BŁĘDY W SMG M5 E60.
Re: BŁĘDY W SMG M5 E60.
Przeczytaj cztery posty wyżej, najprawdopodobniej będzie usterka elektryczna szczotek tak jak pisałem.
- robert///m3
- Posty: 193
- Rejestracja: śr gru 13, 2006 09:27
- Lokalizacja: łódzkie
- Kontakt:
Re: BŁĘDY W SMG M5 E60.
mysle że wszystko wskazuje na tą pompe chyba że po rozgrzaniu w skrzyni powstaje ubytek powietrza ale pewnie pompa tym bardziej że słyszałem że kiedyś w takiej M6 z Gdańska wymieniali pompe i to na gwarancji.A tak z czystej ciekawości jaki koszt takiej części i wymiany 

prawdziwa BMK-a to M-ka
Re: BŁĘDY W SMG M5 E60.
Pompa 1tyś, diagnostyka + wymiana 1,5tyś - razem 2,5tyś.
Jeżeli to faktycznie będzie przyczyna to będę zadowolony, ale jak coś dalej będzie się pitolić to zamieniam na inne auto, bo znajomość ASO na M5 jest na skandalicznym poziomie.
Jeżeli to faktycznie będzie przyczyna to będę zadowolony, ale jak coś dalej będzie się pitolić to zamieniam na inne auto, bo znajomość ASO na M5 jest na skandalicznym poziomie.

Re: BŁĘDY W SMG M5 E60.
Koszt pikuś szczerze mówiąc. Ale tyle czasu się z tym pier....niczyć to faktycznie klęska. I w sumie dalej nie wiadomo czy diagnoza jest prawidłowa.Juzeq pisze:Pompa 1tyś, diagnostyka + wymiana 1,5tyś - razem 2,5tyś.
Jeżeli to faktycznie będzie przyczyna to będę zadowolony, ale jak coś dalej będzie się pitolić to zamieniam na inne auto, bo znajomość ASO na M5 jest na skandalicznym poziomie.
Re: BŁĘDY W SMG M5 E60.
Ja się nie znam na wymianie części elektrycznych, a poza tym jak zaniosę silniczek do naprawy i każe go później w ASO założyć, to nie będzie gwarancji na naprawę. Nawet jeśli pompa jest sprawna, oprócz wspomnianego silniczka elektrycznego, to jak założą nową to przez najbliższe 2 lata będzie spokój, a podobno to jedna z bardziej usterkowych rzeczy w aucie...piotr e38 pisze:Przeczytaj cztery posty wyżej, najprawdopodobniej będzie usterka elektryczna szczotek tak jak pisałem.

Re: BŁĘDY W SMG M5 E60.
Ale też nie będzie kosztować 2,5 tysia, tylko podejrzewam że sporo mniej. Być może warto zaryzykować POTENCJALNĄ usterkę w przyszłości.Juzeq pisze:to nie będzie gwarancji na naprawę.
Re: BŁĘDY W SMG M5 E60.
Z alternatorem też tak mogłem zrobić - zanieść do elektromechanika - pewnie jakaś pierdoła była uszkodzona - napięcie ładowania spadało do zera. Tylko teraz, znając życie, powiedzieliby mi w ASO, że mi go źle naprawili i pewnie dlatego dalej te problemy ze sterowaniem skrzyni. Dla mnie to są "łobuzy", dlatego wolę dmuchać na zimne.Artur_M5 pisze:Ale też nie będzie kosztować 2,5 tysia, tylko podejrzewam że sporo mniej. Być może warto zaryzykować POTENCJALNĄ usterkę w przyszłości.Juzeq pisze:to nie będzie gwarancji na naprawę.

Re: BŁĘDY W SMG M5 E60.
Masz rację, szkoda tylko że to dmuchanie na zimne kosztuje Ciebie a nie tych z ASOJuzeq pisze:Z alternatorem też tak mogłem zrobić - zanieść do elektromechanika - pewnie jakaś pierdoła była uszkodzona - napięcie ładowania spadało do zera. Tylko teraz, znając życie, powiedzieliby mi w ASO, że mi go źle naprawili i pewnie dlatego dalej te problemy ze sterowaniem skrzyni. Dla mnie to są "łobuzy", dlatego wolę dmuchać na zimne.Artur_M5 pisze:Ale też nie będzie kosztować 2,5 tysia, tylko podejrzewam że sporo mniej. Być może warto zaryzykować POTENCJALNĄ usterkę w przyszłości.Juzeq pisze:to nie będzie gwarancji na naprawę.
Tak czy siak, powodzenia.
Re: BŁĘDY W SMG M5 E60.
To prawda, dlatego jeśli dalej będzie coś nie teges to będę szukał pomocy gdzie indziej.Artur_M5 pisze:Masz rację, szkoda tylko że to dmuchanie na zimne kosztuje Ciebie a nie tych z ASO
Tak czy siak, powodzenia
Re: BŁĘDY W SMG M5 E60.
brak mi slow , na to jak Ci probuja naprawic w aso, czy to ich wina czy to wina egzemplarza samochodu? moze za malo doswiadczenia w takich samochodach maja
Re: BŁĘDY W SMG M5 E60.
Juzeq pisze: To prawda, dlatego jeśli dalej będzie coś nie teges to będę szukał pomocy gdzie indziej.
Do Niemiec masz niedaleko, nie lepiej tam sie wybrac??
W pierwszym napotkanym serwisie przypuszczam ze uporaja sie z tym problemem raz dwa.
Nie skłamie, ze tam nawet sprzątaczka ma wieksze pojęcie o ///M od naszych "ASO-wskich speców".
RED DEVIL
Re: BŁĘDY W SMG M5 E60.
Dosyć przewrotnie powiem, że auto jest w dobrym stanie technicznym. Ogładałem kilka egzemplarzy - nowszych o rok czy dwa również - i jak dla mnie nie było żadnego porównania - ma się rozumieć na korzyść mojej M5A pisze:brak mi slow , na to jak Ci probuja naprawic w aso, czy to ich wina czy to wina egzemplarza samochodu? moze za malo doswiadczenia w takich samochodach maja

Wrocław w ogóle ma pecha w kwestii ASO BMW - od 98r mamy tu już chyba czwarty serwis autoryzowany - niby duża międzynarodowa firma, ale nastawiona głównie na sprzedaż aut i podstawową obsługę serwisową. Tutaj muszę powiedzieć, że pod tym względem(mam na myśli Wrocław) Audi jest daleko w przodzie - fachowość, kultura obsługi i człowiek nie czuje się, że chcą z niego zedrzeć kasę.
- robert///m3
- Posty: 193
- Rejestracja: śr gru 13, 2006 09:27
- Lokalizacja: łódzkie
- Kontakt:
Re: BŁĘDY W SMG M5 E60.
i jak zrobioneJuzeq pisze:Niestety nie, gdyż dopiero w czwartek ma być pompa.![]()
Czy sam silniczek elektryczny w pompie można wymienić? Podobno przestaje działać jak się pompa zagrzeje.

prawdziwa BMK-a to M-ka
Re: BŁĘDY W SMG M5 E60.
piotr e38 pisze:Wymień przekaźnik, kosztuje grosze i możesz to zrobić sam, na pewno nie zaszkodzi i nie zrujnuje budżetu, a jest szansa że pomoże.
Tu masz nr katalogowy przekaźnika SMG 61 36 6 901 469
W którym miejscu znajduje sie ten przekaźnik?
Re: BŁĘDY W SMG M5 E60.
Nie wiem dokładnie, gdzie on jest w E60, ale najprawdopodobniej w skrzynce z bezpiecznikami. po numerze oryginału, który podałem, dojdziesz o który chodzi, wystarczy zlokalizować miejsce bezpieczników.
PS Juzeq i jak autko śmiga?
PS Juzeq i jak autko śmiga?