieznacznie wolniejsze

Gregor Motorsport
Posty: 5
Rejestracja: pt wrz 02, 2016 20:34
Auto: BMW

Re: ZAKUP M6

Post autor: Gregor Motorsport » wt wrz 13, 2016 17:29

wybor niestety 650i.....na m6 zakup tani ale niemam czasu ani keszu zeby sie ciagac po mechanikach,serwisach i innych instytucjach...zastanawiaj sie przy kazdym pizdowaniu czy sie rozleci....czy to w audi czy w bmw v10 to niezbyt trwala konstrukcja...

patryk w-wa
Posty: 4
Rejestracja: czw kwie 05, 2012 11:02
Auto: 550i
Lokalizacja: wawa

Re: ZAKUP M6

Post autor: patryk w-wa » śr sty 18, 2017 21:39

M5 e39 i 650i jeżdżą bardzo podobnie jeżeli chodzi o osiągi ale wrażenia z jazdy to niebo a ziemia. 650i jest bardzo spokojne, słaba reakcja na gaz, brak szpery, cisza, brak wrażenia przyspieszenia oczywiście porównując do m5.

ODPOWIEDZ