Niestety tylko teoretycznie. Jeżeli przyjedziesz do ASO samochodem, który różni się od fabrycznego to oni będą go naprawiać, tak jakby był fabryczny i przy ewentualnym progrmowaniu wszystko wróci do stanu fabrycznego, nie ważne czy to będzie v-max czy chip czy coś innego. Poza tym w ASO nie robią zdjęcia ograniczenia, komputer jest wymontowywany i wysyłany do BMW AG, tam jest zmieniany program.A pisze:no to fajnie, powinny za friko potem sciagnacrobert///m3 pisze:Ogranicznik ściągnięty ale to jest tak....!? ściągłem poza serwisem bo mam już po gwarancji koszt 2 tyś zł u mnie w Łodzi. Różnica taka że w serwisie ok 12 tyś ale oni robią to na stałe czyli po wgraniu nowego softu albo awarii jakiegoś sterownika i zaprogramowaniu na nowo oranicznik mamy ściągnięty natomiast przez takie ściągnięcie poza BMW po takich ingerencjach ogranicznik spowrotem jest.i na nowo trzeba wydać 2 tyś
Ogranicznik prędkości
Re: Ogranicznik prędkości
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2