2005 - 2010 | silnik: S85B50
-
Juzeq
- Posty: 37
- Rejestracja: pt lis 13, 2009 02:03
- Lokalizacja: Wrocław i okolice
Post
autor: Juzeq » pt mar 04, 2011 12:42
Witam serdecznie
Interesuje mnie czy w M5 poliftowej zmieniło się cokolwiek jeśli chodzi o mechanikę - silnik, skrzynia biegów - czy też może poprawione zostało sterowanie SMG i auta po modernizacji są mniej kapryśne i awaryjne od tych przed ?
Pozdrawiam Grzegorz
-
rypik
- Posty: 869
- Rejestracja: pn paź 12, 2009 10:43
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: rypik » pt mar 04, 2011 14:57
Ciut inne PN mają sprzegła/dwumasy. Podobnie hydraulika SMG, podobnie oprogramowanie całego auta.
-
Juzeq
- Posty: 37
- Rejestracja: pt lis 13, 2009 02:03
- Lokalizacja: Wrocław i okolice
Post
autor: Juzeq » pt mar 04, 2011 15:07
rypik pisze:Ciut inne PN mają sprzegła/dwumasy. Podobnie hydraulika SMG, podobnie oprogramowanie całego auta.
Czyli praca SMG będzie płynniejsza w trybie automatycznym D? Nie będą się tak często zapalać błędy skrzynii? Wpływają te zmiany na zachowanie auta?
-
rypik
- Posty: 869
- Rejestracja: pn paź 12, 2009 10:43
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: rypik » pt mar 04, 2011 15:21
Błędy skrzyni nie powinny zapalć się wogóle, choć ze starym softem faktycznie był z tym problem. W polifcie zaktualizuj się do najnowszego softu, i dopiero kiedy będziesz miał problem to go izoluj, co go powoduje.
O płynności - ponoć na nowszych softach też jest lepiej, ale obiektynie nie wiem jak to stwierdzić. Trzebaby to empirycznie porównać przesiadając się z auta do auta.